Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Tuosta kakaran 93 sevillestä Nortin moottorista hävis puolet kipinöistä. Puolat ja piuhat kokeiltu ristiin aina puuttuu samoista sylintereistä kipinä. Keulasta päin 1 ja 2 puola ei anna kipinää mutta 3 ja 4 antaa olisko se ICM vai olisko vielä jotain muuta mahdollista.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Icm mulla tehnyt vastaavaa noissa dis vehkeissä. Sillehän löyty netistä myös mittausohjeet.
     
  3. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Tattista tarvii vähän kaivella.
     
  4. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -99 Sevillestä purettiin tänään 10-15 metriä ylimääräisiä piuhoja sekä muutama musta laatikko. Oli jälkiasennettuja puhelimen ja navigaattorin tavaroita.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mä jo aattelin että kaasarointi alko
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei kaikki oo tauskeja.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    On aika kosteet matot varsinkin kuskin puolella edessä ja myös pelkääjän puolella ja lisäksi A-pilarin verhoilut.Mihin kattoluukun poistovesiletkut menee ja voisikos olla esim vika että ne ois tukossa?
     
  8. umpio

    umpio 3rd gear

    Etuloksujen takaosaan. Joskus käy niin että ne letkut kutistuu ja ja lähtee pois loksun reiästä, ja joskus ne vaan menee tukkoon. Itsellä auttoi paineilma.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    eli ilmeisesti pääsee puhaltamaan ylhäältä?
     
  10. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Mulla oli irronnut putki luukun kehyksestä,A pilarin muovi lärpäke ja aurinkolippa pois niin sai raotettua kattoverhoilua.sitä kautta sai paikoilleen,pistin klemmarin varmistukseksi.
     
  11. umpio

    umpio 3rd gear

    Pääsee ihan perus paineilmapistoolilla. Kummassakin etunurkassa lähtö.
     
    palontie tykkää tästä.
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Muijan -97 sumuvalo/drl umpion lasi onkin ihan lasia. Ja kivi siihen menny, halkee... Tartteis saada ehjä. Nuo on H3 lampulla. Huonosti näkys olevan oikeen puolen tarjolla. Ebayssa muutama, mutta liekö jenkkiversio eri polttimolla?
     
  13. g-series

    g-series 1st gear

    käyttöautoa kahtellut ja seville osui silmään olemuksensa ansiosta, miten nämä -98+ ikäiset pelittäis käyttöpelinä? tulee paljon lyhyttä ajoa kuten 2.5km suuntaansa työmatka, satunnaisia pitempiä reissuja tulee taas suoritettua & talvellakaan ei tolppapaikkaa ole joten kokemuksia kaivattaisiin sevillestä käyttöpelinä, onhan se autona kyllä hieno!
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla ollut nyt vuoden verran -98 jokapäiväisessä ajossa,ei tässäkään lohkolämmitintä ym muuta oo ja hienosti lähtee käyntiin ja on lämmin.Erittäin hyvä talviauto ja muutenkin mukava.Kulutus sekaajossa alta 11ltr satkulla.
     
  15. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Suosittelen, on tullut paljon ajeltua ja myöskin vierestä seurattua 98-01 STS-kokemuksia.
    Samanlaisia nuo on kuin muutkin autot eli kyllä niihin joutuu jotain pientä vuosien varrelle
    laittamaan mutta onhan se kyyti aivan erilaista kuin jossain kaskaissa tai korollassa, eli kyllä
    nyt varsinkin kun noiden hinnat ovat mitä ovat niin rahalle saa todellakin vastinetta, sitä
    vaan ei monikaan ymmärrä ja hyvä niin, ostajan etu. Keskikulutus ollut 11,3l satasella mutta
    menee rauhallisella matka-ajolla 8.5.

    Niin, ja kun ajattelee että tuo malli on ollut markkinoilla jo 20v ja vieläkin se kääntää päät
    ja se ajomukavuus, niin kuin aiemmin kirjoitin, rahoille vastinetta!

    Ehkä joskus saan tuon oman ilmajousitetun -98:n ajoon, ehkä, ollut tallissa jo 7 vuotta...
     
    palontie tykkää tästä.
  16. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -99 STS syylärin vaihto, onko iso savotta kotioloissa?
     
  17. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Ei. Flektikehikon irrotat ensin ja longottelet pois. Otat ilmanputsarikotelon pois ja sen päällä on joku iso moduliyksikkö kääntyy sivuun piuhojen varassa niin on jo hyvin tilaa. Apparinpuolen letkulähdöt erittäin ahtaassa raossa. 3 tuntia.
    On sitten erittäin tarkka ilmauksesta. Kostaa heti jos jää ilmaa.
     
  18. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Kiiti vinkistä. Ruvetaan tilailemaan uutta syyläriä Rokkiautosta. Jää hinnaltaan noin satasen halvemmaksi nopeimmalla rahdilla tulleineen, alveineen kuin kotimaan kaupasta.
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Pumpullista letkulämppäriä vähän miettiny. Mihinköhän kohtaan sitä yrittäs laitella tos ysiseiskassa?
     
  20. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Alavesiletkuun.
     

Kerro tästä muillekin!