Koko harrastuksen tulevaisuus...huono?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Cocco Bill, 15.12.2018.

  1. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    minut taas se carina2 aikoinaan yllätti että oli niinkin mukava ajettava. hiluks taas kauheen kohlo ..kohlompi kuin hiace.
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    penkki on ihan järkyttävä
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Carina 2 on paras.
     
  4. z 900

    z 900 Gearhead

    Koko harrastuksen tulevaisuus...huono?

    tästä tämä ketju alkoi ...
    kommentit on aika kaukana ........
    siis otsikosta............
     
    palontie tykkää tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eikö tulevaisuus ole huono jos kalusto vähenee kaduilla tai bmw on mieluisampi?
     
    chevytb02 ja palontie tykkäävät tästä.
  6. grantorino

    grantorino Gearhead

    Aina ketjut alkavat rönsyillä... mutta on tässä todettu, että huonolta harrastuksen tulevaisuus näyttää kun nykyajan äijäautotkin tehdään ämpärmuovista.
     
    palontie tykkää tästä.
  7. z 900

    z 900 Gearhead

    Kuinka paljon hän on itse liikkunut harrastejenkillä esim. viime kesänä?
    Kysyn tämän ihan hyvässä hengessä ?
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mun carinassa taisi olla joku vika sillä koko ajan paloi power valo
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Aika fanaattinen kyllä täytyy olla jos on ostamassa uutta neonia:eek:
     
    palontie tykkää tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En tainnut keretä kun 20tkm ajamaan kun wilburi esti isommat ajot työllistämällä työllistämällä mua. Tänä vuonna nyt 40tkm tulee täyteen chevrolet pickup/pontiac bonneville yhdistelmällä. Toki nää on käyttöharrasteita kun elämä on liian lyhyt siihen, että ajais vaan viikonlopun kesässä.


    Alle 10tkm ei oo usa vehkeellä tullut ajettua varmaan 9 vuoteen ja sillon se johtu siitä että ajoja oli tosi vähän muutenkin
     
    palontie ja sdfsd tykkäävät tästä.
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    tollasessa avaruusmunassa on ihan uskomattoman hyvä kyyti
     
    Pertti K tykkää tästä.
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Penkitkin oli minusta erihyvät ja kuskinpaikan ergonomia.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  13. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Mikä niistä tekee käyttöharrasteen pelkän käyttöauton sijaan? Pelkkä merkki ja malli ei kauheasti kerro.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Se että ne ei ihan perusautoja ole + se, että kiitettävästi on ollut laittoa ja kaikenlaista pientä pitkin vuotta.


    Käyttöautoksi miellän auton jota vaan huolletaan ja ajellaan, toki perus korjauksetkin tehdään.


    Jos pitäs vaan esim 500-1000km ajaaa vuoteen harrasteella mikä muuten veis tallista tai pihasta tilaa niin vetäisin vitun päähän itselleni.
     
  15. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    40tkm vuoteen? Ajan työkseni ja kilsoja tulee ton verran. Käyttöharraste: niin paska että pakko "harrastaa" että pääsee liikkumaan? Itselleni autoharrastus on paljon muutakin kuin ajaminen, päivät kun on tiellä ei huvikseen ajaminen oikeastaan edes kiinnosta. Paras pilistelyaika mennyt jo 15 vuotta sitten, dusterin takapenkillä on turvaistuimet. Viikonloppuna käydään jossain jos aikataulut natsaa/ keli hyvä/ kalusto kunnossa. Kyllä silti kehtaan sanoa olevani autoharrastaja, itse alusta loppuun rakennettu auto tallissa.
     
    Stang_81 tykkää tästä.
  16. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Mun mielestä toi kuulostaa siltä, että ne käyttöautot on aika huonoja, jos niitä pitää korjata ja huoltaa niin paljon, että se käy harrastamisesta.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  17. markoyt

    markoyt 3rd gear

    Itte entisöin tota meidän Trans Amia 7 vuotta....näyttelyistäkin on tullut pystejä...kaikki on tehty itte.Oon automaalarin koulutuksen omaava metallimies/hitsari.Autolla raskin ajaa max 1000km kesässä....vaikka on jo kahdeksas Trans Ami....silti pidän itseäni harrastajana.Vittukin tulee joskus vedettyä päähän....tai no ainakin naamaan
     
    Inlinee tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos päivät on tiellä niin eikö niistä vois samalla nauttia?

    Siks emännälle hommattiin Camry, että vähän hallitsisin auton korjausta ja yllätyksiä.


    Kahdella käyttöharrasteella kun itse pallottelee niin ei onneksi niin hengenhätä ole jos jotain hajoaa. Käyttöharraste ei mulle ole se paska millä ajamista saa pelätä, mutta se on sellanen mihin voi tulla yllättävä vika tai enempi laittoa kun johonkin varmempaan autoon. Toki mun harrasteet on suht varmoja eikä mitään super eksoottisia. Eniten silti tykkään niillä ajaa enkä vaan katella pihassa tai korjata.


    Mä en työkseni juuri edes aja ja siksi tämä vuosi oli aika heikko kun tuo 40tkm tulee täyteen. Aiemmin 60-70tkm. Tämä vuosi silti menty puhtaaasti amerikkalaisilla tohon 40tkm. Aiemmin 10-20tkm on ollut niiden osuus.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    kun vanhalla autolla ajaa enemmän niin kaikkea yllättävää voi tulla. Ei mulla rahaa ole niihin tuhottimasti mennyt mutta aikaa välillä.

    se olikin mun mielipide ja omalla kohdalla olis in. En tuomitse sinua tai muita.
     
  20. markoyt

    markoyt 3rd gear

    Joup...hyvässä hengessä mennään.Kukin tavallaan.
     
    kapa73 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!