imperial le baron -73

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja kpejoki, 12.7.2019.

  1. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    ja jos jollain on ehjä viiksi tiedossa olen kiinostunut
     
  2. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Ensin pitää ottaa ratti, suojalevy ja vilkkuviiksi pois, jonka jälkeen tarvitsee pari liitintä irrottaa.


    Tuon pitääkin palaa aina, kun luukku on auki. En ole varma, onko maadoitus toteutettu luukun kautta.
     
  3. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    joo mut ku palaa aina on kiinni tai auki ja tutkin takaluukun kantta enkä tajua/lyödä mistä maadoitta ja joo cruisen viiksi kyl irtoo mut johdot poikki varren sisältä pitäis saada se katkaisin osa auki ett sais johdot pois/korjattua
     
  4. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    70 lukuisissa isokoppasissa mopeissa on käytetty elohopea kytkintä joka on itse luukussa
     
  5. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Katsoin korkauskirjan kytkentäkaaviosta, ja maa tulee lamppuun kotelon/telineen kautta.
     
    Muokattu: 7.9.2019
  6. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    ja seuraava ongelma bensamittari näyttää neljänneksen väärin anturi uusittu cluster voltage regulator uusittu mittariston piirilevy uusittu
     
  7. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Kanttaa tarkistaa, että itse mittari on kunnossa.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Anturin koho lienee noissakin varren päässä. Mitäpä jos taivutat kohon vartta. On kiinalainen vinosilmä hiukka heittänyt tehtaalla ja kulma on liian loiva.
     
  9. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    joo koho vinossa ja liikerata neljänneksen ja täyden tankin lähes sama elikkä jos näyttais täyttä todennäköisesti vois ajaa 200km ja sit putois puoleen pitää tilata toinen anturi ja ruveta väänteleen kiitos vastauksesta
     
  10. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    uusi cluster voltage regulator mittaristossa onko tos joku säätö toi pieni ruuvi
     
  11. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    On se.
     
  12. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    ok kiitoksii pitänee yrittää säätää ku toi lämpömittari viisari ei nouse ku hiukan ja bensamittarikaan ei näytä vieläkään oikein
     
  13. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Ole hyvä!
     
  14. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    mistäköhän sais ovien ja katon reunan tiivisteet 4dht
     
  15. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Sä haluat kysyä, että onko ne samat tiivisteet kun muissa saman ikäisissä Chryslereissä? Onko joku Oitracon vielä hengissä?
     
  16. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    jep ja eipä taida olla oit hengissä
     
  17. Swinger

    Swinger Gearhead

    Eihän ole kenellekkään jäänyt pyörimään jarrutehostajaa -69 imperialiin?
     
  18. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    no niin autotemp ongelma taas suunnanan vaihto toimii alipaine tulee masterwicthiin lämpötilansäätötoimii ilmastointi toimii mutta virta kadoksissa puhaltimesta elikkä ei virtaa vihreään master wichiin eikä blower resistoriin sulake ehjä oisko vinkkejä misssä vika
     
  19. McDaniel

    McDaniel 1st gear

    Pääkytkimen/master switchin pitäisi saada vähintää 0,55 barin (8 psi) alipaine, mikä sitten antaa virtaa puhaltimen moottorille. Eli sulla saattaa olla jossain alipainevuoto ja kytkin ei saa tarpeeksi alipainetta.
     
  20. kpejoki

    kpejoki 1st gear

    okei pitää tarkistaa on paha tää autotemp ku vuodet ja omistajat ovat tehneet ohi kytkentöjä
     

Kerro tästä muillekin!