Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sama homma ja ajankin melkein joka päivä, mutta en samoilla autoilla koko ajan. Eipä kyllästy. Kaksi talvea ajoin Typhoonilla mutta nyt jos miettisin uudestaan niin en ajais. Vaikk onkin kahteen kertaan ruostesuojattu ja pesin vähintään kerran viikossa, niin ikävä on katsella levikkeiden takaa hiipiviä ruosteita. OnkeOnn ei ollut mintti alunperinkään.
     
  2. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Sehän on sitten selvä, mutta joillekin nämä kaksi kulkee käsi kädessä, eikä siinä pitäs olla mitään kummaa.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kai täällä omat mielipiteet saa silti sanoa?
     
    Skoll ja xarper tykkäävät tästä.
  4. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Saa. Viesti olikin tarkoitettu ihan yleisesti kaikille, koska harvemmin oon törmänny, että kukaan saarnais miksi ihmeessä hullut ajatte talvisin. Aina toisinpäin.

    Lainasin juuri sun viestiä vain, koska tiesin 100-varmasti, että rupeaisit vänkäilemään takas, eli minulle hupia ja viihdettä työpaikan tauolle, kun ei nyt tällä kertaa ollut muutakaan netissä selaamista tai tekemistä.
     
    zuinula tykkää tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu multa saa aina hupia alle sadan viestin miehet eli eikun keep on going vaan :cool:


    Bongasin liikenteessä papan ja kakkoskoppasen fiestan. Muuten ollut hiljaista.
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Puolensataa mopedia liikennevaloissa. En älynny ottaa kuvia.
     
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Pitääks jauhaa pskaa satojen viestien edestä joka toiseen topikkiin ennenkun voi ottaa vakavasti?
     
    SQ ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  8. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ja muut saa olla ilman?
     
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Vähän samoilla linjoilla... Mä ajan näillä paskoilla sillon kun huvittaa, en siks että joku sanoo et autoilla pitäis ajaa. Mua ei vaan satu huvittamaan kyntää adventtisohjoa jollain vanhalla miinalla, ikkunat huurteessa pipo korvissa. Mieluummin laitan webaston vartiksi päälle, istun lämpöseen kuivaan autoon lämmitettyyn istuimeen. Kuivana pakkaspäivänä auringon paistaessa ajelu voi olla melkein yhtä hauskaa kun kesäkelissä, mutta suolaloskassa kyntäminen ei kyllä anna mitään fiiliksiä...
     
    jariha, jjjkkk ja Pertti K tykkäävät tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    On multa jonkin verran tekniikkavinkkejäkin tälle foorumille siunaantunut ja koitan auttaa asiallisesti aina kun aihe siltä tuntuu. En tiedä mikä se ongelma on tässä tapauksessa? Jos joku ei ota mua vakavasti niin ei ole mun ongelma.



    Mulla ainakin toimii lämppäri ja lasit huurussa ei tarvi ajaa.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Toimii mullakin, ei tommosen 60-luvun katiskan lämmitys ja huurteenpoisto silti ole mitenkään verrattavissa uuteen tai edes 90-luvun autoon
     
    isalmela tykkää tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu totta. Itsellä tuoreempia eikä edes täydellä koneella.
     
  13. Ford 15M

    Ford 15M 2nd gear

    Forssan ABC::llä ruskea Chevrolet Celebrity farmari ja kaupungilla vaaleanvihreä El Camino.
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. xarper

    xarper Gearhead

    Hyvin lämpiää noi kaikki 60 luvun moparit mitä tossa liikenteessä on, eikä oo ees huurre ongelmaa ton Barracudan kaa jostain syystä. Uus kenno ja 93C termari ni hiki tulee sisällä vaikka vänkärin puolen lasit ei istu sinne päinkään, vitun 2d ht paskat.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Minkä vuotinen Barracuda sulla xarper on? Ihan vaan uteliaisuudesta.

    Sori ot.
     
  16. xarper

    xarper Gearhead

    Kaverin -65, löytynee chattiautosta, mä oon vaan kurvaillu ja fiksaillu tätä tässä ohessa pikkuhiljaa vierottamaan tätä kuumetta enneku ensviikolla saa Satelliten liikenteeseen taas.
     
    Gary Grand ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    et ilmeisesti ole ajanut milloinkaan 2000- luvun autolla mistä tuo avainkomponentti huurteenpoistossa puuttuu tai ajanut 60- luvun autolla missä se jopa toimisi. 2000- luvun autossa on lämppärinkenno vähemmän tukossa kuin 60- luvun autossa, eihän niitä kukaan täällä ennen vaihda kun alkavat vuotaa eikä silloinkaan.
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    hyvin lämpeää ja huurteet lähtee jos on kunnossa systeemit niin 60- luvun autossa kuin 2000- luvunkin. Rikkinäisenä ei kummassakaan lähde. Yleensä ne ei ole ehjiä ainakaan vanhemmissa amerikkalaisissa ne systeemit, pahimmasssa tapauksessa jopa vuotavat vähän.
     
    Muokattu: 12.12.2018
    xarper tykkää tästä.
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jaa, kyllä aika helvetisti oli jo mopoaikana nillittäjiä kitisemässä kun ei pappatunalla saa ajaa talvella, kuten ei jenkkiautoakaan saa suolata talvella mutta hyvä jos olet välttynyt heiltä.
     
    jjjkkk tykkää tästä.
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Varsinkin kun taas tuli uudet uhkakuvat ja kallistus ja kieltosuunnitelmat niin koskas näillä perkele ajetaan? Kohta se loppuu.
     
    faikku66 ja kapa73 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!