Th200c tiiviste kyselyä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lucky74, 1.12.2018.

  1. lucky74

    lucky74 3rd gear

    Arvon kanssaharrastajat olisi tuollainen kysymys kun huomasi autoa talviteloille laittaessa että sehän perk...e vuotaa allensa. No ei mitenkään uutta mutta vuotopaikka on laatikon vaihteensiirron stefa? Saako tätä mitnkään järkevästi vaihdettua auton alla muuten kuin erikoistyökalulla ja millaisella homma hoituisi kivuttomasti? Näkyy olevan myynnissä ainakin ihan th lodjuihin suunniteltu palikka? Tarviiko olla tuo vai muita vaihtoehtoja kuin tilata taas jostain ulkomailta?
     
  2. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Vivusto pois tieltä.
    Poralla pikku reikä stefan metallirunkoon, siihen kierrät puuruuvin ja nyppäset vanhan stefan pois. Stefa lienee sama ainakin varaosanumeron perusteella.
     
    Muokattu: 1.12.2018
  3. lucky74

    lucky74 3rd gear

    Eli mahtuu tekemään? Tuollain niitä yleensä tehnytkin mutta jotenkin ajatteli että on niin ojkanen ettei pääse poralla piikittään. Amerikan mallin ulosvetäjä oli aika hyvän olonen ainakin juutuubissa kun tsekkas?
     
  4. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Toissatalvena tein ite 400:seen vastaavalla tavalla.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Riippuu hylsystä missä toi ploota on mutta taitaa olla "pikku"koppanen jotenka ei välttämättä pääse poramaan? Naskalilla tms sen reijän voi tehdä.
     
  6. lucky74

    lucky74 3rd gear

    Juu unohtu mainita. El caminosta löytyy ja ei itseasiassa edes vuoda pahasti mutta häiritsee ihteä ja samalla kun nyt on edessä perus öljyn/suodattimen vaihto jumppa niin saisi tuonkin kuntoon. Kulmaporalla vois mahtua paremmin kun äkkiä könys helman alta kattelemassa.
     
  7. nuffield

    nuffield Gearhead

    Jos kerran käytät öljy-pohjan irti niin irrottaa sen akselin ja vaihtaa sen stefan nii ei tarvii porailla.
     

Kerro tästä muillekin!