Stenhoj

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Hola, 8.8.2019.

  1. Hola

    Hola 1st gear

    Onkos jollain jotain dokumenttia/manuaalia
    Stenhojn 2pilari nostimesta moottorit molemmissa tolpissa..
    vähän epävarma mallistakin tyyppi kilvessä stenhoj dk7150 ja nappuloiden viereisessä tarrassa stenhoj master.. ongelma kohdat on läpiajo leveys,vaijerien kulku, joku kuvakin olisi kiva olla kun ilmeisesti jokunen pellikin puuttuu..onkohan kuinka tarkka tuo kotelo mistä johdot ja vaijeri kulkee koska sille ei tällähetkellä ole mitään kiinnitys pistettä
     
  2. valpas

    valpas Gearhead

    Onko semmonen, jossa on kotelo yläpuolella, vaijeria, ja kaapelia varten.
    Jos, niin mulla on samanlainen Stenhoj.
    Mitään pilarien välistä mittaa en saanu mistään, mutta kotelon mitan perusteella laitoin pilarit paikoilleen. Mulla on aika lyhyet tassut, joten ylileveelle ei kannata pilareita laittaa?
    Minulla ei ole sitä pultattu lattiaan. On vain paksu pelti pilareiden välissä, ja tein yläkotelot uusiksi, etei pilarit kaadu keskelle. Eteen taakse on kans jaloissa lisätuet.
    Halusin, että voin helposti (helpostijahelposti) siirtää nosturia.
    Teetin niiden kierteiden suojapellit, mutta on helpompi rasvata kierteet, kun ei niitä peltejä ole.
    On ihan vain omassa käytössä.
    Minulta oli se tasaus vaijeri pois, ja jouduin ite pähkäilemään, miten se menis, ja miten sen pitäis toimia.
    Kerran katkasin sen, kun nosturi pysähty, ja väärää kontaktoria painoin ekaks. Vaijeri meni väkisin kiristys suuntaan.
    Nyt pelaa ihan ok.
     
  3. Hola

    Hola 1st gear

    Joo juurikin tuollainen peltikotelot ylähän päin jonka kautta vaijeri ja sähköt kulkee..olin suoraan stenhojin yhteydessä ja nyt on englannin kielinen manuaali ja varaosakuvat malli oli master 2.

    Sen verran on edennyt että tänään sai kokeiltua.suoraan kaapista tällä hetkellä saa ajettua molempia tolppia mutta nappulasta painettuna lyö tallissa vikavirtasuojan päälle täytyy vielä putsia liitoksia josko se helpottaisi..

    Olisko mahdollista saada kuvia nuosta vaijeriista kuinka ne sinulla kulkee jotain häikkää niissäkin on..onnistuin katkaisemaankin...tiedä sitten mitä siinäkin tapahtui
     
  4. valpas

    valpas Gearhead

    Tuo ei kestä sillä tasusvaijerilla nostaa toista puolta! Eli ekaks pitää liikuttaa niin päin, että tasausvaijeri löystyy, ja sitten vasta toista.
    Onko kytketty niin, että nolla, ja suojamaa on samassa, kuten joskus on visiin ollu?
    Itellä oli sillai kytketty smirgeli, ja laukas vikavirtasuojan.
     

Kerro tästä muillekin!