Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Tuo hillbillyn auton väliseinä on just samanlainen kuin mun Pontiacissa. Nämä olivat helsinkiläisen ilmeisesti veneitä tekevän Tuomi Oy:n käsialaa. Jätin omani muistoksi talin seinälle, enkä luovu:rotfl:
     
    Hillbilly89 ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  2. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Ja nyt on eiliseen vuosi kun rekkasin omani henkilöautoksi, ei verolappua näy.
     
    Gary Grand, 12345678910 ja jariha tykkäävät tästä.
  3. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Alkaa muuten hiljalleen nousta mieleen ajatus, pitäisikö polkaista pystyyn oma meeting näille pelastetuille GM farkuille? Tiedän erään harrastajan nimeltä Holley, jolla ennestään promoottori kokemusta taannoisesta Buick meetingistä Hämeenkyrössä.
    Saako meeting idea kannatusta?
     
    Gary Grand, 12345678910 ja Rooroo1 tykkäävät tästä.
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mä oon joskus miettinyt "Veromiehen kiertoajelua" Vantaalle. Yksi rasti voisi olla kusitauko naapuriteollisuusalueella Virkamiehessä (silmään). Citroen BX Vanit mukaan myös.
    ...onkohan kukaan rekisteröinyt BX Vania henkilöautoksi? Ja millaiset veroseuraamukset silloin lankesi?
     
    Gary Grand, riviera56 ja jariha tykkäävät tästä.
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Niijjoo, sit olis kisoja, niinku, kenen kattoverhoilu roikkuu alimpana tai huonoin diesel-bensa-diesel-konversio, epämukavin tilapäis-istuin.
     
    maverick999, Camino'79, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^yksi tykkää
     
    Muokattu: 11.5.2019
    Gary Grand ja leivonharri tykkäävät tästä.
  7. jariha

    jariha Double Gearhead

    meillä ei väliseinää mutta takaa alkaa kattoverhoilu nyt jo antautua...
     
  8. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Sehän riittää, että itse tykkää.
     
    riviera56 ja jariha tykkäävät tästä.
  9. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Ainakin sinistä orgis vastaavaa kattomattoa saa Lahdesta. Ei ollu hinnan kiroissa mutta kannattaa kyllä liimata aivan hemmetin tiukasti. Mulla toissa kesänä laitettiin ja viime kesänä piti käyttää pois ja parantaa liimausta ja taas irvistää vähän. Verhoilija kaveri liimasi ihan kunnon aineilla mut ei vaan meinaa pysyä.
     
  10. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Takakaton verhoilu on tippunu jo pois ennen auton mulle tuloa ja etukatossa se pysyy huonosti nastoilla..:confused:
    Mun capricessa ois bensa-diesel-bensa-diesel-bensa-bensa nyt menossa.. 307-cedric-350-6.2-4.3-350.. :D:cool:
    Seuraava kone oottaa jo tallissa, 383, mutta nyt on jo 8 pehmeää paikkaa papereissa.:cool:
     
    leivonharri, Camino'79, Buick55 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Hillbilly89

    Hillbilly89 1st gear

    Kiitti tiedosta! Nuo on kyllä laadukkaimman olosia pakupenkkejä mitä itse oon nähnyt:) Ja ammattimiehet ollut asentamassa kun ei oo ylimääräisiä reikiä tehty koriin tms. vaan alkuperäisyyttä kunnioitettu...


     
  12. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Maski ja pölärit myyty.
     
  13. Kimi-oz

    Kimi-oz Gearhead

    Jep, näinhän se yleensä menee! :( Mutta eihän niitä onneksi vauhdissa näe. :p Just pari vko sitten olin kääntymässä Jpäästä Vanhalle Lahdentielle kohti Keravaa, ja liittymässä manailin alla ollutta käyttöautovalintaa kun eteen tuli puukylkinen todella siisti tummansininen Buick STW, oman vastaavan puukyljettömän ollessa kotona parin km päässä... Koitin selvitellä omistajaakin jos olisi saanut joskus autot yhteiskuvaan, mutta asia jäi kesken. Vko päästä auto löytyikin Nettiautosta Mäntsälässä kaupan noin 5t eurolla, mutta en silloin ehtinyt ottaa tietoja ylös, ja seuraavana päivänä auto oli jo myyty tai poistettu myynnistä. Myyntikuvista kuitenkin ehdin nähdä, että siinäkin todella siistissä autossa oli jo turvauduttu tuohon ihanan yleiseen tapaan, eli ruuvi listasta läpi, ja ihan samasta paikasta johon itse nyt kaipailisin niitä kiinnikkeitä...

    Tollanen siis tuli nähtyä, livenä oli tumman sininen:

    [​IMG]

    Ja oma on tuollainen, harmi kun en saanut molempia hoidettua samaan kuvaan..

    [​IMG]
     
    Muokattu: 15.5.2019
    Holley, maverick999, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    leivonharri tykkää tästä.
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Onpa pirun hienoja buickeja!
     
    rekkamies tykkää tästä.
  16. rekkamies

    rekkamies Gearhead

    On on:)
     
  17. maverick999

    maverick999 Gearhead

    84-capricen alalistat oli ainakin kiinni alimman linkin muovikiinnikkeillä. Etulokarin lista (jossa cornering-valo) taisi olla noilla toiseksi alimman linkin rautalankavirityksillä.

    Ja on muuten todella komee Buicki sulla!
     
  18. kerma

    kerma 1st gear

    Mistäs voisi löytää noita kulma vilkkuja Custom Cruiseriin? Se mikä on ihan siinä lokasuojan etupuolella. En uusia mistää löydä ja toinen on takavalot mitä en näihi uutena mistää löydä, onko jollai tietoo? Ja sitä sivuvilkkua saa oikeelle puolelle tarjoo jos jollai on. :) VM:84
    -Kerma
     
  19. BT.justice

    BT.justice Gearhead

    Täällä akaan viialassa on nyt tuo sininen pukylkinen kuvaa nyt en saa tähän,pitäis kai olla ydinfyysikon perustutkinto?
     
  20. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Kuvanjako.fi on helppo ;)
     

Kerro tästä muillekin!