Sähköinen alipainepumppu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja 1purehell, 13.6.2019.

  1. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Cummins-swapissa piti poistaa toinen koneen alkuperäisistä alipainepumpuista tilanpuutteen takia ja näyttää siltä, ettei tuo yksi kalvopumppu piisaa jarrutehostajalle riittävästi.

    Ostin Volvo S60:n sähköisen alipainepumpun, missä on kyllä tehoa, mutta onkohan tuolle typerää kytkeä heräte suoraan jarruvaloilta? Vai pitäisikö laittaa alipainekatkaisija, joka kytkee pumpun päälle, vain silloin kun sitä tarvii?
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jos käyttäisi alipainesäiliötä (jos on tilaa) niin voisi saada sen alkuperäsenkin pumpun riittämään?
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei voi jarrulle käyttää, ei saa niin isoa säiliötä, että olis kelvollinen. Kyllä sen pumpun on riitettävä toistuvaan jarrun pumppailuunkin, mikä tyhjentää säiliön hetkessä.
     
    jariha tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!