Audi coupe 1989-94?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja WBBC, 6.3.2019.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Pari viikkoa sitten kyselin mielipidettä Alfa Romeo 156 -autosta, tyttärelle.
    On edullisia, mutta taitaa olla pääsääntöisesti täysin ruosteessa lähes kaikki.

    Niinpä kiinnostus heräsi tähän kaksioviseen Audiin.
    Edelleen max muutaman tonnin budjetilla...

    Nätti auto. Ja ei liene mitään isompia ongelmia näissä, kai?

    [​IMG]
     
  2. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Kaverilla tuommonen 90 -malli (4-ovinen etuveto), ei tosiaan mitään ihmeellistä. Taitaa olla viimeisiä kunnon oooo ..
     
  3. Jouni_K

    Jouni_K Gearhead

    Audi ilman nelivetoa on sitten niinkuin jenkkiauto ilman kasikonetta, pystyy ajamaan mutta jotain olennaista puuttuu.
     
    Pertti K, WBBC ja Rotten tykkäävät tästä.
  4. Rotten

    Rotten Gearhead

    Mikä on muutama tonni???
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    On noita quattro -versioinakin.
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Max 4?
     
    Rotten tykkää tästä.
  7. Rotten

    Rotten Gearhead

    Taisiis, en oo perehtynyt, mut 96-? s6 myydään 2-3 tonnii
    Itellä muutama on se 4-6???
     
  8. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ok!
    Onko oikeesti nääkinhinnan kiroissa!? :eek:
     
  9. Jooli

    Jooli Gearhead

    Ne coupet tykkää vuotaa vettä lattioille oven tiivisteistä, tai varmaan sitä vikaa on kaikissa karmittomissa ovissa :rolleyes:

    Kaverilla on tommonen 5-pyttynen, kivat äänet siinä on ja ihan hyvin toiminut.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei oo isompia ongelmia, hyviä pelejä eivätkä ruostepeikotkaan iske.


    Turvallisuus tietty sitten aina yks puntaroitava asia, vaikka ei toi ikäsekseen kehno ole.


    2.8 konettakin jo saanut, mutta toi vanha ei mun mielestä yllä uudemman tasolle. Tahtovat stumpata kytkimellä (tunnettu ongelma) ja yläkerrassa ollut ongelmia. 2.3 vitonen varma kuin kivi.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    S6 pommien hinnat alkaen noita parin tonnin , 4-6 varman saa jo jotain.
     
  12. Rotten

    Rotten Gearhead

    Kerro lisää!
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Älä nyt vittua vedä päähän, mutt ei ne halvat niitä parhaita näissä ole. Halvat myös vuorostaan automaatteja mitkä syö suorituskykyä ja hajoaa koska vag.
     
  14. Rotten

    Rotten Gearhead

    En, mut aattelin jos tietoa, mitä pitäisi ottaa huomioon! :)

    Kyl mie tuosta 2000€ uusien renkaiden (talvi) maksoin, ja kaikkee pientä on ja näyttäisi olevan! Mut et "poltanko" sen ennen 3000€ remppaa???
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko siihen sellanen näköpiirissä?


    Otsikkoon viitaten, audit oli vielä kestäviä ennen näitä a4 a6. Laatu oli sisällä parempaa kuin vw ja omat koneetkin toimi. 90-luvun alun jälkeen maksettu vaan keulamerkistä, kaikenmaailman vioista mitä ei volkkareihin edes iske ja vähän paremmasta sisustasta. Ruostesuojauskin sakkas pelleissä vs esim vw.
     
  16. zuinula

    zuinula Gearhead

    Semmosta FOX- uutisoinnin tasoista "they say" jostain dkw:n bensakojeesta, että öljypumpun käyttöakseli antautuu. Tiijät varmaan mitä siitä seuraa. Sitten on kait jossain ollut isompaa öljynkulutusta.
    Tällä tarkkuudella essolla on juteltu. Molemmat 4 sylinterisiä ja 1.8/2.0 litraisia.
    Ennen ostoa moottorin tyyppi guugleen ni eiköhän jotain selviä.
    Tän tietoarvo on lähellä nollaa, kun tuo konserni on outo mulle. En häpeä tunnustaa sitä:p
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos budjetti toi 4k ei kannata mitään alle 2.3 ottaa. Nelikko tuo varmasti keräilyarvoa ja pitää arvonsa. Jos taas sille ei tarvetta ja siistin etuvedon saa puoleen hintaan siitä...
     
  18. Rotten

    Rotten Gearhead

    Toivottavasti ei! Toimii vielä, kuin pitääkin! :)
     
  19. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Tuommoinen coupe on tosi nätti auto. Monta sedan 80 oli ja olivat hyviä pelejä. Nelikkona tosiaan ei tarvitse murehtia että menis rahat hukkaan

    Joo S6 saa alkaen pari tonnia, mutta niitä AAN+manuaali vehkeitä ei saa ellei oo ihan täys raato.
     
    belair66 ja Karpov tykkäävät tästä.
  20. timant

    timant 2nd gear

    Saiko näihin airbagia ollenkaan? ABS-jarrut taitaa ainakin nelivetoisista löytyä. Näkeekö sitten noiden puutteen positiivisena vai negatiivisena..
     

Kerro tästä muillekin!