Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Jep. 2005 ja vanhemmissa RAV4 Toyotassa on toimivampi neliveto.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    No, lumisena talvena sateen jälkeen on mukava tulla kotiin, kun voi tämän meidän jyrkän pihamäen ajaa ylös jopa perävaunun kanssa, ilman että tarvitsee ensin ruveta tekemään lumitöitä.
    Samoin parkkipaikkoja löytää helpommin keskustasta.

    Mutta jokainen valitsee autonsa vetotavan tarpeensa mukaan.
     
    palontie ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Auto saa vetää mistä vaan kulmasta, mutta ei ovien tai ikkunoiden tiivisteistä.. kaikilla vetotavoilla on kulkemaan päässyt.

    Viime keväänä oli reilun kahden viikon jakso, ettei meille päässyt kuin Pajerolla pihaan asti. Muuta autot jäi mottiin, mikä minnekin.. Camaro jäi pihaan ja Skooda taas postilaatikolle, puolen kilometrin päähän. Läpi tuota väliä ei niillä vaan yksinkertaisesti päässyt.
    Pariin otteeseen meinas vaatia pientä puolta pallerollakin, että tuon välin pääsi. Perämurikka laahas jo aika syvää uraa pahimmissa paikoissa..

    Saa nähä miten ens keväänä :eek:
    Olosuhteiden takia taloudesta pitää aina löytyä yksi neliveto. ..ja mieluummin korkealla maavaralla.
     
  4. kepuri

    kepuri Gearhead

    Joskus kun vielä olin vieraalla töissä ja oli lunta tuiskuttanu peltoaukealle ettei päässy niin soitin töihin ettei voi tulla ennen ku auramies käypi.todennäkösesti olis jääny kiinni nelivedollakii.
     
  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  6. speedy

    speedy Double Gearhead

    Raskaimmat hetkeni oon viettänyt nelivedon kanssa, lapion varressa nimittäin eh!
     
    mikkis83, renttu81, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Niinpä, nelivedolla pääsee hyvinkin pahaan paikkaan mutta sieltä poistulo on sitten eri juttu.
     
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Eh, nimittäin, huvittaa kun jotkut ajattelevat suburbaneista "maastoautoina" kun niissä on se nelivetokin, nimittäin, istuu muuten tiukkaan tommonen iso möhkö johonkin silmäkkeeseen parin puun väliin metsään...kaivinkoneella vedettiin pois.
     
    sdfsd, palontie ja Make500 tykkäävät tästä.
  9. Peeaa

    Peeaa Gearhead

  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  11. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

  12. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Katos, vanha ruutitynnyri...joku säilynyt vielä, suurinosa murentunut ja kadonnut ruosteena historian tomuun.

    Entisen pomon muijalla oli tollanen 1.9 GTI - 130 punanen ajoautona...se oli aikanaan rajulaite.
    Kerran oli hauskan näköstä kun pistettiin samanlainen ja värinen, mutta 309 GTI rinnakkain pihalle...voimakaksikko :odcool:
     
  14. speedy

    speedy Double Gearhead

    Vaikken ranskanautoista oo hirveesti tykänny, niin kyllä tuo gti pösö on kyllä symppis, ja hemmetin hienossa kunnossa . Velivainaan tytöllä on 205 1.4 ykspisteruiskulla, on kyllä veikeä moottori, kiertää niin perkeleesti, ajoin minä sillä melekeen sataaseittämääkymppiä ..
     
  15. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tuli tästä GTi-Jutusta mieleen eräs tapaus 90-luvulta., Silloiseen työpaikkaani, erääseen eri merkin merkkiliikkeeseen tuli vaihdossa Kadett GTi. Huollossa oli asentaja, joka oli siirtynyt OPEL:ilta tänne. Hän sanoi sen olevan tuttu laite. Sanoi, ettei saanut tietyllä suht pienen tien suoralla kahtasataa mittariin, vaikka yritti useamman kerran. No tottakai haaste täytyi ottaa vastaan. Pari kertaa yritin, ja mulla oli ehkä enemmän kusta päässä, mutta sain sen 200 mittariin. Tosin seuraava mutka meni ehkä lähinnä tsäkällä läpi. Mutta onnistuin!

    Sillon multa puuttui kyllä muutenkin itsesuojeluvaisto näissä "ennätyksissä".

    Ja näitä olis vaikka kuinka paljon, näitä "ennätyksen paranteluita", mihin nykyään ei uskaltaisi lähteä, vaikka autot parantunut.
     
    Kruunusaari ja mikkis83 tykkäävät tästä.
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Muutenkin tuntuu, että kovaa ajon taidot olisivat hävinneet jotenkin.:confused:

    Ehkä se sit on se itsesuojeluvaisto, tms, mutta en enää uskalla vetää samanlailla niillä vanhoilla tutuillakaan teillä.:rolleyes:

    Toisaalta siitä on toistakymmentä vuotta, kun sitäkin pätkää aktiivisesti sahasin edestakaisin, Ja nykyään lähinnä cruisailen.

    Mitä nyt talvella lapsettaa, mut kuitenkin. (kesälläkin, mikäli Corvette olis kunnossa).
     
    Muokattu: 3.12.2018
    mikkis83 ja isalmela tykkäävät tästä.
  17. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Hmm.. En itse tuota kyllä miksikään ruutitynnyriksi kutsuisi.:D Edes aikanansa.
    Suht nopea oli kyllä..
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

  19. juko7

    juko7 Double Gearhead

  20. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Luulin et sillä menis hyvin??
     

Kerro tästä muillekin!