Mitä tytöt mieltä jenkeistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pölyttäjä, 21.7.2005.

  1. belair66

    belair66 Gearhead

    ^ se on sen näköinen tyttö, että vaikka olisi kuinka isolohko Bubbletop ja näinkin upealla kropalla kruunattu lähes nelikymppinen adonis kuin minä, niin... Taitaa olla sama mitä minä aion! :rotfl:
     
    wilburi, isalmela ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  2. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Suomen kielessä tulee hassuja juttuja kun tekee yhden kirjaimen virheen. Tämän ketjun aloittaja on nimimerkki Pölyttäjä, eli hyppii kukasta kukkaan. Alkuperäinen tarkoitus lienee aivan muuta eli Moparin suuntaan...
     
  3. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Anteeksi, mutta kaikkea tekin pohditte :D
     
    mikkis83, Pertti K, mikaa7146 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. zuinula

    zuinula Gearhead

    Joitakin vuosia taaksepäin olin juuri hankkinut mulle uuden amerikankoslan ja sitä esittelin pelti pystyssä ja rinta rottingilla, kun äitteeni kurkkas pellin alle ja tokas että tonnehan mahtuisi isompikin moottori.
    No on se pikkulohko muttei siitä tarvis muistuttaa:oops:
     
    mikkis83, onoff road, ImpJay ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Aika paha :D:D:D
     
    mikkis83, xarper, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. rekkamies

    rekkamies Gearhead

    Ei mitään hajua kun en tunne enkä edes liiemmin näe tyttöjä, mutta viime kesänä omalla kylällä olin buikilla parkis kun emäntä kävi kaupas kylän läpi menevää tietä ajoi uudehko musta audi ja siinä istui kaksi blondia jotka vilkuttivat mulle ja näyttivät peukkuja. Kai ne sit buikista tykkäs:p
     
    mikkis83, Pertti K, mikaa7146 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kuskasin yhden tytön joskus pääsykokeisiin. Pikatiellä ajoin ohi yhdestä rekasta. Meni ihan hiljaseksi jäi lause kesken mitä se oli sanomassa, en tiiä oliko kauhusta kalpeena vai mitä oli kun pitkän perän jatkeena olevan yrjömoottorin kaikki 140 heppaa vapautui valloilleen.
     
    leivonharri, rekkamies, mikaa7146 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Eikös se Dusteri oo esim semmonen pölyhuiska millä ne pölyt pyyhitään poies?:rotfl:
     
    mikaa7146 ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  9. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Vaikea sanoa mitä mieltä on, mutta kun likka puuhaa Monacon kimpussa niin jatkuvasti kuuluu vittu tai vituttaa :confused:
     
    hantta tykkää tästä.
  10. hantta

    hantta Double Gearhead

    En helposti ole kateellinen, mutta nyt olen <3
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Normaalia. Jos ois chevrolet niin ei vituttais
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  12. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Hei, heidät on kasvatettu fiksuiksi :rolleyes:
     
    FuryIII '71, mikaa7146 ja Jarde1 tykkäävät tästä.
  13. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    3,5 vuotias tytär laskettaneen otsikon tarkoittamaksi "tytöksi"?

    Hain pari viikkoa takaperin Buickin talvisäilöstä. Mulla on siis toisella paikkakunnalla aina kiesi talvet, joten otin perjantain vapaaksi ja lähdin aamulla junalla matkaan. Kun iltapäivällä saavuin kotiin ja menin hakemaan likkaa päiväkodista, niin hoitotädit alkoi kysellä, että olinko kesäautolla liikkeellä? Olin hoo-moilasena, kunnes mulle kerrottiin, että likka on koko päivän puhunu kaikille "isin punaisesta autosta ja et isi hakee sen talviunilta ja tulee hakemaan hänet sitten sillä kotiin".

    Ja näin tapahtuikin ja se olikin ensimmäinen kerta, kun likka pääsi GS:n kyytiin ja poikkeuksellisesti vielä etupenkille, ilman lastenistuinta. Ensimmäinen kysymys oli: "onko tässä kova ääni?". Kun kone tärähti tulille, niin likka hymyili leveästi ja tokaisi, että "ei ollu".

    Päiväkodin pihalta lähdettäessä annoin ylämäkeen hieman kakkua koneelle - likka vain kihersi ja totesi, että "isin punainen auto on kiva!".

    Ja näin on sitten autohulluuden siemen kylvetty pieneen mieleen :D

    -JJ-
     
    Muokattu: 25.4.2019
    1purehell, FuryIII '71, PetteriT ja 20 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Teini-ikäsenä se sit kyselee et miks me ajetaa jenkeillä ku muilla on huenot subarut. Päälle narinat et onko pakko lähtee taas harrastetapshtumiin. :p
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  15. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Käykö jollekin oikeasti noin?
     
    Nyypäle66 tykkää tästä.
  16. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Meillä on käyny justiin niin. Nyt kun likka on teini iäs ja päässy vähä kavereidenkans kylälle nii ennen lähtöä likka mainittee et että tuu sit dodgella kylälle.:(
    Sit toinen juttu. Alkoi toi teinitys niin ei saanu enää viedä jenkillä kouluunkaa. Vaikka vettä olis satanu, valitsi siltiki mielummin pyörän. On kuulemma "noloa". Poika sen sijaan on täpinöis. Ku joskus haen koulusta niin on oikee poikaporukalla kerääntyny tienposkeen odottamaan korvat höröllä et koska alkaa kuulumaan ääntä:)
     
    mikkis83, miguelo ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  17. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Ei oo tytöstä kyse mut hyvä esimerkki on toi meidän 11v alkava teini. Lahjonnan ja kiristyksen kans jo viime vuonna bigwheelsiin. Tänä vuonna lähtee kyl mikkelii oldtimeriin ku Huhmarin ihastus (tyttö) tulee sinne myön. Tyttö kyseli jo talvella äitisä välityksellä asiaa

    No meidänki jäpä on kasvanu jenkkisutojen kans. Eka harrastetapahtumas tais olla 4kk vanha. Vielki unet maittaa capricessa.
     
    mikkis83, miguelo ja onoff road tykkäävät tästä.
  18. Nyypäle66

    Nyypäle66 Gearhead

    Meillä aina pyydetään hakemaan koulusta jenkillä tai hd.llä. Likan opettaja odottaa että likka ajokortin ja tulee autollaan kouluun.
     
    FuryIII '71, Mokaman, ImpJay ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. juku_h

    juku_h Gearhead

    Kun myin Cadillacin pois oli tytär 5 vuotias. Oli äidillä käynyt sääliksi kun eteisen ikkunasta oli kahtonu ja itkeny. Kyselly miks isi sen myy?

    Sitten kun sain tontille hommattua ylpeenä rodiprojektin ja sitä esittelemään tytölle niin kommenttina oli vain -Ostit sitten kasan romua? Ja päälle pettynyt katse.

    Oli vissiin kova paikka luopua pinkistä cadillacista. Nyttemmin innokkaasti apuna rodin laitossa, ja tuleepahan tehtyä kun toinen vieressä käskee rakentamaan että päästää ajelemaan. :)

    Jukka
     
    FuryIII '71, onoff road, mikkis83 ja 9 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Kerrankin kasvatus kohdillaan.:odsmile:
     
    PetteriT tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!