Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tai kattoo onko edessä saman mittaset palat vai toinen pitempi.
     
    caprice305 tykkää tästä.
  2. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Ei ole hd. Onko tossa mitn mainittavaa tulkittavaa? Neekerimallihan toi on
    [​IMG]
     
  3. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Tarkottikos toi g80 myös pickupissa lukkoa? Pitänee perä avata kun lämpiää, ei se toimi toivotusti jos on.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo se käkikello
     
    palontie tykkää tästä.
  5. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Joo näin muistelinkin.... Ostin lukottomana, ja lukottomana toi on toiminutkin, eli pitänee kurkata.....
     
  6. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Tietääkös kukaan mistä moiseen sais rebuild kitin? Mikäli simmosen tarvii.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Moni laittanut spartalaisia ym muita lukkoja. Voi olla kallis ja heikko löytää samanlainen käkikello.
    M
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    No pitänee kahtoa. Se ei haittaa jos lukko on poistettu, mut jos ei vaan toimi, niin.... Yks käkikello räjähtänyt ni ei lämmitä mieltä lähtee esim mökille....
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Miten sillä oot talven pärjänny ilman? Ei sillä varmaan muuten niin merkitystä.
     
  10. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Ihan hyvin se tossa pihalla on pärjännyt? Otan siis nyt keväällä takas ajoon. Sillähän mä naureskelin aiemmin, ettei mitn järkeä ollut ostaa kun ei tarvii mihinkään. Nyt täytyy rupee keksii sille ajoa.
     
  11. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    G80 Limited Slip, G81 viittaa järeämpään Posi Traction lukkoon ja sitten on vielä muitakin lukkoja...Gxx jotain.

    Tuossa autossa GU4 = 3.08 välitys ja G80 Limited Slip lukko...kone LB4 = 4.3 TBI ja loota MD8 = Th700r4.

    Edit: Laita Google hakuun GM RPO CODE, löytyy myös lukijoita joihin voi laitaa vaikka kaikki koodit, on vain huomattava että osa koodeista on uusiokäytetty ja voi tarkoitta aeri ikäisissä autoissa eri asioita...moottorikoodeja kierrätetty usein.

    http://www.rpocodes.com/

    https://www.newgmparts.com/decoding-general-motors-rpo-codes
     
    Muokattu: 24.2.2019
    Karpov ja caprice305 tykkäävät tästä.
  12. i-p

    i-p 2nd gear

    Jokohan ne olis kovimmat pakkaset lusittu, öljyn vaihto alkais olla ajankohtanen ja tuumin olisko se vielä 10-30 vai laittaisko 15-40.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niinjuujoo. No entiiä mitä sillä lukollakaan kesällä tekee joten säästöä on kun ei korjaa?
     
  14. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Pitää se ehjätä jos siellä semmonen on. Ja tarkotus on ottaa se pitempään käyttöön jatkossa.
     
  15. i-p

    i-p 2nd gear

    [​IMG]
    Etukardaanin rasvaajat tietää...
     
    mikke88, jarona, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Miks täällä on näin paljon viestejä..:rolleyes:

    Sain mielehäiriön ja alkoi kiinnostaa ysärisubbe vaihtoehtoiseksi talvityöautoksi, kun pitää saada 2m tikkaita yms mukaan niin normimaastureista loppuu pituus kesken. Alkaa ainakin olemaan hinnat kohillaan, kun pyörii samassa kuudessa tonnissa oli ajettu 200 tai 600tkm ja ehjä tai rikkinäinen. Ei taida enää tuosta paljoa tippua jos on leima paperissa.

    Nyt olen päässyt keskustelussa sivulle 50 ja pari päivää mennyt...
     
    jarona ja palontie tykkäävät tästä.
  17. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Ota bensa takaveto Subbari ei ole pumppu eikä etunapa ongelmia ;)
     
  18. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Mut jos tartten nelivedon ja dieselin? Muutoin ajaisin vaikka Monacolla. Tai nykyisellä pakulla, jonka ainoa ongelma on menon tyssääminen kun tiellä on enempi kuin 2 lumihiutaletta.

    Ei vaan, on se jo selvinnyt että jonkinasteiseen kiintiöremppaan saa varautua. Bensaa nyt vielä voisi harkita mutta kaasutuskin maksaa.

    Mutta se nelivetoHiace nyt ei vaan ole oikein vaihtoehto. esim. Durangon kanssa taas on enempi kusessa jos jotain hajoo, kun niitä on niin vähän. Lantikoita katellut jo useamman viikon, mutta ei niittenkään dieseleitten kanssa elo ole yhtään sen varmempaa, varsinkaan pumppusuutinmallien. Vois kai sitä kerran elämässään kokeilla GM tuotetta ja pettyä?
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onks toi subbe jotenkin huonompi ku pikkari? Kun ei mulla oo ollu napa eikä pumppuongelmia 17 vuoteen. Onhan se tosin vähän vanhempi, kun ei ihan mee ysärille.
    Vai olisko se käyttäjästä kii, kun ei mulla oo ikinä tuuria lotossakaan, niin tuskin mulle ainoo hyvä sattuu?
    Ja mites niihin moneen on tullu mittariinkin jo yli puol miljoonaa, kai ne perkele jossain välissä on toiminukin... Vai porallako ne kilsat on ajettu niihin?
     
    jarona tykkää tästä.
  20. kapa73

    kapa73 2nd gear

    En mä muuta tiiä mut akan nelivetoseen jolla on ajettu vähemmän kuin omalla olen vaihtanut jo molemmat etunavat.
     

Kerro tästä muillekin!