Vakuutusbonuksien vanheneminen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja WBBC, 13.2.2019.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Möin yhden auton pois kesällä 2014. Vieläköhän mahtaa olla liikennevakuutusbonukset tallella.
    Eli onko joku aikaraja, jolloin bonukset nollaantuu. Yhtiö on Tapiola.
    Yritin tänään soittaa ja kysyä asiasta, mutta eihän noihin firmoihin nykyisin pääse puhelimella...
     
  2. styke

    styke 3rd gear

    hips, en tiedä olenko oikeassa mutta sanon kuitenkin.

    Munst noi bonusmenettelyt jouti romukoppaan, sun hetu merkkaa enempi...sun kolarihistoria linkittyy siihen.
     
  3. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Ainakin IFfistä saa uuteen heti 80%, mun mielestä lähitapsasta myös.
     
    KajS ja valpas tykkäävät tästä.
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Ne uudet joihin saa täysiä 80 bonuksia on mun kokemuksella laskettu paljon kalliimmasta perusmaksusta kuin ne joihin on kertynyt bonukset ajan kanssa.
     
    KajS, valpas ja Sierra tykkäävät tästä.
  5. -tl-

    -tl- Gearhead

    5 vuotta säilyi vanhalla bonus systeemillä.
     
  6. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Juu, tuo uusi 80% bonus on osin semmoinen silmänkääntötemppu, kun sitähän ei lasketa siitä vanhasta perusmaksusta.
    Mulla noita autoja, niin vakuutusyhtiössä tyttö laski kannattaako vaihtaa uuteen, osa kannatti ja osa ei, mutta varmaan noissakin koira haudattuna, että tulevaisuudessa varmaan se vanhassa 70% maksimissa kestäminen olisi kannattanut.
     
  7. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    mulle sanottiin ettei niitä voi siirtää autosta toiseen,eli mun mielestä ne bonukset on menetetty
     
  8. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    niin ja if siis yhtiö,ja puhelimella vaan saa kiinni tai netistä,sillä ei oo enää konttoria turun kokoisen kaupungin alueella:eek:
     
    sdfsd tykkää tästä.
  9. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Kaikki kallistuu kuitenkin.
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On niillä iso hieno konttori mutta eivät vaan myy vakuutuksia. Menin sinne mutta neiti katto hölmistyneenä ja sano ettei me täällä mitään vakuutuksia myydä. Olin itekkin niin hölmistynyt etten edes tajunnu kysyä sitä että mitä te sitten teette täällä?
     
  11. stana

    stana 3rd gear

    Meilläkin on ifin konttori jossa ainoastaan myydään vakuutuksia, muita asioita siellä ei voi hoitaa.
     
  12. esmi

    esmi Gearhead

    Eihän pankistakaan enää rahaa saa! :D
     
  13. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Juu, haluat rahaa niin pitää ilmoittaa ennakkoon.
    Pistät automaatilla tilille rahaa niin sulkeevat tilin.
    .. ja jumalattomat selvitykset mistä rahat tullut eli vein heidän pankin tiliotteet että olin omalta tililtä kk aiemmin nostanut.

    On aika perseestä nykyään.
     
    Muokattu: 14.2.2019
    KajS tykkää tästä.
  14. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Eikä pankkiin voi viedä omalle tililleen käteistä, ilman selvitystä ja kuulustelua, että mistä rahat ovat peräisin.
    Möin auton renkaat ja muuta rojua. Tarkoitus oli tallettaa 900€.

    Ei ole ihan helppoa.

    Helpompaa on siirtää miljoonia veroparatiiseihin muilta huijattuja rahoja näköjään.
     
    KajS, valpas ja three hundred tykkäävät tästä.
  15. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Mistä nämä rahat? Myin persettä. Kuitti tulee perästä.
     
    KajS ja jariha tykkäävät tästä.
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Eipä ole Helsingissäkään!o_O

    Lähin on Hyvinkäällä!:mad:
     

Kerro tästä muillekin!