Olds Cuttlas koripuslat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja speedy, 21.8.2019.

  1. speedy

    speedy Double Gearhead

    Tarvis rojektin valmiiksi saattamiseks löytää -81 olssiin rungon takaosan ja korin välisi puslia (4kpl), ei vaan viittis ostaa kallista kokosarjaa muutaman takia, oisko raadilla vinkkiä mistä vois löytää sopivat ?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Xxl ja muut urheilukaupat jos et muuta keksi
     
    amarillo tykkää tästä.
  3. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    [​IMG]
     
  4. f34

    f34 Double Gearhead

    Tuo kirja vaikka pehmonen onkin, niin ei kauan puslana kestä. Varsinkin jos pääsee kastumaan.
     
  5. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Vajaa 200€ koko setti poluyrtsina uutena ni ei oo kallis. Toki voihan noita olla käytettynä jollain
     
  6. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Jääkiekko ajaa saman asian kuin kuminen koripusla...
     
  7. speedy

    speedy Double Gearhead

    Minen ny ymmärrä miten tämä teidän isojen xxl- tyttöjen kauppa tähän liittyy ?
     
  8. speedy

    speedy Double Gearhead

    Joo us pärtsillä on koko sarja, olikoha 179,- on se mun mielestä kallis, mutta ma oonki tulotasolta köyhälistöä. Täytyy olla kuulolla. jos jostain löytyis yksittäisiä, ebayt ja muut tutkittu, mutta jossei muuta, niin pakko se on vaan ostaa tuo urtsisetti..
     
    Muokattu: 21.8.2019
  9. speedy

    speedy Double Gearhead

    Pekka "kakkakikkeli" haaviston anna mun kaikki kyrvät kestää" Sovittelun kirja, tarinaa liukuvoiteista..
     
    Muokattu: 21.8.2019
    chevytb02 ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  10. -tl-

    -tl- Gearhead

    Laita vaan koko setti niin tulee kunnollinen, on ne vanhat kumit jo väsyneitä ja prikat ja holkit ruosteisia. Ja unohda nuo typerät jääkiekko viritelmät heti alkuunsa.
     
    speedy ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko uretaani paljonkin jääkiekon kumia pehmeämpää?
     
  12. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Pehmeydestä en tiedä mutta lienee sitkeämpää? Ja ainakin tasalaatuisempaa nuihin halpiskiekkoihin verrattuna. Plus että on oikean korkuiset ja reiät+holkit valmiina
     
  13. altzu

    altzu 1st gear

    on se uretaani pehmeenpää.. ja korikiinikkees kumminki 40mm reikä mistä pusla tulee läpi..
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Halpiskiekkoja ei tarvi ostaa kun eurooppalaisetkin 0.8-1€ kpl. Kohta 30tkm kestänyt omat eikä ole millänsäkään.


    Tämä oli vaan tällänen optio niille joille joku 180€ uusista on liikaa. Halpoja oikoteitä ei oikeen montaa ole.
     
  15. speedy

    speedy Double Gearhead

    Nuo energyn uretaanit on suht joustavia, ns. halpis uretaanit on taas enempi muovia muistuttavia. Arvasin kyllä että tulee tuo jääkiekko esille, enoo eres pelin ystävä, eikä torellakaan tuu minun kotteroon :D
     
  16. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Joo en mä sano etteikö ne kestäis mutta siihen kylkeen oheishilppeet ja poraamisen vaiva jne. Eikä silti ole korkeus välttämättä passeli niin en pidä tuota vajaata paria sataa pahana hintana energyn setistä.
     
  17. -tl-

    -tl- Gearhead

    [​IMG]
     
  18. speedy

    speedy Double Gearhead

    Katoin jo rokkiautostakin, halvemmalla saa us-pärtsistä + kanta.as ale. Oon pitäny tätäkin työmaata levolla, ku poijjan karting harrastus on nyt ollu se mihin vähäset taalat on lykätty :)
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  19. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Sama ongelma täällä, kaksi puslaa tarvitsisin eikä tunnu löytyvän kuin koko sarjoja. Yleismallinen kahden helan sarja US-partsista on loppu. Jonkun tavallisemman uudemman rungollisen auton (Hilux tms.) helat varmaan kävisi, mutta eipä niitä näy Mätänetin eikä Bilteman sivuilla. Etrassa on yleensä jämäpaloja paksuista kumimatoista joista olisi voinut reikäsahalla jyystää, mutta eipä ollut sielläkään.

    Korjakumin luettelossa on autoalan kumeille 50 sivua, kai se pitäisi jaksaa selata läpi.
     
  20. speedy

    speedy Double Gearhead

    Mulla jäi sarjasta ylimääräsiä ! Ei ollu tarvetta ku taakse neljälle, oli aika iso työ korjata korin takaosan ruostevauriot, onneks ämeriikasta löyty kojauspalat, mikä helpotti työtä valtavasti..

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!