Loppiainen meni....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja chevytb02, 8.1.2019.

  1. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

  2. jarona

    jarona Gearhead

    Minä olen silleen yksinkertainen että osaan jopa suuttua.
    Mikä teissä pidättelee?
    Ettekö voisi sopia että vaikka yhdessä painostaisimme?
    Olen kaikessa teidän saamattamien puolella,
    joku teitä ennen lähtee.
     
    sdfsd, Custom_Rod ja perfo tykkäävät tästä.
  3. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Onko kukaan mahtanut saada autoansa ulos tämän vuoden puolella?
     
  4. perfo

    perfo 2nd gear

    Rahaa ei falcontilla ole, siinähän se ongelma on.
     
    amarillo tykkää tästä.
  5. kiljunen

    kiljunen 2nd gear

    Minkä värinen ja vuotinen. Mä sieltä odotin f100 7kk.
     
  6. perfo

    perfo 2nd gear

    1960 musta
     
  7. kiljunen

    kiljunen 2nd gear

    Eri. Mulla oli 71 valkoinen. Toinen oli 71 sinine/beige. Mikä oliki viikko sitte uudestaa myynnis
     
  8. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Mun piti falconti kautta 2 kertaa ostaa auto. Molempina kertana se oli jo myyty ku soitin. Kävikö tuuri?
     
    Norri, Rotten, mikkis83 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. riv73

    riv73 3rd gear

    Mitähän mieltä yhtiön varajäsen on yhtiön toiminnasta? Onko tietoinen tilanteesta? Hyväksyykö kyseisen toiminnan?
     
  10. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    kuluttaja-asiamies on aivan turhaa ajan haaskaamista. käsittelyajat 12-18kk ja enemmänkin epäselvissä tapauksissa ja lopputulemanakin voivat vain esittää suosituksia, joten unohtakaa. olen käveleskellyt tuota via dolorosaa edestakaisin.

    laatikaa yrityksen kotipaikan käräjäoikeuteen haastehakemus, jolla haette velkomustuomion ja tämän jälkeen saatatte tuomion yrityksen kotipaikan ulosottoviranomaiselle.

    yrityksen kotipaikan selvitätte esim. www.ytj.fi
     
    belair54, mikaa7146 ja north tykkäävät tästä.
  11. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Tämä Cr:n vaihtoehto on vielä halpa toteuttaa, käytin itse samaa kaavaa(summarinen haastehakemus) erääseen omaan asiakkaaseen. Rahat tuli ja prosessi kesti vain pari kuukautta.

    Summarinen haastehakemus maksoi itselleni 86€. On helppo tehdä itse ja siihen ei välttämättä tarvita asianajoherroja tai saksanseisojia yms..
     
    Muokattu: 13.1.2019
    Custom_Rod tykkää tästä.
  12. Monni89

    Monni89 1st gear

    Me haluttaisiin vieläkin se auto, mutta rahat saattaisi olla helpommat.
     
  13. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    On kyllä paskatilanne ja pahimmassa tapauksessa meni rahat ja auto:mad:
     
  14. xarper

    xarper Gearhead

    Missä lie @Fc koijari ku ei oo enää kirjotellukaa täällä vaikka foorumeilla käyny kyllä..
    Näköjään viikko sit viimeks.
     
  15. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Varmaan jossain reissussa?
     
  16. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Onkohan elokuun jälkeen tullut enään autoja/rahtia ollenkaan suomeen?
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei varmaan halua osallistua keskusteluun koska vain vittuilua ja yrityksen mustamaalausta ihan turhan päiten ja aiheetta.
     
    mikkis83, Norri, xarper ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    tarttisko alottaa uusi ketju ihan alusta asti kun ei tuo vanha näytä tulevan enää aukeemaan vaikka piti ihan pyhien jälkeen tapahtua.

    tulisi se vanha edes luettavaksi. ei sen välii vaikka ei siihen saisi suoraan kirjotettua enää uusia kommentteja kunhan olisi aiemmat selittelyt ja ongelmien kyseenalaistamiset julkisesti näkyvissä.

    sitten voisi asiasta kiinnostunut ja valveutunut kansalainen etsiä muitakin ketjuja jossa tätä koskevista asioista on sen jälkeenkin keskusteltu.. näkisi onko oikeasti tilanne muuttunut yhtään "joulun jälkeen".
     
    Custom_Rod ja xarper tykkäävät tästä.
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mitenpä kirjoittaa kun topikki viety,Muuten olis meille kertomassa miten hyvin tää on lähtenyt purkautumaan
     
    Custom_Rod, Pertti K, mikaa7146 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  20. hantta

    hantta Double Gearhead

    Siinä topiikissa on pyhien jälkeen eri, kuin muiden ihmisten pyhien jälkeen ;)
     
    Custom_Rod tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!