Kantri 240/3 lov. man. kytkinremppa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja twincam6, 22.11.2018.

  1. twincam6

    twincam6 3rd gear

    Auto on Country Sedan 1965 240 kuutosmoottorilla sekä kolmilovisella manuaalilla.
    Kytkin on aivan loppu, todella jyrkkä ja irroittaa ylhäällä, ja ravistaa myös nätisti lähdettäessä jonkin verran.

    Marjakangas tarjoaa 10 ja 11 tuumaisia kytkinasetelmaa ja levyä? Kumpiko mahtaa olla oikea?
    Vai selviääkö vasta purkaessa, eli onko käytetty molempia tuossa vehkeessä?
    Painelaakeria ei ole kuin yksi vaihtoehto heillä, kiinnikkeellä ja ilman.
    Onko tuossa kytkin rempassa hyvä huomioida mitä erityistä ettei tule vahinkoa yms?
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jos haluat 100% varmuuden osista niin pura ensin. Muutenhan tuo on ihan perustekniikkaa.
     
    wilburi tykkää tästä.
  3. twincam6

    twincam6 3rd gear

    Totta ehdottomasti. Mutta se on tuo aika rajallista yms. talvi tulossa. Jos osat natsaisi
    niin mahis saada samana päivänä kasaan jne. Stadissa nämä tilat hieman eri kuin muualla :)
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Rockauto on kanssa asiallinen paikka mistä voi katsella sopivuuksia, se tarjoaa vain 11" kytkintä
     
    twincam6 tykkää tästä.
  5. twincam6

    twincam6 3rd gear

    Onko noita siis tehty 1965 10' ja 11' kytkimillä alunperinkin, onko tietoa?
     

Kerro tästä muillekin!