Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. HEM1

    HEM1 2nd gear

    Tässä mallissa ainakin kaikki valot ovat noiden aukkojen alueella, myös parkit noissa sisemmissä. siellä on myös vilkut ja pitkät. Ulommissa on ne Xenon lähivalot.
    Noi läpykät lähtee irti helposti ilman jälkiä, olkoon nyt siellä, kun itse niistä tykkään. keula näyttää massiivisemmalta ja yhtenäisemmältä kuin ennen.
     
  2. Bukero

    Bukero Gearhead

    jaa...ihan piti käydä kahtomassa tallilla tuo parkkiasia oon luullut että se on kaikissa siinä valojen välissä ja ainakin -04hemissä ja -06crd:ssä näin onkin. aina sitä oppii uutta.
     
  3. HEM1

    HEM1 2nd gear

    Tämä auto on tuotu USA:sta, eroja voi tietysti olla.
     
  4. elkamiina

    elkamiina Gearhead

    Käytännössä en tiedä. Toi Transgon SK604 sarja vain väittää niin tapahtuvan. Voi olla että mulla on suomennosvirhekin. Oletettavasti tarkoittaa sitä, että vähentää tai poistaa syyt joista Limp mode yleensä aiheutuu.

    Edit: Sain sen kitin nyt ja laatikon päällä lukee no limp kit. Tiedä sitten mitä mahtaa tarkoittaa.
     
    Muokattu: 28.2.2019
  5. toyota...

    toyota... Gearhead

    Muistaisin jonkun muunkin valitelleen samaa vikaa/ominaisuutta joskus! Ittelle kävi tänään siten, kun lähdin risteyksestä ja hetken päästä painoin kaasun pohjaan, loota pudotti pienemmän, ja sit lipes rengas ja sitten kone hyyty ja sytty valoja tauluun. Tien sivuun ja uusinta startti, ihan pelaa normaalisti. Muistiin jäi p0700 joku vaihdelaatikkoon liittyvä, ja toinen p0219 moottorin ylikierrokset. Vähän ihme pelejä jos ei voi kiihdytellä kaasu lattiassa jos ei ole pitoja :D
     
  6. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    Löytyy uusia sumareita hyllystä 89e pari. Ja koko autokin...
     
  7. rysleri67

    rysleri67 1st gear

    Päivää kanssa autoileville. Tämmönen haveri kävi kun aukaisin venttiilin hattua..venttiilin varsi katkesi hatun sisään ja jenkaa jäi juuri sen verran että venttiili ottaa kiinni..miten tämä korjataan..purkaantuuko vai pitääkö koko motikka vaihtaa..mistä saa ja mitä kustantaa..hitto kun oppis vielä laittaa kännystä kuvan tänne..
     
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eli tubeless venttiili ja sielu menee juuri ja juuri kierteelle? Jos näin, niin ei pysty ehjätä, uusi tilalle rengasliikkeessä. Ei mahottomia maksa.
     
  9. Jos on paineanturilla niin itselle käynyt samoin, vauhtiputkasta hesasta löytyi, itse vaihdoin ja säästin, rengasliikkeet varmaan osaa auttaa jos ei itse osaa?
     
  10. rysleri67

    rysleri67 1st gear

    Kiitos..joo on paineanturilla..sitähän mää et pitääkö se vaihtaa kokonaan vai saako siihen erikseen sen venttiili osan.
     
  11. Tulee yhtenä kappaleena, on jotain silumiinihöttöä, on kovilla meidän arktisissa ja suolaisissa olosuhteissa, hapettuu ja saattaa jopa katketa kuten huomasit... Hyvin varustetusta varaosakaupasta saa "itseoppivan" uuden joka ei maksa hirveitä.
     
    rysleri67 tykkää tästä.
  12. toyota...

    toyota... Gearhead

    Thortle boosterin laitoin nolliin. Vieläkin ku painaa kaasua hätäisesti antaa aika paljon ruopuuttaa, ja saa vähän sladiin autoo. Pitäisikö se vetää talvella täysin miinuksen puolelle?

    Vois samalla koittaa vaikuttaako matka kulutukseen kuin paljon, jos poistaa mds käytöstä.
     
  13. Bukero

    Bukero Gearhead

    ...ja tähän on myös toinen totuus eli omakohtainen kokemus että sen vanteen "läpivienti" tappiosan saa myös erikseen rengasliikkeestä,siemens paineanturit noissa crd autoissa org.
    ja alle 10€ hintaa.
     
  14. Bukero

    Bukero Gearhead

    itseäni vaivaa sellainen ero crd/hemi välillä, siis varsinkin nyt liukkaalla pinnalla huomaa...
    eli hemi on jo tyhjäkäynnillä "menossa" niin perkuleesti kun taas crd:ssä täytyy painaa kaasua että auton saa varsinaisesti liikkeelle, tuossa hemissä on voimaa pelissä jo tyhjäkäynnillä niin paljon että jää helposti paikalleen sutimaan kun autoa siirtelee liukkaalla pihamaalla.
    tuosta ei ole liikenteessä mulla kokemusta kun en ole talvikelissä sillä liikkunut.
    hommasin tuon diablo kapulan niin täytyy kokeilla joskus voiko sillä tuota pintakaasu/tyhjäkäynti"voimaa" muokata.
     
    toyota... tykkää tästä.
  15. toyota...

    toyota... Gearhead

    Joo se on kiva peruuttaa alamäkeen liukkaalla ku ku menee etupyörät lukossa, ja ei käänny :D
     
    Bukero tykkää tästä.
  16. Petri111

    Petri111 1st gear

  17. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    ei sun sitä lepuutusta kannata kokonaan poistaa käytöstä. matka-ajossa voit liikauttaa keppiä sivulle niin mds kytkeytyy pois ja meno jatkuu kovalla vitosella.
     
  18. toyota...

    toyota... Gearhead

    Mut olikos tämä ominaisuus vain faceliftissä?
     
  19. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    ominaisuus taisi aueta, kun muutat predatorilla shift firmnessiä.
     
    12345678910 ja toyota... tykkäävät tästä.
  20. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Ite laitoin talven ajaksi semmosen 6-8% miinukselle niin tuli oikein mukava ajettava, kesäsin sitten oli muistaakseni plussan puolella 10-12%:ssa :cool: Hemppahan on jo vakiona kierrosherkkä, Diablolla nätti kesyttää liukkaille niin lähtee pehmeämmin risteyksistä.
     
    toyota... tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!