Se ensimmäinen "pieni" Park Avenue

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Muki, 14.5.2019.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    No joo c klipsi perä tuo perien tbi. En siitäkään kyllä hirveesti tykkää.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eiku listaa yksilöidyt haitat ja kuin usein niitä esiintyy?
     
    wilburi ja Karpov tykkäävät tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mun mielestä taas suomessa tosi hyvin tarjontaa näissä etuvetofullsizeissä esim.

    Oli sitten 87-91 tai 91- uudemmista kyse, niin vuoden sisään olisi voinut ostaa minkä vaan tämän korisen, olds, pontiac, buick.


    Myös midsizejä hyvin tarjolla esim cutlass cieraa ja mitä näitä on. Taino ei niitä tusinoittain samaan aikaan ole tarjolla, muttta nää etuvedot menee niin nihkeesti kaupan, että jos sellasta haluaa ja on edes vähän nettiauto/tori auki niin sellasen kyllä saa.


    Ja yleisesti näissä hinnat vielä alhaiset. Jenkeistä ei sen halvemmalla saa jos edes saa kaikkia malleja enää
     
  4. Muki

    Muki Gearhead

    No joo, noi tietyn ajankohdan vehkeet kyllä, mutta esimerkiksi joku vähääkään uudempi kuten Buick Lucerne, aika harvinaisiksi ovat jääneet - joitakin sattumatuonteja lukuunottamatta. Et kyllähän tässä vähän pula-aikaa eletään edelleen ton tarjonnan suhteen, jos juhlat pidetään kolmekymmentä vuotta vanhojen osalta.

    Mieluummin ajelisin sanotaanko kymmenen vuotta vanhalla kalustolla. Mut tokihan se on niinkin että nettiautossa on ollut varmaan sellainen kymmenkunta ihan asiavehjettä tarjolla, mitä tässä on tullut viimeisen vuoden sisään seurailtua tota ikäluokkaa.

    Mullahan on nyt sitten kaksi kolmenkympin iässä olevaa käyttöautoa ja ehkä osoituksena omasta ikääntymisestä, ne vaikuttavat "aivan tuoreilta" :) eli se ajatuksenkulku näyttää omalla kohdalla pysähtyneen sinne 1990-luvun alkuun. Heheh!

    Kanttikorisia suburbaneja jos olis ollut bensakoneella tyrkyllä, siis asiallisessa kunnossa, tai sitten circa '80 Econolineja - no yksi oli, mutta vähän hapokas hinta - sellaisiinkin olisin ollut kovasti kallellaan. Jos siinä Econossa olis ollut 300 kutonen sen iänaikuisen 302:n sijaan niin sitten olis ollut Econo, nyt on G10.

    Pelimieshän tois Kiinasta tollaisen Park Avenuen kun niitä kerta siellä tehtiin lisenssillä kai aika viime vuosiin asti. Kuten on myös tehty Town Caria...
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä usapoikien juttuja lukenut niin laatu laskenut 90-luvun taitteen jälkeen etuvetosissa(kin?)

    Lujan maineessa ollu 3.8 ei enää samoja mailimääriä niele ja muoviset imusarjat ym tuli
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kyl sen kanssa toimeen tulee joskin se katkeeva pultti on aika harmillinen.
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Katkeevan pultin yhteys c-sokkiin on kyl vähän etäinen...
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ei "muissa" tartte vetoakselia irrottaakseen ja laakeria vaihtaakseen ottaa keskitappia pois ja äheltää sen pultin kanssa mikä katkee.
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No ei se koskaan siin irrotuksessa katkee.
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mulla on ollut kaksi c klipu perää mistä molemmista katkennut kun olen halunnut vetarin irti.

    mun mielestäni on niin vammasta hommaa jollain tikulla pyöritellä sitä sieltä reijästä ulos (koska se katkeaa sieltä ihan jenkan alapäästä) että jätän noi c klipsit mieluusti ostamatta jos on muitakin vaihtoehtoja. Toisessa se jämähti sinne jenkaan ja oli pakko hakata se voimalla sieltä vekeen ja tehä samalla sitte laakeriremontti kokonaan joka tosin laakereiden kunnosta pätellen tuli ihan tarpeeseen.
     
  11. wilburi

    wilburi Gearhead

    Sulle kyllä jotai kuraa ja rääkättyjä sattunut

    15 min menee kum c klippi perä on atomeina pöydällä eikä tarvii tapellä jämähtäneiden osien kanssa
    Siis siitä ku pn pukilla
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu, ei se oo ristitappi eikä pikkurattaat tehty kestään toispuolen sudittelua. Ratas leikkaa tappiin kii ja lukkopultti saa siipeensä. Kyllä se muuten sieltä ehjänä tulee.
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jotai kumin polttoa varmaan harrastettu.
     
  14. Muki

    Muki Gearhead

    Toi Park Avenue olis silleen aika harrastajaystävällisesti noudettavissa, mulla ei ole aikaa eikä energiaa just nyt, leima loppui elokuun puolivälissä. On tosta ilmoitus tuolla marketinkin puolella. En viittis laittaa paaliin, se olis tosi pöllöä. Et nyt olis sit tarjolla vaikka varaosiksi jollakin aivan muodollisella korvauksella, onko "hamstereita" :) ?
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ai saatana. Onneks omat traumat vielä liian tuoreita :)
     
  16. Muki

    Muki Gearhead

    Meni lähipiiriin
     
    Jussi289, Karpov ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Just ku suunnittelin hakua...
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG]
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Niin jää.
     

Kerro tästä muillekin!