Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Avensis aikakaudella tuntui se Toyotan laatu kippaavan. Olihan se eka malli parempi kuin uudemmat vvti, mutta niissä alkoi jo oudompia vikoja ja vikoja yleensäkin enemmän ilmentymään.

    Mutta lopetan ot:n hetkeksi ennenkuin joku nissanilla arkiajonsa ajava "tosiharrastaja" nielaisee omat kiveksensä :poff:
     
    sdfsd tykkää tästä.
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Kyllä Toyota on ykkös merkki mihin on koneita saanut vaihtaa.
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Tojotan merkkihuollossa?
     
    mikkis83 ja palontie tykkäävät tästä.
  4. urho3

    urho3 Gearhead

    Ihan omassa autotallissa. Mutta on niitä d4d koneita mennyt paljon merkkiliikkeessä
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onko siellä tallissa muun merkkisiä käynytkään?
     
  6. urho3

    urho3 Gearhead

    Voi kuule on volvoista ladoihin ja fiateista citikoihin ja austineihin. Citikoille on nykyään porttikielto kiitos bx vuotavien hydrauli putkien.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  7. mjm2

    mjm2 3rd gear

    Maaliskuu 1999 Tuulilasissa on kolmen aukeaman artikkeli '87 1.3 FX Corollasta, jolla oli ajettu 810tkm. Ensimmäinen aukeama oli varattu lähikuvalle mittaristossa, ja ohessa luki "Hyvä Corolla, vain yhdellä ollut"

    Rekisterinumero BCM-235

    Oli ollut uudesta asti samalla omistajalla, ensimmäinen kone oli kestänyt 585tkm.
     
  8. Catiska

    Catiska Gearhead

    Minulla ei ole kokemusta Euroopassa valmistetuista toyotista, vain noista kahdesta ja ne oli Jaappaissa tehtyjä ja sikäläisillä sähköosilla.

    Bochin valmisteita on näissä minulla olleissa Saksalaisissa ollut varmaan jokaisessa. Niissä ei moisia ongelmia ole ollut, eikä oikeastaan vikoja muutenkaan.

    Ajan reilut 70tkm vuodessa joten ajan kokolailla uusilla autoilla enkä siksi oikein jaksa sulattaa jos auto temppuilee. Mutta toki otanta on pienestä ryhmästä autoja, mutta kuitenkin ihan omakohtaisia kokemuksia. Siksi en voi noita em härveleitä suositella. Kun ei ne muutenkaan ole Saksalaisten tasolla, mutta olin utelias kuitenkin kokeilemaan.
     
    Karpov tykkää tästä.
  9. Catiska

    Catiska Gearhead

    Se on tietokone.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    se oli vitsi..
     
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mun tallissa on eniten koneremppoja tehty Oldseihin ja Pettereihin. Yhteenkään Tojotaan ei ole tarvinut.
     
    Karpov, sdfsd ja urho3 tykkäävät tästä.
  12. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mulla ei ole tallia. Mutta koneet on kyllä kestäneet.
     
    isalmela tykkää tästä.
  13. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Nyt täytyy kyllä pikkusen epäillä.:p
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Periaatteessa matalaviritteinen ja isotilavuuksinen kone
     
  15. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Tuskinpa on hoonausjälkiä sillä alueella missä männänrenkaat on kulkeneet.
     
  16. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Avaamattomuuteen en usko (melko varmaan venttiilien keinut kuluneet loppuun 600tkm paikkeilla) mutta putkikone kun on niin sylinterit voineet olla hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Offipalstalta noista maamoottoreista voi lukea kun turbotetaan ja vaihdetaan männänrenkaat jossain puolen miltsin jälkeen ja putkille ei tarvi tehdä oikein mitään.
    100heppaa ja neljä litraa, toimii ikuisesti...
     
  17. urho3

    urho3 Gearhead

    Joku litranen Uno oli 200t ajettu ja hyvin näkyi hoonaus jäljet,sama 550tkm ajettu diesel volvo. Ei ne juurikaan kulu kun on öljyä moottorissa.
     
  18. Ranee

    Ranee Gearhead

    Hoonauksien näkyminen taitaa olla joku vannha legenda ajalta jolloin pytyt ollut latakan kaltaista pehmoista rautaa.
    Vuosikymmeniä osattu jo karkaista tai kromata pytyt siihen malliin että hoonauksien kuluminen tarkoittaa lähinnä totaalituhoa.
     
    J.J. ja ReDDot tykkäävät tästä.
  19. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Enpä tästä nyt ala sen kummemmin kinaamaan,mutta hoonauksen pinnankarheus on luokkaa alle tuhannesosamilli.
    Hyvin on kestänyt sitten jos ei sen vertaa ole kulunut.
    Tuossa taulukko(laahinta=hoonaus).
    [​IMG]
     
  20. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Tallissani odottaa huomista katsastusta 110tkm ajettu CarinaII LB 1990, ostin viime kesänä ensimmäiseltä omistajalta, ruosteeton säännöllisesti huollettu...huoletonta ajoa siis tiedossa. Viimeiset 3,5v olen ajellut vastaavalla -90 farmarilla, siinäkin vasta 390tkm lasissa.
     
    Muokattu: 7.12.2018
    mikkis83 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!