Ball joint spacers.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja jus57, 17.9.2018.

  1. jus57

    jus57 Gearhead

  2. Mikä tämän idea on? Mitä tällä haetaan?
     
  3. tapsah

    tapsah 2nd gear

    myyntipuheen mukaan käy melkein keuliin...
     
  4. Hai

    Hai Double Gearhead

    Korjataan camberia, kun nostetaan keulaa.
    Parempi kuin tämä. :)
    [​IMG]
     
    caprice305 tykkää tästä.
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    ^ En ihan noin kyllä ymmärtänyt...

    THE KIT COMES WITH ALL GRADE 8 BOLTS AND HARDWARE AND INSTRUCTIONS. THEY INSTALL IN 20 - 30 MINUTES PER SIDE.
    THEY DO NOT CHANGE THE STAND STILL HEIGHT OF THE CAR. THEY DO NOTCHANGE THE NORMAL DRIVING HEIGHT OF THE CAR.
    REMEMBER THE OLD DAYS ?? WHEN THAT GUY PULLED OUT OF THE HOP OR THE CORNER GAS STATION. WHEN HE PUT THE PEDAL TO THE METAL, THE FRONT OF THE CAR RAISED UP !!! WELL, THIS IS HOW IT WAS DONE.
    UNDER NORMAL ACCELERATION AND DRIVING THE CAR WILL RIDE AT NORMAL RIDE HEIGHT. EVEN IF YOU HAVE A 6 CYLINDER, WHEN YOU PUNCH IT, PULL A HOLE SHOT, GET ON IT. THE NOSE IS GOING TO RAISE UP AND YOU ARE GOING TO LOOK LIKE KS PITMAN, DYNO DON, OR WHO EVER YOU WANT TO BE !! YOU WILL BE SURE TO WOW THE CROWD !!!!!!!
     
    xarper tykkää tästä.
  6. -tl-

    -tl- Gearhead

    It allows the front end to rise as much as 6" under hard acceleration for maximum weight transfer.
     
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Aijaa multa jäi näemmä tekstin eka puolisko kopioitumatta.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    pikanen intuitio sanos että noi nostaa auton etupäätä vaikka tuolla sanotaa ettei nosta normi ajossa.
     
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Mi
    Mikäs noissa on vikana?
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Noihan antaa ulosjoustoo lisää, kai se sit hyppää hyvemmin?
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  11. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Jos se tulee yläpallon väliin ni minkäs takia se nostas? Mahdollistaa vaan suuremman kulman ennenkun ylätukivarsi toppaa pohjaanlyöntikumiin? Sikäli kun mä nyt ymmärrän ton toiminnan? o_O
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eli lisää pehmeyttä :cool:
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Aa juu totta tietty kun se jousi on alatukivarressa, pitäs varmaan alkaa pikkuhiljaa harrasteleen/ajeleen oikeilla autoilla ettei ny ihan kokonaan vieraannu todellisuudesta.
     
    KajS ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  14. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Minä olen ymmärtänyt noiden toiminnan jostain siten, että kaarteessa kun auto kallistuu ja sisäpuolen pyörä joustaa ulos niin tuo spaceri pienentää olka-akselin sivukallistumaa ja renkaan kulutuspinta pysyy suuremmalta alalta asvaltissa: parantaa siis sivuttaispitoa.
    Ylätukivarsi on siis ulkopäästään korkeammalla kuin alunperin ja ulosjoustossa se liikekaarensa mukaisesti työntää olka-akselin yläpäätä ulospäin => rengas pysyy pystyssä => parempi pito.
    Kysyjä mainitsi vakaajan, joten arvelin tämän liittyvän ajo-ominaisuuksiin, en keulan nousuun kiihdytyksessä.
     
    Muokattu: 18.9.2018
  15. jus57

    jus57 Gearhead

    Lähinnä kiinnostaa toimisivatko nämä katuautossa jossa on etuvakaaja kiinni vai tulisiko lisää ajo omituisuuksia?
    Keulan nosto kiihdytyksessä ei välttämättä huono homma...

    Ketään vanhan koulun kuskia??
     
  16. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Nuo ei taida olla tarkoitettu, eikä kuulu katuautoon.
     
  17. 3964

    3964 3rd gear

    Camber ration korjaukseen käytetään ilmeisesti.
    Tuota kallistuksen vakaaja hommaa en ymmärrä mitä tarkoitetaan,mutta miksei toimisi.

    Olisi kiva tietää mitä kysyjä hakee nuilla spacereillä?
     
  18. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Näin minäkin ymmärrän ton... enkä näe ongelmaa kallistuksen vakaajan kanssa, koska sehän ei tule ylätukivarteen.... siis ton kulman korjaamisen lisäks...
     
  19. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minä tuosta myyjän kuvauksesta olen tulkitsevani niin, että tarkoitus on vaan saada näyttämään auton olevan tehokas. Kaasua painaessa keula nousee, vaikka keulilla olisi 6-pyttyinen nuhapumppu.
    Mitään varsinaista hyötynäkökohtaa en tuosta pikavilkaisulla löytänyt.
     
  20. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Eikai siinä mitn hirveää hyötyä olekaan? Saattaa se kulman korjauskin olla niin ja näin, liekö muuttaa ollenkaan?
     

Kerro tästä muillekin!