Toyota crown ms55 osia, kiinnostaako ketään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja joonas-setä, 27.9.2018.

  1. joonas-setä

    joonas-setä 2nd gear

    Eli oon tuonne myyntipalstoille jo eri foorumeille laitellu ilmoitustai että yllämainittuun ajoneuvoon löytyy satunnaisia osia mitä omasta projektista aikanaan jäin varaston perälle, vastakaikua ei ole kuulunut, niin kysäsen nyt vielä täällä ennenkun siirrän romut kuusakoskelle.

    Eli, löytyisi kyseiseen sedanmalliin kaikki sivuikkunat, tupakki ikkunoita myöten. Satunnaisia listoja yms sälää, voin kuviakin ottaa ja kiinnostuneille lähettää, jos ei kellään tarvetta siirrän romut jaloksista kaatopaikalle.
     
  2. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Jäsen toyopet puhailee crownin kanssa, laita hänelle yv:tä osista jos vaikka olis kiinnostunut.
     
  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  4. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minulla on farkkumalli RS56 mutta minkäslaista osaa olisi tarjolla?
    Listat ei takaosan osalta istu, etupää kyllä pitäisi, jos vaan samasta vuosimallista on.
     
  5. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Mulla olisi tarve 8R koneen sylinterinkannelle.
    -RT62 Corona-
     

Kerro tästä muillekin!