Falcont (kunnes ylläpito avaa alkuperäisen topikin)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja T5, 20.1.2019.

Tags:
  1. zuinula

    zuinula Gearhead

    Kuinkas ne nyt vapauttaa jo muidenkin autoja.
    Tainnut kevät sulattaa aurauspenkat ja autot vapautuvat:p
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kyllä se tuosta linkistä minulle aukeaa, ekana näkyy minun "arvostelu" ja sen alapuolelta kaksi kommenttia.
     
  4. Juha sanoi hämeenlinnassa että tusinan verran korkeintaan autoista Falcontin.
    Luulen että tietää paremmin kuin "itämaan tietäjät täällä tai naamakirjassa tai muissa medioissa" koska purkaa kontit ja käy läpi jokaista konttia koskevat paperit ja niiden + sisällön täsmäämisen...
     
    tero79 ja dart -66 tykkäävät tästä.
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jaa kun kirjauduin ulos niin minun kommentti ei enää näy ylimpänä, mutta vähän kun rullaa alas.

    E. Eikä näköjään aukea ne alapuoliset kommentit, ilmeisesti näkyy vain minulle. On se helppo ja selkeä käyttää tuo fb.
     
    Jussi289 ja laakkius tykkäävät tästä.
  6. f34

    f34 Double Gearhead

    Sehän on vain yhden asiakkaan kommentti joka oli joutunut maksamaan tuntikulut kahteen kertaan, että sai autonsa.
    Ensin fackontille ja sitten rahtifirmaan.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Osasakohan kukaan jo varautua auton saapumiseen?
     
  8. tero79

    tero79 3rd gear

    Juha on äijä!!!
     
  9. rb

    rb Double Gearhead

  10. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    taitaapi olla kehut vuojelta 2017
     
  11. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ei nyt sentään 2017, vaan ko. lainauksen päiväys on 8. maaliskuuta 2014.
     
    Roberto, Jussi289 ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  12. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    plärääs aikajärkässä, viimenen kehu tulee päiväyksellä joulu 2017, toki toi yo. lainaus voip olla hyvinkin 5v takaa...
     
  13. Äsken kävi kaveri ostamassa jotain nurkkiin jäänyttä tavaraa ja sanoi että häneltä mennyt 7000e Falcontin pohjattomaan kaivoon. Hänen kaverillaan 9000e....

    Älkää ny jumaliste antako rahojanne näille koijareille. Jos niillä ei ole rahaa tuoda niitä romuja pihalle myyntiin, niin ei niihin voi luottaa. Ne on väärällä alalla tai lähteneet väärin liikenteeseen autojobbarin ihmeelliseen maailmaan. Kyllä se busineksen kasvu pitää itse luoda niin että tuo aluksi kalustoa niin, että niiden myyntivoitolla ostaa lisää jne jne. eli firman omalla tulorahoituksella se kasvu pitää tehdä, eikä sillä että kaverit lahjoittaa rahaa saamatta kamoja.....

    Jo 3vuotta sitten Lieksan kaverit sanoivat että oli hankala saada ko. firmalta rahoja takaisin, kun autoa ei kuulunut eikä näkynyt.
     
    mikkis83, Norri, Uniflo ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. T5

    T5 Gearhead

    Markkedi tykkää tästä.
  15. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Kyllä ne varmaan haettais pois jos ne vaan sais,kyselty aivan varmasti monta kertaa.Auliksen mainitsemat heputkin olis varmaan mielellään ottaneet jotain?ainakin rahansa takaisin. Helppo huudella aidan takaa katsellessa,
     
    Norri tykkää tästä.
  16. laakkius

    laakkius Gearhead

    Mulla toi linkki menee vaan sen sivulle, ei näy mitään kommentteja ei arvosteluita. Sama puhelimella ja läppärillä... Eipä toi paska ohjelma muutenkaan kunnolla toimi...
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä se sieltä löyty. Veispuukki vaan väliin järjestää itse kommentoinnit millä sattuu tavalla. On "viimeisintä", "merkityksellisintä", "suosituinta" ym. loogisen aikajärjestyksen tilalla.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sehän kuullostaa hyvältä toi veispuuk,pitäisköhän rekkaroitua?No vitsi vitsi.
     
    mikkis83, Custom_Rod, Inlinee ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Mut seuraavan varmaan saiskin ilman rahtia :rolleyes:
     
    Custom_Rod ja Pertti K tykkäävät tästä.
  20. perfo

    perfo 2nd gear

    Rahat mennyt, huijari mikä huijari, elää toisten rahoilla. Toivottavasti tulee tuntemaan kipua
     
    Roberto, mikkis83, Norri ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!