Mopar peltiset kannentiivisteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kraisleri, 17.5.2019.

  1. kraisleri

    kraisleri 3rd gear

    Tuli peltiset alkuperäistyyppiset mopar performansen tiivisteet hommattua us partsilta,kun yhdet parit vielä oli.voiko nuo laittaa paikalleen sellaisenaan vai tarviiko jotain tököttiä väliin?
     
  2. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

  3. kraisleri

    kraisleri 3rd gear

    Selvä kiitos.pitää tuota hakea.
     
  4. Moparilla taitaa olla vieläkin vastaava spray:

    [​IMG]

    GASKET SEALANT
    Part Number - 04318035AA
     
  5. kraisleri

    kraisleri 3rd gear

    No onkos tuossa eroa permatexsiin,että huoletta voin tuota motonetistä hakea vastaavaa.
     
  6. kraisleri

    kraisleri 3rd gear

    No vintage jo vastaskin et ok,ei siin mitään ,vaan varmuudeen maksimointia nyt:)
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Ja Rockautosta saa halvalla .020 kuparitiivisteitä winkwink.
    70-80e pari kuluineen.
     
  8. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Mulla tuossa tallin naulassa riippuu kans yhet vähä paksummat rautaset sekä kupariset pahvit jos jollain tarvetta ruttujen hillinnoimiseen.
     
  9. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ebn mä oo noiden ja rautakansien kans käyttänyt yhtään mitään, eikä ole ollut vuotoja.
     
  10. Bukero

    Bukero Gearhead

    linkkiä moisiin...??
     
  11. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Meinaakohan se näitä shimmilevyjä. En mä muita kupari "tiivisteitä" rockautosta löytäny.

    FEL-PRO 8519SP 7€ 31 senttiä zipale.

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!