rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. 0132

    0132 Gearhead

    Nyt kävi ensimmäistä kertaa niin että Rokkiautosta tilatessa oikeesti tulee selvästi halvemmalla. Onkos noi DHL:n arvioidut toimitusajat kuin hyvin pitäny kutinsa? Kun otin international expressillä, joka luvattii 3-4:ssä bisnespäivässä kotiin. Nyt DHL ilmoitti että menee maanantaille toimitus, eli 6 bisnespäivää tilauksesta. Eli maksan nyt vissiin expressistä ihan turhaan ylimääräistä?
     
  2. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Ei kait noille viikonlopuille, jotka ikävästi katkaisevat työviikon mahda mitään, niin dhl tai rockautokaan. Milloin tilasit? Itellä yleensä aiemmin tullu ku pitänyt, mutta ollu halvin mahdollinen toimitus.

    Nyt kun otin laskutikun käteen niin tilasit siis ma 17.9? siitä laskien toimitus 6 pisnispäivää etiäpäin olis ma 24.9, roger that? Jos näin on niin ota yhteyttä rokkiin ja kysy. Kerrot että toimitus ei toteudu antamanne lupauksen mukaisesti. Jos ei muuta asiaa, niin aina voi kuitenkin vittuilla. Se ei välttämättä auta asiaa mutta helpottaa kummasti.......

    Joskus kyllä kamat tulee ennen kuin se on ilmoitettu tulevan esmes just dhl seurannan mukaan joten voi olla että tulee kumminkin ajoissa. Itelle on käyny että ma luvatut kamat on ollu autokatoksessa jo edellisenä pe...
     
    Muokattu: 19.9.2018
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    6 päivää viimeksi lupasi, 5 päivässä oli kotona.
     
  4. 0132

    0132 Gearhead

    Joo maanantai-aamuna pistin tilauksen. Pitänee odotella nyt ainakin vielä loppuviikkoon ennen kuin laittaa vittuilupostia. Ei nyt onneks hengenhätä ole mutta ihan periaatteesta, jos maksan kuriirille lisähinnan nopeammasta toimituksesta ja sit luvataankin tuoda samana päivänä kuin olisi voinut tulla halvimmallakin tavalla.
     
  5. juhamann

    juhamann 3rd gear

    Ite en oo koskaan klikannu noita nopeampia toimituksia. Hintaa aika lailla enemmän ja ymmärtääkseni juurikin noin, ettei todellista etua vrt normaali toimitustapa.
     
    fudge85 tykkää tästä.
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyllä nuo toimitukset mulla hyvin kutinsa pitää. Halvinkin on nykyään ollut 80% ostoksissa 5-6pvää ja pisimmät 7-8pvää sis viikonlopun.
     
    fudge85 tykkää tästä.
  7. fudge85

    fudge85 Gearhead

    11.9 tiistaina illalla tilasin pontiacin sisätilakennon, luvattiin 20.9 että on perillä..
    Noh kenno oli mulla kädessä 18.9 tiistaina.. eli tasan viikossa tuli halvimmalla mahdollisella rahdilla. en ole koskaan ottanu nuita kalliimpia rahteja ko tuo halvinkin näyttää pelaavan hyvin.
     
    Karpov tykkää tästä.
  8. 0132

    0132 Gearhead

    Noo katotaan loppuun ennen kuin julistan kannattiko ottaa pikana
     
  9. speedy

    speedy Double Gearhead

    Lähetyksestä puuttui 1-imuventtiili, pukkasin palautetta ja homma toimi niin hyvin kuin vain voi toivoa, muutama hassu päivä, niin pikkupaketti oli postiloorassa .
     
    Karpov tykkää tästä.
  10. f34

    f34 Double Gearhead

    Sivut on vaan siitä harmilliset, että vaikka valkkaat merkin, mallin, vuosimallin ja moottorin oikein, niin tarjolle tulee moottorin osaa, mikä ei käykään. Se luettelokin vielä näyttää että muka kävisi.
    Pitää vielä osan numero kopioida ja laittaa hakukenttään ja sitten selviää ettei käykään omaan autoosi.
    Sitten niitten asiakaspalvelu vielä viisastelee, että kannattaa osia tilatessa valita oikea automerkki....vittu ko riipoo.
     
    isalmela tykkää tästä.
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vaikka tusinachevyihinkin oon osia ettinyt niin en ole noin toivottomaan tilanteeseen osunut... Tottakai jarruja, laakereita ym on erilaisia eri alustoissa saman mallin sisällä. Mulle sivut ei ole ikinä tarjonneet semmoseen autoon mitä on vaikka vaan yhdellä tekniikalla saanut, jotain muuta kuin siihen käypää moottorinosaa.
     
  12. f34

    f34 Double Gearhead

    Mulla buick-60 364 nailhead, siihen tulee tarjolle mm seitkytluvun osaa, vaikka konetyyppi jo ihan eri.
    Mutta toki jatkossa osaan kyllä varmistaa sopivuuden.
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei ne kyllä aina osu. Tossa kun joku kyseli lukkoturbaanin kytkennöistä, niin tarjosin sille sitä alkupään 6.2+th700 setupin kytkintä pumpun kyljestä. Joo, kytkin löytyy... Mutta ihan väärä, ei dieselissä ole ollu alipainekytkintä lukolle sillon noissa pikkareissa.
     
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Usa Fordin natikan diiseleihin tarjotaan vaikka mitä osaa ihan sikinsokin suodattimista lähtien, pitää oikeesti tietää mitä ostaa.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ne olettaa että tollasella moottorilla ajavan täytyy olla muutekin niin guru että se kyllä osaa nää varaosanumerot ulkoa mitkä hänen autoonsa sopii
     
  16. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Oon 6,4 mailin päässä Rockauton pääkonttorista työkeikalla. Jos on jotain valittamista, niin voin käydä hakkaamassa nyrkkiä pöytään. :D Magneeteista aattelin ainakin käydä valittamassa, että miksei joka paketissa ole, säätänä. :mad:
     
    jarona, Pertti K, Karpov ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ja hienompia on saatava. Kuka vittu haluu AMC Pacerin kuvan?
     
    xarper ja 1purehell tykkäävät tästä.
  18. isalmela

    isalmela Gearhead

    Minä
     
    Gary Grand, Pertti K, jariha ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. 0132

    0132 Gearhead

    Jos ei tänään tuu mulle pakettia niin saat käydä:D
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Käske lopettaa karpoville jo samanlaisten lähettely. Menee maku koko touhuun kun samoja magneetteja kokoajan.
     
    Seevu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!