57-61 siipimoparit.....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kille77, 4.3.2005.

  1. spinout

    spinout Gearhead

    ^ Gummaa, mulla näkyy tuo kuva (61 Soto), mutta "Vanhoja valokuvia ameriikan raitilta"-ketjussa mulla ei tänään näkynyt kuin rasti siinä missä sulla näkyi kuva..

    Oletko sinä tässä linkissä? Siinä rek. on TCY-64. Autossa on nykyäänkin nämä kilvet.
     
  2. jarkko359

    jarkko359 3rd gear

    Joo , minä maksoin . Olivat saaneet juuri edellisenä päivänä virheettömän 1966 Chrysler NewYorkerin vaihdossa liikkeeseensä . Minun oli " vain 1966 Newport " , ( mikä tuuri tässäkin !!)
     
  3. jarkko359

    jarkko359 3rd gear

    Joo kyllä olen , tuo sama kilpi se oli . Siitä jo niin aikaa , että ite muistaa sen välillä TCY-54 , vaikka se on 64 .
     
  4. RT6870

    RT6870 Gearhead

    olisko Cortina71:ellä jotain tarkempaa tietoa tuosta joensuun suunnalla olevasta -59 mallista
     
  5. Cortina71

    Cortina71 3rd gear

    Laittelin sulle yv:n.
     
  6. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Helvejärvellä, siinä vanhan Timolantien ja Viitostien välisen tien lähellä seisoi aikoinaan ladossa 60 luvun vaihteen 4 d mopar. Joskus 70 luvulla se sieltä ostettiin, ja tarinan mukaan alkuaikojen V8:n kannessa se esiintyi. Omistaja nojaili vielä kuvassa autoon.

    En tiedä olisko sama auto
     
  7. Juppee

    Juppee Gearhead

    V8 - Magazine 4/81 kannessa on `60 DeSoto Diplomat omistajan kera.. Tätäkö mahdat tarkoitaa?
     
  8. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    [​IMG]
    Justus järjestää kaiken
     
  9. 69

    69 Gearhead

    Ku ei osaa kuvaa laittaa, mutta onko 57 crown Southampton imperiaaleja muilla
     
  10. hantta

    hantta Double Gearhead

    Viimesuvena näkyi pitkästä aikaa liikenteessä vuosikymmeniä täälläpäin oleskellut, kai -60 New yorker no-8.
     
  11. xmopar

    xmopar Gearhead

    -57 crown avo työn alla ja -57 2d Southampton odottaa vuoroaan
     
    esmi, 69 ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  12. B

    B Gearhead

    Hyvinkäällä myynnissä 1959 DeSoto Firedome Sportsman 2D HT projekti
    0400819482
     
  13. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Helmapellit ja perät myyty.

    Lisää jarruosia löytyi siivotessa. Samoin `57 DeSoto Firefliten 4D sisäverhoiluja, kyynärnojat ja ne kiiltävät osat jopa kohtuu kunnossa. Myös `58 Chrysler Windsor 4D sisäovien verhoilut ois jouten, ei mitkään hyvät.
     
    Muokattu: 9.8.2019
  14. pagi

    pagi Gearhead

    Pistetäämpäs tätä kautta hakuun!! Eli maalari onnistui hävittämään tuosta tekeillä olevasta -60 furystä vasemmanpuoleisen ajovalojen kehyksien pohjan. Olisiko kenelläkään vahingossa jäänyt jonnekkin nurkkaan moista? Tai ideaa mistä voisi saada?

    [​IMG]

    Tuollainen osa siis kyseessä. VASEN
     
    Muokattu: 12.5.2019
  15. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Onko kukaan irrottanu 61 chrysleristä vilkkukatkaisijaa? Ts. Mitä kautta se tulee pois sieltä kojelaudan uumenista?

    Tehdasmanuaali ei ei käsittele ko asiaa mitenkään.o_O
     
  16. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    300 owners club tarjosi videon. Amerikan pussihousu voi olla jopa suomalaistakin ärsyttävämpi. Äijällä on useita vilkkukatkaisijoita pöydällä, joita ei vissiin tartte.

    Maksaa ebayssä alkaen 700 .

    Vitun runkkarit.
     
  17. DHS

    DHS 3rd gear

    Moi! Ootteko minkälaisia levyjarruja näihin laitellu eteen? Potilas on -60 Adventurer.
     
  18. jarkko359

    jarkko359 3rd gear

    Terve , Ainakin J. Turunen Joensuusta on laittanut 1961 Chrysler 300 G , eteen . Auto nyt myynnissä Blocket.SE sivuilla .
     
  19. kingsway

    kingsway Gearhead

    Mulla on levyt, tehostin ja 2-piirisylkky -73 a-bodysta. Takana 11" rummut saman ikäsestä.
     
    Muokattu: 12.9.2019
  20. DHS

    DHS 3rd gear

    Oukei, onko tukivarret ja pallot orkkis?
     

Kerro tästä muillekin!