Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  2. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mulla on jotain. Perjantaina viimeistä päivää olleen duunikaverin vanha auto. Se osti sen pari vuotta sitten lohjalta autoliikkeestä ja vei Terragasille kaasuasennukseen. Ei tietääkseni ole mitään vikaa ja siisti peli. Taitaa löytyä pientä lisähintaa vastaan 22" vanteetkin vielä?
     
  3. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Okei, jos ysäri-sämpylä on se juttu ja vielä farmarin tarvii, niin ei ole uljaampaa autoa kun Roadmaster. LT1 koneella vielä. GM-sisaret 1991-1996: Chevy Caprice (Impala SS), Oldsmobile Custom Cruiser, Pontiaccia ei tainnut olla?

    Tiiseriksi RCR review, tohon on joku amerikan joe "vaivalla" vaihtanut manuaalin:


    Budjetista lähtis melkein nolla perästä, jos etuveto/V6 kelpais. Buick Park Avenue (näitä ei vissiin ollut farkkuna? Ahdettuna kyllä, harvinainen "Ultra"), Ford Taurus/Mercury Sable. Nämä on todella aliarvostettuja autoja, väittäisin, että satasilla sais yhtä ylvästä kyytiä.

    Onnea auton hankintaan. Toi Loimaan heppu ei ole paljoa autosta runoillut eikä kuvaillut, mutta paikanpäällä ehtii varmaan vielä pettymään. Noista on täällä useissa ketjuissa, capricesta ainakin (käytännössä sama peli). Ruosteet takarungossa, ovissa kromien alla... sähköt olis hyvä olla suht tehtaan jäljiltä, kone/loota/perä ei sais päästää ylimääräisiä nesteitä, ääniä tai savuja.
     
    Karpov tykkää tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu farkkuina ei ollut noita v6 fullsizejä.
     
  5. Herje

    Herje Double Gearhead

    mikaa7146, xarper ja isalmela tykkäävät tästä.
  6. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Ruotsissa pärjää kans ihan hyvin lontoolla, jos se vaan luonnistuu paremmin:odroll:
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Väri näyttäs alkuperäselle HIP värille, tosin sitä ei saanut vielä -68.
    [​IMG]
     
  8. Smirkelimies

    Smirkelimies 3rd gear

    https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/10212900

    Vielä on näitä veronkiertolavureitakin liikenteessä. Hinnat on painunu melko alas. Yhellä kaverilla oli -90 luvulla vastaava camaro, mittasuhteet pikkusen oudot, mutta käyttöautona meni vaikka kuin hyvin talvellakin.
     
    palontie ja isalmela tykkäävät tästä.
  9. spede

    spede Gearhead

  10. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Eikö Trafin poikkeuslupapaperit koskaan vanhene, jos projekti ei koskaan valmistu ?
    Epäselvien kuvien perusteella resukuntoinen kuplavolkkari hintaan 4000 e, koska mukana on paperit, joissa Trafi poikkeuslupa rantakirpuksi rakentamiseksi. Lupa on 17 vuoden takaa,

    https://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/10205212
     
  11. speedy

    speedy Double Gearhead

    Tuosa kupla hinta on myös rantaruåtsilisä, toki saa heitä tarjous..
     
  12. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    viikinki75, mikkis83, Mokaman ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Ei pahan näköinen tane avona.
     
    viikinki75, mikkis83, palontie ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. guru

    guru Gearhead

    mk1?
    eiks noita tehty jo 60 luvulla?
     
    palontie tykkää tästä.
  15. Jape105

    Jape105 Gearhead

  16. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Kyllähän se useimmiten on niin, notta jos auto on muuten "valmis", niin miksei sitten saman tien kilvitä ite???

    Hmmm... Vaikka ois valmiskin auto, niin tuulilasi näissä laikatuissa jää harmittavan korkeeksi jos orkkis jätetään sellasenaan :oops:

    Mutta tommosen jos sais helposti kilpien väliin kutosella ja ilman turvakaarta, niin oishan se erilainen kesäpeli!

    Kaverilla oli aikoinaan avometritaunus kutvosella ja - ikävä kyllä - turvakaarella, mut ainaki se oli kilvissä asti, missähän mahtaa vaikuttaa nykyään? Oli sillon mattaoranssi muistaakseni...
     
  17. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Niin, näitä myyntilauseita pukkaa, helpolla museoon; no miksei museoi sitten itse jos se niin helppoa on?
     
    mikkis83, riviera56, jariha ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. hantta

    hantta Double Gearhead

    Kyllä Taunusta on tehty -60 luvun alusta, ellei peräti -50 luvulla, välillä oli ne 12m, 15m, 17m, 20m, 23m ja 26m, jonka jälkeen vm 72 taas Taunus, minulla tosin oli jo 71 puolella tehty Taunus 1,6 ;)
     
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Samaa mieltä. Yllättävän linjakkaan näköinen avona tuo -70 luvun alun Taunus.
    Varsinkin, kun ei ole menty pilaamaan tuon suuremmalla customoinnilla, vaan on kuin tehtaan linjalta.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  20. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Taneja on tehty jo ennen sotia: https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_G93A
     
    hantta tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!