Ala ikäisiä Overdriven käyttäjiä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja redneck1, 13.12.2018.

  1. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Haluaisin selvittää löytyykö niitä ala ikäisiä käyttäjiä Overdrivesta kun edellinen ketju eri osastolla ei tuottanut tulosta.
     
  2. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Toivon mukaan nykyajan alaikäisille on sen verran opetettu kotona, etteivät nettipalstoilla vastaile tuntemattomien setien turhiin kyselyihin
     
    passerby, Norri, Custom_Rod ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Kannattaa laittaa mahdollisimman moneen paikkaan tämä topic. Ja joka päivä luoda uudet. Sit alkaa tulosta tulee :)
     
    Custom_Rod ja Karpov tykkäävät tästä.
  4. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Itse olen 16 ja mietin sitä että sitä ei ole ainakaan opetettu mitä ne sinne someen pistää. Mitä lie niitä onkaan jotain twittereitä, whats uppeja ja sen semmoisia. Itse en kerran niitä käytä ja olen nähnyt mitä ne sielläkin viestittelee. Ne viestit on yleensä jotain todella turhanpäiväisiä ja pelkkää ajankulua ja haukkumista. Tämä viesti ketju on vain mitätön siihen verrattuna jos joku oikein siihen haluaa joskus vastata.
     
  5. redneck1

    redneck1 Gearhead

    En luulisi että se auttaa. Tämä on jo toinen kun neuvottiin pistämään uudelleen tänne.:)
     
  6. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mä luulen jotta alaikäisyys on sivuseikka, niitä varmasti on. Oletan että eksyit od:lle etsiäkses tietoa ja tukea harrastamiseen tai sen aloittamiseen. Jos sä nyt olet oikeasti alaikäinen etkä sairas setä, niin keskity siihen miks sä eksyit od:lle, tuskin etsiäkses alaikäisiä....
     
    Norri, Custom_Rod, Jussi289 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Mikäli tuota pidetään alaikäisyyden tunnusmerkkinä niin OoDeella kirjoittelee yllättävän paljon alaikäisiä.
     
    Norri ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  8. rizla^^

    rizla^^ 2nd gear

    Emminäkää hirveen vanha vielä vsikka jokusen vuoden sua vsnhempi. Jos joskus tulis lottovoitto eteen js sais sen haluamansa jenkkilotjon niin vois jäädä,pysyvästi tälle foorumille. Nyt vaan lueskelen.
     
  9. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Täällä voi kyllä keskustella autoista ja autoharrastukseen liittyvistä asioista ihan iästä riippumatta. Aloittelevien harrastajien kysymyksiin vastaillaan yleensä asiallisesti, jos ei ne nyt ihan selvää trollausta ole
     
    caprice305 ja xarper tykkäävät tästä.
  10. xarper

    xarper Gearhead

    Mitä sillä iällä on väliä? Se on vaan numeroita, miks sitä pitää mainostaa erikseen?
     
    Norri ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Koska trolololo :D
     
    Rotten ja xarper tykkäävät tästä.
  12. Rotten

    Rotten Gearhead

    Itseasiassa, ikä, on sana!
     
    xarper tykkää tästä.
  13. Rotten

    Rotten Gearhead

    16 v ja ei twitterit ja watsupit ole tiedossa/käytä? Mitä sovelluksia käytät!?
     
    xarper tykkää tästä.
  14. xarper

    xarper Gearhead

    Alkaa haiskahtaa Kaarne 2.0.
     
    Jussi289, jorkkeri72 ja Rotten tykkäävät tästä.
  15. Rotten

    Rotten Gearhead

  16. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Eikä ol muuten ikävä kyl ihan eka kerta.
     
  17. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mää olen 13v.
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Pistihän tuon deittipalstankin aikoinaan pystyyn 16 vuotias kimuli.:D

    Nyt siellä on 1184 sivua vonkausta? (en ole perehtynyt)
     
    Norri tykkää tästä.
  19. Rotten

    Rotten Gearhead

    Katti perkele!!!
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  20. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Vai 3.25? Sen verran sekavaa settiä tulee moneltakin uudelta nimimerkiltä
     
    xarper ja Rotten tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!