904 liikkuu kylmänä nihkeesti 1/R

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja xarper, 18.5.2019.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    TF3 kitillä 999.

    Kylmänä joku jarruttaa 1 ja R, 2 jos lähtee ni ei ongelmaa eikä lämpösenä ongelmaa.
    Pannan säätö vai mikä moista aiheuttaa et molempiin suuntii jarruttaa kylmänä?
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Ja muita omituisuuksia ton TF3 kitin manuaalisuuden suhteen et tarpeeks kaupunkipyöritystä lämpösessö ni loota meinaa leikkö automaattia välillä taas, eli kuumana kusee jostai välistä öljyö, oma epäilys ne pari päällekköin ruuvattavaa lätkää venakoneistoon.
    Auttaiskoha noissa joku paperitiiviste välissä?

    Toinen muutos oli se tulppa sinne laatikkoon mikä oli lyötävä alunperin mut tein kierteellä tulpan siihen ite ja tulppa liiman kaa paikallee nii hyvin et en tiiä saanko meisselillä enää sitä pois ees joten siitä välistä en usko kusevan, ehkä.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    KD panta ilmeisesti vaan liian kireellä siis jos en väärin ymmärtäny?
     
  4. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Panta liian tiukalla.
     
    xarper tykkää tästä.
  5. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Miten olet säätänyt?
     
  6. xarper

    xarper Gearhead

    Sormitiukkuus ja 2 kierrosta mun mielestä aina, nyt o varmaa tullu joku laskuhärö pyöritellessä ku ei aikasemmi tehnynä vielä mitä tota rassannu.
     
  7. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Siihen on olemassa tietty momentti mihin, ruuvi tiukataan ja sitten löysätään kuten olet tehnytkin. Paljain sorminko olet kiristänyt vai avaimella? Ite olen käytttänyt pientä momenttiavainta tai kiintolenkkiä. Voihan se olla että, panta luistanut tai kytkinpakat loppu. Miten olet askia rankaissut ajossa?
     

Kerro tästä muillekin!