Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Siihen nippaan taitaa sopia joku unf-pultti. Sen alle pieni kuula, niin on ainakin tukossa. Tai pyöree kuparinpala tms.
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mä oon tuollaisessa tapauksessa taittanu sen jarruputkenjämän kaksin-kolmijkerroin ja naputellu vasaran/alasimen kanssa tukkoon.
    Jos putki on kovin haperoa, niin sitten ei toimi em. temppu.
     
  3. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    Itse tein kanssa näin joskus subben etujarruun. Ei kannata välttämättä oikeen kauaa näin ajella, itellä ainakin söi kohtuu tehokkaasti jarruttavan puolen palan ja sitten levyn... Tottahan kengissä nyt pintaa riittää, mutta kenkku se niitäkin on säädellä jos paksuudet aivan eri planeetalta.

    - Jussi
     
  4. kuutio

    kuutio Gearhead

    Mä hain ton takaputken ihan ns metritavarana en muista oliko biilhelvata vai mätänetti..

    Yksosaiseksi tein, jonkun putken ympärille vähän sitä joustokiemuraa siihe rintapellin lähelle.
    Oli vähä veemäinen ilman kaveria pujotella taakse ja sitte senverran pitkä pätkä et pysty sen takaletkuun tulevan nipan kauluksen tekeen pyöräkotelossa. Pieni ylim lenkki putkeen, pohjaan kii ja siinä se. Omalla painollaan annoin ilmaantua ensin ajan kanssa( eli useamman oluen verran.)
    Sitte joku puunpala kiilaten penkin etureunaan painaan poljinta pohjaan.
    Yksin vaati kyllä ylim jumppaa
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Metritavarasta minäkin ja kojolta nipat ostin.Mulla ilmaantu aika kivuttomasti.
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  6. tst

    tst Gearhead

    Ihan omalla painollaanhan tuo ilmaantui, ilmausnippa tosin aika vaikeassa paikassa. Paras olis varmaan pitkä 5/16" kuuskulmainen lenkki, onko sellaisia tullut jossain vastaan?
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  7. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Hyvempi juttu!Miula tais olla koko takaputki tyhjä,ku alotin ilmausjumpan..
     
  8. arska 77

    arska 77 1st gear

    Muutaman vuoden seissyt 95 vani laatikosta ei löydy kun yks vaihde eteenpäin ja pakki kuinka sitä pitäis alkaa herätteleen laatikko toimi kun jäi seisoon
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä laakeri vetarille käy 91 pickup 8.5bolt perään? Ei liene hd alustaa ym kun ei tagissa lue.


    Muutamalla eri sisä ja ulkohalkasijalla tarjoaa rockauto uusia.


    Sitten on tollasia repair bearingeja vähän leveemmän olosia kuin nuo vakiot? Kuluneille vehkeille? Ohuempihalkaisinen laakeri lie tuo ei hd vaihtoehto mikä käy mulle?


    1 1/8" pyöränsylinteri varmaan se mikä tuohon ei hd:hen tulee?


    E: tuo repair bearing näköjään fiksuinta ostaa.

    Pitääkö perän c klipit uusia kun ne irrottaa?
     
    Muokattu: 23.4.2019
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Minkäs kokoiset kaiuttimet mahtuu -95 subben alkuperäisten tilalle?
     
  11. JoRkKiS

    JoRkKiS Gearhead

    6.5" muistaisin ja takaloosteris eli katos taitaa olla ne hämmentävän kokoiset oliko ne nyt jotain 4x10 ?? o_O Näitä en ite vaihtanut ikinä muut kaiuttimet kyllä.

    - Jussi
     
    palontie tykkää tästä.
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mistä saa halvimmiten Squarebody Fleetsideen peltiosia? Halpoja kuin kele Usassa, mutta rahti on älytön.
     
  13. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Falcont tuo... Eli kysele rahtaajilta.
     
  14. stinnes

    stinnes 3rd gear

    Halpoja on, mutta ainakin LMC pellit vaatii (made in Taiwan) valtavasti sovittamista. Kokemusta ovista ja lokareista. Ainoat hyvät pellit tuli Mar-k. On Usa valmiste. Toki sieltä saa lavan laitoja ja osia sitten vain.
     
  15. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Paljonko 6.5td kestää kilometrejä jos se on asillisesti huollettu koko elinkaarensa ajan?
    Eli uskaltaako 500tkm ajettuun 6.5seen sekaantua? Vai joko se on loppu ja odottaa sopivaa hetkeä täydelliselle kosahtamiselle.

    Ja oliko niin että 2500 alustaisessa on järempi automaattikin? Vs 1500
     
  16. speedy

    speedy Double Gearhead

    Edellisessä -95 K1500 6.5 käryttimessä oli jo tuo 4l80e loora, mutta 60 sarjaakin oli tehtaalta tulessa.. ja näkyy että molempia oli myös 2500 sarjalaisessa . (Mulla tulee kohta myyntiin -95 K2500 6.5td 5-paikkanen kevyt ka. ajettu 275tml. Mutta jossainvaiheessa on näköjään isketty keulille goodwrench kone)
     
    Muokattu: 26.4.2019
  17. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Riippuu ihan hinnasta ja siitä mitä haluaa..
    Jos kelpuuttaa ajettavakseen 500tkm ajetun auton ja se sattuu toimimaan, niin mikä ettei.
    Se olis voinu hajota jo 200tkm kohdalla. Hajoaa joka tapauksessa joskus.

    Mulla oli 585tkm ajettu K2500 subbari ja siitä oli kone joskus avattu. Yksi nostin siitä petti ja pääsin vaihtamaan nokankin.. Meni sen verran pahaan kuosiin se nokka.

    K1500 6.2 pickkari mulla oli 519tkm ajettuna ja siinä oli ainakin toinen kone..

    2500 on 4L80 laatikko ja kevyemmissä 4L60(TH700). 6.5TD on tainnu aina olla 4L80?
     
  18. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Miul on 1500:ses tuo 4L80.-96.vm
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tätäkin topiccia jos selaa, niin varmaan 70-80% käsittelee dieselien ongelmia.


    Pyhällä ei se dieselkään mene joten 350 bensa kelpaako? Riskit pienenee ihan kunnolla.
     
    Gary Grand ja rb tykkäävät tästä.
  20. speedy

    speedy Double Gearhead

    Sitä saa ajaa vaikka hevosella, jos se tuntuu issestä parhaalta ja mieluisalta.
     

Kerro tästä muillekin!