360 cid viritys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja krankka, 9.4.2008.

  1. Catiska

    Catiska Gearhead

    Kansille saat taikoa vaikka ja mitä jotta niiden puolesta olisi mahdollista päästä 500hv tavoitteeseen. Pienellä porttauksella ja venttiilien vaihdolla ne voisi tukea 400hv tasoa. 500hv tehoihin sinun tarvitsee tehdä jotain muuta.
    Nokka on hyvin mieto tuollaiseen tavoitteeseen. Voin sanoa ettei tule tuolla nokalla menemään lähellekään.
    Omassa +300hv pikkulohkossa on huomattavasti raikkaampi nokka joka istuu koneeseen kuin nenä päähän.
    Siinä 050" asteet on yli 260 ja nostoa n. .63". Vaatii toki myös puristuksia joita omassa on 11.2:1. Toimii pumppubensalla.
     
  2. kuutio

    kuutio Gearhead

    Mitäs mieltä nokkamaisterit on tosta compin 256Hsta tohon cortongin 360-myllyyn?
     
  3. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Compin omilla sivuilla kerrotaan "hyvästä väännöstä ala- ja keskialueella." Tuo nostaa venttiilejä max .447`` ja puolikkaan kohdalla olisi vain 212/218 astetta. Ainakaan mielestäni ei kannata, jos tarkoitat osanumeroa 20-221-3. Kannattaa tähdätä Catiskan kertomiin arvoihin.
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    On aika raju kärsä kyllä katukäyttöön tuo, joku XE268H tjsp olis varmaan ihan hyvä kompromissi tähän, kyllähän nyt tolla sun nenällä sinne 500+ varmaan pääseekin sit helposti jos muut asiat on vaan kunnossa.
     
  5. Smokend

    Smokend 3rd gear

    Jes eli tuo 500 oli lähinnä tavoite, mutta tarkoitus on saada koneesta parempi ja korvaa miellyttävämpi. Tässä nyt ollaan tultu siihen tulokseen, että hommaan tuon sniper efi:n. Nokan laakerit pitää kanssa vaihtaa, mutta alakertaa en nyt tällä kertaa vielä muuta, koska se odottaa seuraavaa päivitystä. Tarkoitus oli tosiaan laittaa joku kireämpi nenä, mutta nuo kannet on mielestäni aika rankasti käsitelty, mutta en ole mikään ammattilainen. Puristukset oli viimeksi mitattuna 8:5:1 mutta kansia, kun tutkittiin niin ainakin osa venttiileistä kantoi eli paineita sitä kautta pääsi varmasti karkuun. Kannet on nyt käyty läpi, mutta ne ovat edelleen vakio keinuilla ja en ajatellut päivittää tähän niitä eli ostan jossain vaiheessa paremmat kannet. Oletan, että männät eivät ole vakiot, kun halkaisija oli 4.020" . Iskun pituutta en ole vielä tarkistanut. Koitin kaivaa jostain vakio männistä kuvia, mutta en löytänyt. Onko vakioissa kolot venttiileille?

    Minkä nokan noille "vakio" kansille uskaltaa laittaa?
     
  6. Smokend

    Smokend 3rd gear

    20-232-4 280H Hydraulic Lifter Hydraulic-Use in 340-360 Street Machine. Dual exhaust, 3.53-3.91 gear, 9:1 compression. Headers & aftermarket intake, 2500 stall. Chrysler 273-360 C.I. 8 CYL. 1964-2000 Magnum™ Hydraulic Flat Tappet Camshafts ??
     

Kerro tästä muillekin!