Jatkuva uloskirjaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja mikkis83, 8.3.2019.

  1. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Miksi foorumi nakkaa vähän väliä minut pihalle? Jopa kesken foorumin selauksen. Ja pitää aina, kun tulee sivuille, kirjautua sisään, vaikka onkin naksauttanut pysy sisäänkirjautuneena-nappia.

    E: olin kirjautuneena sisään tämän topikin kirjoituksen alussa, mutta kesken kirjoituksen minut oli jo kirjattu ulos.
     
    Norri tykkää tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla kun vaihtu puhelin, niin kirjautuu ulos jos käyn muilla sivuilla niin melkeen joka kerta. Tai jos googlen kautta menee vanhempiin od juttuihin niin sama.
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mä oon pläräilly tätä od:ta viimeisen vuoden-pari enimmäkseen puhelimella, eikä mitään ongelmaa. Eikä myöskään sillon harvakseltaan ku koneella ollu od:lla. Eikä oo kyllä nyt äkkiseltään muistellen oo ollu ongelmia ennenkään, ainakaan tuon suhteen.

    Sen sijaan toi mitä Karpov kirjoitti, et jos Googlen kautta haeskelee jotain vanhempia juttuja täältä, ni sit väittää et pitäis kirjautua sisään.

    Eli voisko ongelma olla jossain muualla...?

    Ja chromella oon selailu, mikäli sillä jotain merkitystä.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toimi mullakin vanhalla puhelimella jees, sama selain ym. Tähän nyt tuli joku skägä.
     
  5. laakkius

    laakkius Gearhead

    mullakaan toi rasti ruutuun et pysyis sisällä ei merkkaa mitään, aina kun tulee sivulle niin pitää kirjautua uudelleen. Tämä ainakin läppärillä...
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Miksi pitäisi olla jatkuvasti kirjautuneena vai tarkoitatko että se heittää ulos kesken postaamisen ?

    Kirjaudun sisään vain silloin kun postaan tänne jotain ja heti sen jälkeen taas ulos...muutenkin kun avaan foorumin tai luen sitä, näkyvillä on osio "Uudet Viestit"
    Jos avaan kirjautuneen vaikka tämän saman, niin esimerkiksi tämä topicci on kadonnut kokonaan näkyvistä ja koko sivusto on jotenkin täysin sekava sotku.
     
  7. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Jotain tollasta oli itelläkin hiljan, kun vaihdoin toiseen topikkiin jonkun muun postaaman linkin kautta. Oman kirjanmerkin kautta takaisin, niin jo taas toimi.

    Jotenkin se identiteetti meni siinä sekaisin. Itekkin oon jatkuvasti kirjautuneena.

    Vähän samankaltaiseen olen törmännyt, jos googlelinkin kautta tulee tänne.

    Jos ei olisi auttanut, olisin seuraavaksi poistanut evästeet ja aloittanut uudestaan etusivulta.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. Rotten

    Rotten Gearhead

    Tuo kokoajan kirjautuneena,
    Itse puhelimella pelkästään, toimii ym.
    Nii avaat nettiselaimen, jos nii kaivat välilehdistä / sivuista od, klikkaat sen, ja painaa uudet viestit, nii päivittää missä mennään!
    Yhen tai kaks "klikkausta" ainakin säästää, kun ei tarvitse enää erikseen kirjautua sisään!?
    Itselle toiminut tää systeemi!?
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ongelma liittyy varmaan puhelimen käyttöön, näin tietskalla pysyy aina "sisällä".
    Mobiilinetissähän puhelin taitaa toisinaan saada esm. monen kanssa jaetun ip-osoitteen, joka saattaa lyhyenkin käyttämättömyyden aikana sekottaa jotenkin systeemin.
     
  10. Jooli

    Jooli Gearhead

    Mulla huawein puhelin kirjaa kans jatkuvasti ulos sen omalla selaimella, jos käytän cromea ni sit pysyy kirjautuneena
     
  11. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Täällä pysyy niin pitkään kirjautuneena kunnes erehtyy jonku hakukoneen kautta tulemaan lukee juttua, ni sillon potkaisee aina pihalle. Helvetin ärsyttävä homma..
    Luurina Sony xa2 ja Sailfish käyttiksenä.
     
  12. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Sama homma.

    Ja puhelin nokia 3.1
     
  13. darpen

    darpen Gearhead

    Töissä tulee palstaa luettua tietokoneella ja viisi minuuttia ilman toimintaa riittää heittämään ulos.
    Millään muulla foorumilla ei oo samaa ongelmaa.
    Yks on ja sellanen että tää saattaa päästää kirjoittamaan ja kun painaa "lähetä" niin ilmoittaa että et ole kirjautunut...
     
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Darpenin kirjoituksesta muistui mieleeni, et olihan mullakin joskus vuosia sit toi ongelma, et ku kirjoitti jotain, niin ku painoi "lähetä",niin käski kirjautumaan sisään. Ja tietty tekstit katos samalla bittiavaruuteen.

    Kyllä lämmitti mieltä, jos olit joku puoli tuntia kakssormijärjestelmällä nakutellu viestiä, ja sit kävi noin. :odmad:
     
    Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Täältä on ylläpitokin karannut kuin Sipilä palliltaan,kaikki on retuperällä ja olisi kiva saada vähä kommenttia ja selvitystä tohon Falcontin hommaan.
     
    sdfsd ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  16. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Ei pysy kirjautuneena täälläkään, muutaman viikon ollut nyt ongelmana.
    Läppäri, win10, firefox.
     
  17. T&S

    T&S Gearhead

    Ulos ei kirjaa koskaan mutta joissain ketjuissa ei vieritys hiirellä tai nuolinäppäimillä jostain syystä toimi, vierityspalkista tuolta sivun laidasta kyllä liikkuu, hassut kuvat on yksi näistä ketjuista.
     
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    myös sillon potkii pellolle jos joku linkkaa toiseen topicciin.
     
  19. Visa

    Visa Gearhead

    Täällä myös heittää ulos jokaisen käyntikerran jälkeen. Eli kun tulee suoralla linkillä keskustelu foorumille on aina kirjautuneena ulos. Edes sisäänkirjaus ei onnistu, mutta kun klikkaa etusivua, niin onkin kirjautuneena ja tämän jälkeen keskustelua, niin kirjautuminen näkyy. Puhelimena nokia 6 ja 9.
     
  20. DX

    DX Double Gearhead

    scriptit ja cookiet ei seuraa följyssä, käyttäytyy niinku kattelis jostain waybackmachinen arkistoa eikä suinkaan ite oodeeta,
    eli oodeelinkit oodeen sisällä vie jonneki muualle ku just tälle oodeelle.

    jotaan koodikämmiä siinäki, joko ne ei osaa tai piittaa,
    veikkaan molempia, ku joku oodeerofl hymiökin on ollut toimimaton vasta vajaan 10 vuotta
     
    Custom_Rod tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!