Gps nopeusmittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja sutinen, 8.1.2019.

  1. sutinen

    sutinen Gearhead

    Onko keskustelua toimivista gps nopeusmittareista.
    Mistä kohtuu hintaa mittari.
    Pyöräkoneeseen tulis.
    Eikä mikään kännykkä sovellus.
    Ihan oma laite.
     
  2. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Ebaysta löytyy ainakin edullisia ja kuulemma toimivia, omaa kokemusta ei ole. Miksi pyöräkoneessa pitää olla (GPS) nopeusmittari? Ei sillä ainakaan ylinopeutta helposti aja.
     
    Jussi289, xarper ja sutinen tykkäävät tästä.
  3. north

    north Gearhead

  4. sutinen

    sutinen Gearhead

    Talvella hyvä niin tietää paljon ajaa niin osaa jarrutusvälimatkaa pitää.
     
  5. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Siis oikeasti?
     
    Jussi289, sdfsd, 440Mag ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. valpas

    valpas Gearhead

    Mites navigaattori?
     
  7. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    mä käytin viime kesän oikeestaan kokoajan ebayn halpaa alle 20e gps HUD mittaria cutlassissa. oisko ollut A5 niminen. mä vaan kokeilin sitä ja sitten se vaan jäi kojelaudalle koko ajan olemaan. sitten ostin kaksi lisää, toinen ittelle varalle ja toisen ostin sitten siskolle hänen kesäautoonsakin samantien. huomasin että siihen heijastusjuttuun tottuu näemmä kovin äkkiä. eikä mua oo haitannu se että siinä oli ns varjokuva lasissa (en jaksanut sitä mukana tulevaa muoviteippiä asentaa ikkunaan jolla sen saisi pois).

    ja sitä ennenhän mulla oli se Speedhut firman tekemä pyöree viisari mittari.. sekin toiminut hyvin öööh 4 vuotta? mutta olikin hintaluokkakin ihan eri.

    ja on mulla tollane c60 tai mikä lie tuon aiemman linkitetyn mittarin nimi olikaan. en vaan tykänny siitä jostain syystä niin paljoo ku tosta a5sesta.. oiskos se ollut niin että tuo teki jotain häiriöö sähköjen kanssa.. eli oiskos radio alkanut surraan sen kanssa.


    https://www.ebay.com/itm/A5-GPS-HUD...h=item2f286610b1:g:lPIAAOSwxFVcGI3~:rk:8:pf:0
     
  8. sutinen

    sutinen Gearhead

    Eikun leikisti
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nyt oot jo hyviä vinkkejä gps mittareista saanutkin. Pitäskö taas olla kuuntelematta niitä ja tehdä asiat vaikeimman kautta :D
     
    Camino'79, xarper ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kauhaan olis kiva laittaa kamera. Nopeus on kyllä vähän turha tieto noissa.
     
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!