Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    68-72 on parhautta..
     
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Varsinkin Oldseista puhuttaessa ....
    :D
     
    palontie tykkää tästä.
  3. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Hyvähän tuokin tekniikka on, mut HEMI pellin alla pistäs pumpun (oman) sykkimään vielä enempi :cool:
     
  4. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Gary Grand ja ImpJay tykkäävät tästä.
  5. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Oletpa säkin kajahtanut! :p
     
    Gary Grand ja isalmela tykkäävät tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Musta tuntuu että tämä on justiinsa se mistä puhuin, minkä ostamatta jättäminen jäi harmittamaan. Hmm... Tosin hinta oli sielloin "vähän" toinen, mikä oli tietysti osa syy sille harmitukselle.

    Tai sitten ei, kun kovin "varmasti" muistan sen olleen ruskea, mutta kerrankos sitä aika ruskaa muistot.
     
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    jariha ja palontie tykkäävät tästä.
  8. T5

    T5 Gearhead

    No mutta oikeaoppisena nettiauton käyttäjänä teet silti kassan mukaisen tarjouksen :D
     
    Marklin ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  9. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ei saakeli pysty.:(
    Mulla on joku esto päässä noiden paskatarjousten suhteen.o_O
     
    isalmela ja deeäxä tykkäävät tästä.
  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    No, mut voisit hyvinkin päätyä omituisia ostajia - topickiin...
    :poff:
     
  11. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  12. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Mä voin lainata sulle nollan... Mun tilillä on paljo niitä nimittäin, kaikki muut numerot vaan puuttuu! :D
     
    FuryIII '71, mikkis83, mikaa7146 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Pertti K tykkää tästä.
  14. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

  15. fxsts

    fxsts Double Gearhead

  16. T5

    T5 Gearhead

    Tän takia siis mulla on aina rahat loppu ku kaikissa autoissa on niin isot koneet :(
     
  17. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Mä vaihdoin toisen auton huomattavasti pienikoneisempaan ja oon ihan yhtä persaukinen kun ennenkin, eli ei pidä paikkaansa.:(
     
    Gary Grand, mikaa7146 ja Inlinee tykkäävät tästä.
  18. deeäxä

    deeäxä Gearhead

  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mistä kohtaa tuo on jäykkä?no jos takaiskarit on korvattu jollain,niin ehkä.Ja en mä osaa mieltää tota kopteriksi oikeen millään,kuten en oikeestaa mitään japsi tekelttä,maavarakin on kuin valtrassa.
     
    belair66 tykkää tästä.
  20. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Isommin ei kyllä tuu toisten hintapyyntöihin jne. yleensä puututtua, mutta nyt on kyllä semmonen, että tuohon hintaan tuota saa kyllä kaupata lopun ikäänsä.

    Rakennetun pyörän myynti on tosi vaikeaa. Varsinkin jos ei oo HD. Ihan ykköstonnien vehje, mun mielestä.
     
    belair66 ja palontie tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!