Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Noissa pumpullisissa on ohuet letkut. Fyysisesti ei taida olla paikkaa ku ilmanputsarin alla vähän. Lämppärin letkuun se varmaan pitäs naittaa.
     
  2. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Mitä tekee jos ilmaus menee vituralleen?
     
  3. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Nostaa lämmöt tappiin ja ampuu nesteet pihalle. Kerran yhellä jenkkikorjaamolla asentajat ilmas melko pitkän tovin. Sanoi että ei voi ottaa riskiä jos yksikin kupla jää. Uskoin...

    Käsittääkseni monet kansivammat saaneet alkunsa just tosta. Se ei kestä lämpöjen vaihteluita, joita tuossa äkkilämpenemisessä syntyy.

    Jos ilmaa jää, lämpömittari nousee normin yläpuolelle, ensin vähän, sit laskee, taas nousee, kerta kerralta enemmän ja sit ei enää laskekaan.
     
  4. north

    north Gearhead

    Mitenkäs se ilmas Norrthstar mootorin?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo pumpulliset muutenkin asennetaan lämppärin letkuihin. Perus "jäykkä" letkulämmitin sitten alavesiletkuun.


    Pumpullistakaan ei saa liian ylös tai alas laittaa, mutta siinä on hyvä pelivara kun raakasti lisäletkulla ettii sopivan paikan sille. Jos muuten ahdasta.


    Aika paljon ollut tutuilla tt thermoissa ongelmia kuten mullakin oli kiinasta tilaamassani. Kannattaa siis varan vuoksi laittaa sellaseen paikkaan, että tarvittaessa helppo irrottaa.
     
    xarper tykkää tästä.
  6. umpio

    umpio 3rd gear

    -99 sytytti airbagin valon. En ole vielä ottanut koodeja ylös mutta onko kellekkään tullut vastaavaa eteen? Samaten äänimerkin painallus vaatii voimaa; voikos tuota ratin keskiötä raotella jos vaikka jotain pääsisi herkistelemään? Ja pitäisikö ohjauspyörän painikkeissa palaa valot?
     
  7. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Maanantaina tilattu ja FEDEXin seuranta näyttää, että keskiviikkona kotiovella. Mistä löytyy hyvät ilmausohjeet?
     
  8. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Keskiviikkona tuli, mutta magneetti puuttui. Hyvä näinkin.
     
  9. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Siinä se tyhjäkäyntiä kävi korkki auki. Kone lämpösenä puristeli ylävesiletkua ja huolehti että paisarissa sopiva määrä nestettä. Ei siellä mitään erillistä ilmaus systeemiä tai ruuvia ole. Kärsivällisesti niin hyvä tulee...
     
  10. north

    north Gearhead

    No mä oon ilman korkia käyttäny lämpimäks (106 c) kun oon vedet vaihtanu ja lisänny tavittaessa nestettä ja sit lopus täyteen kylmänä se ruuttaa ylimääräset ulos.
    No joo onko oikein vai väärin tiijäsit.
     
  11. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -99 Sevillen vaihdekeppi takkuaa. Vaikka painaa jarrua niin vaihdekeppi ei meinaa vapautua PARK-asennosta vaan joutuu hetken nitkuttamaan ennenkuin keppi vapautuu. Mistä lähden vikaa etsimään?
    Toinen ongelma on tyhjäkäynti kylmänä käynnistyksen jälkeen. Käy hetken aikaa ikäänkuin vajailla pytyillä ennenkuin käynti tasoittuu. Puolat? Tulpanjohdot? Tulpat?
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko kukaan törmänny nortissa "maf performace" vikakoodiin? Toi meillä käyttäytyy reilummin polkiessa vähän ku bensa loppus kesken ja sit tulee toi koodi. Häipyy itekseen. En oo kyllä vielä vaihtanu bensafilsuakaan, tosin varattuna on jo.
     
  13. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Mulla oli joskus yhdessä Sevillessä sama ongelma ettei vaihdekeppi aina liikkunut ja sitten
    se vaan yhtäkkiä alkoi toimimaan, siinä ei ollut mitään logiikkaa mistä se olisi johtunut ja
    korjaamolla vikaa etsittiin muutamankin kerran missä vika voisi olla muttei sitä koskaan
    löytynyt, piti vain opetella elämään asian/vian kanssa.

    Puolia olen vaihtanut useampaankin norttiin, viimekeväänä sanottiin että kannentiiviste
    olisi mennyt mutta onneksi oli vain puolavika, testeriin niin se kertoo onko sytytyskatkoksia.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla jumittanut pari kertaa vaihdekeppi,ja aikansa revittyä ja poljettua lukitus vapautui.
     
  15. north

    north Gearhead

    Oliskohan vika tos rarrupolkimessa olevassa katkasiassa?
    [​IMG]
    Ei anna vaihdekepin vapautus solkulle virtaa.
     
    palontie tykkää tästä.
  16. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Laitettiin reilusti WD40 suihketta keskikonsolin sisällä olevaan vaihdekepin mekanismiin, ja keppi notkistui huomattavasti. Saa sitten nähdä liikkuuko vielä huomenna herkemmin.
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Varmaan hyvä muistaessaan huomauttaa, et nortin termari on alavesiletkun puolella. Eli siis tavallista isolla putkella olevaa letkulämppäriä ei voi käyttää, vaikka sille siinä hyvä kohta olisikin.
     
  18. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    STS:n syyläri vaihdettu. Homman hoiti Mike's Garage Ruotsinkylässä. GULF-baari.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jumankekki kun toi raitisilmasuodatin on todella pahassa paikassa ja ahdas vaihtaa.Tuli samalla vaihdettua oikea umpio ja talvirenkaat alle.
     
  20. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    No on,entisen sain palasina pois mutta uutta en tilalle kun ei lähtenyt se kaapeli edestä irti,miten se oikein lähtee,yritin vähän joka suuntaan nytkytellä.
     

Kerro tästä muillekin!