silmäterä tuli tänään turkuun...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rakkari, 12.4.2010.

  1. ratrolla

    ratrolla 1st gear

    tää on paras!=)
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Hupaisa.. Kohta linttamiehet tekee vielä paremman?
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Wunderbar! :rotfl:
     
  5. bootsi

    bootsi Gearhead

    "Voin juoda saunakaljat kotonakin, ei siihen vanhaa jenkkiä tarvi" :D :D :D
     
  6. pas2

    pas2 Gearhead

    Eh.
     
  7. Herje

    Herje Double Gearhead

  8. Silvarello

    Silvarello Gearhead

  9. fury poika

    fury poika 3rd gear

  10. fury poika

    fury poika 3rd gear

  11. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    selvästi sutetti savolainen kaliforniasta mut juuret jossain varpaisjärvellä :odroll:

    laugh while you can monkey boy...

    tuo tarra pitää teettää. :lol:
     
  12. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko tämä saanu nyt leiman? :odroll:
    Huhuja ainakin kuullu.
     
  13. JnZm

    JnZm Gearhead

    Viime perjantaina tärähti leima Silmäterään, tiesi kertoa FB-ryhmä.
     
  14. Silmäterä

    Silmäterä 1st gear

    Kyllä se on leimassa juu, pikkuviat on koeajettu pois, valmiina pahennuksen aiheuttamiseen ruisinkeissa minne ny jaksaa lähteekki...
     
  15. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onnea leimasta ja huolettomia kilometrejä 8)
     
  16. Herje

    Herje Double Gearhead

    Minne on hävinny video silmäterästä?:eek:
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Oho olipa juttua, toisten mielestä vanha auto täytyy säilyttää humidorissa makaamassa ja toisten mielestä potkia lommoille ja tuhota kokonaan. Minä en tiiä tosin miten näihin harrasteisiin tulis suhtautua kun mulla on ollut vaan käyttöautoja 60- luvulta 80- luvulle. No ehkä mullekkin tulee ekaharraste kun 100 sarjan volvoa alan turaamaan radalle

    Varmaan jossain välillä on paras, en oikeen tajunnut kun jossain cruisingissa joku tyyppi pomppi jonkun eltaantuneen dartin päällä, potki ovia sisään ja meuhkasi jotain mut en kyllä humidoristejakaan tajua. Yleensä jos mulle autoon tulee vika käytöstä, se korjataan ja vehkeet pidetään kunnossa oli sitten pappatunturi tai joku auto kyseessä.

    Mut ikuisesti saa noita valittajia kuunnella jos jollain vähän erikoosemmalla ajaa. Mullekkin tultu sönköttämään ties mitä paskaa mopon pilaamisesta, ja siitä ettei pitäs ollenkaan ajaa talvella kun se mopo tuhoutuu. En tiiä, samassa kunnossa se on mitä ennenkin (varmaan menis museoon jos vaihtais etulampun haljenneen katteen)vaikka 3 vuotta vedin talvella ja nyt ajelen kesällä ja tuli ruovittua ties missä ojissa ja mettissä. 60-70- luvun autolla saa aika hyvän valittajakuoron jos sattuu pensa asemalle samaan aikaan talvella mut jos kone on hajonnut se on korjattu ja jos pohjassa on reikä, se on tukittu ja lopun aikaa ajettu niin en tiiä onko siinä sen kummempaa valittamista. Paremmassa kunnossa se nyt on mitä siellä suulissa se oli

    itekkin opein että ilmeisesti toi auto minkä olen nähnyt pariinkin kertaan joskus on siis silmäterä nimeltään.
     
    Muokattu: 14.4.2017
  18. Jza

    Jza Double Gearhead

    Vieläkös tämä kiulu on ajossa? En ole itse bongannut, mutta se ei tietty kerro mitään...
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    No juu ei näkyny syy sheikissäkään viime sunnuntaina. Olin siellä tosin aamulla ja kunnon rakkarit on silloin vielä umpikännissä:poff: .
     
  20. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Millaisesta autosta on kyse? En löydä kuvaa ketjusta joka näkyisi vielä.
     

Kerro tästä muillekin!