Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. miguelo

    miguelo Gearhead

    Niinpä, onko käytettyjen pikkareiden ostajalla mahdollisuus saada rahat takaisin, puhtaana käteen?

    Toisaalta, voihan ostajakin olla ehtinyt jo "tallettaa miljoonansa" noihin alushousuihin...:rotfl:
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Olihan se kivaa ikävää poistaa peilissä roikkuneita emännän stringejä haistellen


    Mut kalliit kyllä 40€ pelkistä pikkareista, kyyl tolla hinnalla pitää jo pari kuvaa saada mukaan kateltavaksi
     
  3. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Kahesta autosta soitettu puolentunnin sisällä. Eivät vastaa. Liekö makkaavat rapuloissaan.
     
    Gary Grand ja eilhik tykkäävät tästä.
  4. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Koita viestillä. Niitä vissiin pelottaa nykyajan ihmisiä puhua ihan oikean elävän ihmisen kanssa. Toisaalta, onhan se niin että vastaaja on todennäköisin voittaja. Pitäkööt muut tunkkinsa.
     
    Norri, mikkis83 ja Karpov tykkäävät tästä.
  5. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Onko sulla 046 alkunen numero ?
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos jotain myy ja puh nro on esillä, niin sillon vastataan puhelimeen oli sitten 0400 tai 046...
     
    vivve, Sounderi, mikkis83 ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^Ei kun silloin ihmetellään miksi puhelin alkaa soimaan, haukutaan puhelinmyyjiksi numerosta riippumatta ja jätetään vastaamatta...
     
    Nikuzai, Gary Grand, Pertti K ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    :D aivan! Ja sitä ennen ilmoitukseen laitetaan: tosiostaja soittaa!
     
    Nikuzai, Gary Grand, timuli ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. HRTP

    HRTP Gearhead

    Kaippa se minäkin kuulun ihmeellisiin myyjiin kun pistin eilen asuntoauton myyntiin kun kahdessa vuodessa ei ollut tullut ajettua kuin vajaa 5000km ja kaikki juuri huollettuna niin ei auto kerennyt edes päivää olla myynnissä kun ostaja kurvasi pihaan ja katsoi auton läpi ilman koeajoa ja pisti pyydetyn summan käteistä rahaa tassuun
     
    Norri, Sounderi, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jos ei vastaa, niin viesti perään, mitä asia koskee. Mulla toiminut aina.
    Itekkään en nykyään juuri vastaa, kun kavereitten puheluihin, jotka muistissa.

    Liikaa kaiken maailman puhelinmyyntiä, sekä perintätoimisto yrittää tavoittaa liian usein.:p
     
    Gary Grand ja miguelo tykkäävät tästä.
  11. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    ”Liikaa kaiken maailman puhelinmyyntiä, sekä perintätoimisto yrittää tavoittaa liian usein.:p

    Niihin puhelinmyyjiinkään ei voi nykyään muuten enää luottaa. Semmonen soitti, olin töihin lähdössä. Sanoin, soita tiistaina kun on vapaapäivä, olen kiinnostunut puhelinliittymistäsi, otan todennäköisesti niitä sen 4 kappaletta. Oli silloin kiire, halusin varmistua että kuulin oikein siitä mitä olin hankkimassa. No tulee kohta kaksi viikkoa eikä ole kenenkään soittoa kuulunut sieltä. Meniköhän se raukka ihan sekaisin kun odotti kuulevansa raivoisaa kieltäytymistä ja luurin korvaan lyömistä. Jonkinlainen käänteispsykologinen ilmiö jolloin saalistajan vietti katoaa kun saalis ei yritäkään paeta vaan tulee avosylin vastaan?
     
    Gary Grand, viikinki75, chevytb02 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Prepaidia sitten kehiin jos jänskättää eikä velanhoitaminen kiinnosta. Tietää ainakin, että joka viesti/puhelu liittyy myytävään.
     
    Nikuzai, Gary Grand ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  13. Joni.

    Joni. 3rd gear

    mun nopein myynti oli joskus muinoin laitoin auton myyntiin alta tunnissa oli jo 2 ostajaa no ensimmäinen tietenkin voitti kun lähti jo jyväskylästä vantaalle ajelee traileri perässä ja 12 aikaan yöllä skylinen trailerinpäällä rahat lavassa ja auto kohti jyväskylää.. myyntisummasta se on kiinni toki mä myin helvetin halvalla mutta pääsinpä eroon
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Näin se homma etenee! Mikään ei vituta kuin myydä 6-12kk väkisin, että sais omat pois
     
  15. kingsway

    kingsway Gearhead

    Päivän piristys.

    Olin sopinu erään osan noudosta tuosta läheltä ja lupasin soitella kun olen tulossa. Sovittiin että käyn päivänä x kun kyläilen samassa taloyhtiössä kaverillani.

    Pihassa sitten soittelin kutakuinkin näin (lyhennetty versio):
    1. "Moro. Soiteltiin että tulen tänään hakemaan sen osan."
    2. "Joo. Soittele kun oot tulossa."
    1. "Ookko kotona jos tulen nytten?"
    2. "Joo. Soittele ku oot lähempänä."
    1. "Noniinno oon tässä pihassa kaverillani käymässä että pääsen vaikka heti."
    2. "Joo no soittele ku oot tulossa."
    1. "!?! No nythän minä tässä soittelen. Passaako jos tulen nyt heti jos oot kotona."
    2. "Joo oon. Mutta hei soittele sitte."
    !?!
    Tässä vaiheessa menin soittaan ovikelloa ja heppu tulikin avaan oven luuri korvalla (puhui siis minun kanssa).
    1. "Moro. Tulin nyt hakeen sen osan."
    2. "Joo oota."
    Ja sanoo puhelimeen mulle: "Soittele kuule sitte. Moro." Tuuttuut.
    Ja sitte facetoface: "Joku urpo sieltä taas soitteli. Ei noista ota selvää. Et sitte viittiny soitella ennakkoon?"
    1. !?!
    Varmaan sitte jotenki tuli urpoiltua. Vähintäänki erikoinen tapaaminen. Saatiin kyllä kaupat tehtyä.
     
    Norri, Nikuzai, vivve ja 27 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Albert Einstein on joskus todennut jotenkin näin:” maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, ihmisen tyhmyys ja avaruus ja jälkimmäisestä en ole aivan varma”. Tän kun olen pitänyt mielessä niin olen jotenkin selvinnyt vastaavista tilanteista tai ylipäätään vähän kaikesta pitkän muttei kuitenkaan yksitoikkoisen elämäni aikana.
     
    jarona, Nikuzai, wiwwe ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Joni.

    Joni. 3rd gear

    melkeen vois luulla että kävit niuvanniemellä
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tämä on ollut tarkoituskin. Ja juuri mainitsemastasi syystä. En ole vaan saanut aikaiseksi.:)

    Mulla on ollut sama numero 22 vuotta, niin sen vois pyhittää muuhun, kun myyntinumeroksi.
     
  19. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Ostin bemarin varaosakäyttöön, ja taas joutuu ihmettelemään miksi jotkut käyttää autoaan kaatopaikkana..
    Autosta löytyi mm.
    - 7 pulloa
    - 3 tölkkiä
    - rikkinäiset Bluetooth kuulokkeet
    - 5 nuuskarasiaa
    - sukat ja muutamat hanskat
    - ranskalaisia perunoita penkkien välissä, lattialla irtaallaan sekä penkin alla mäkkärin paperipussissa
    - 4kpl usb-kaapeleita
    - muutama purkkarasia jne...

    Muovikassillisen keräsin tavaraa ennenkuin autoon viitsi mennä edes istumaan. Onneksi tästä yksilöstä ei sentään tarvi puunata autoa enää käyttöön...
     
    isalmela tykkää tästä.
  20. maddis

    maddis Gearhead

    Tai vaikka käyttääkin, niin vähän edes siivoaisi ennen myyntiä. Itsekin kerran yhden auton ostaneena jossa oli takaosassa ihan järkyttävästi koiran karvoja. Matot meni vaihtoon, kun ne oli nappulamallia ja välit oli niin täys koirankarvoja ja mitä lie etten edes yrittänyt putsata.

    Tuossa meni vaihdossa itseltä auto ja siinä kyllä katselin ettei roiku roskia joka paikassa.
     

Kerro tästä muillekin!