Sebrinkiin ledi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Suburi95, 25.9.2019.

  1. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

  2. skide

    skide Gearhead

    Minulla on nämä: https://www.horizonleds.co.uk/h13-5th-gen-4000-lumens
    H13 Hi/Lo Philips LUXEON ZES Headlight Kit - 4000 Lumens

    Erinomaiset polttimot, suosittelen. Valitettavasti vain ko. firman toimitukset kestävät iäisyyden ja asiakaspalvelu on lähinnä huono vitsi.:odmad:
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  4. LPV

    LPV 3rd gear

    Mulla on Buikissa ollu useamman vuoden ledit. Pitää ostaa settinä. Että tulee ne elektroniikka vehkeet mukana. Valotehoa on huomattavasti enemmän kuin normaaleilla "jenkki H4"polttimoilla.
     
  5. skide

    skide Gearhead

    Jos umpiot on jo paikallaan ollessa jäätyneet, niin eivät sula, mutta ajon aikana eivät ole jäätyneet. Lisäksi on huomioitava että katsuri saattaa hylätä LEDit sellaisissa umpioissa jotka ei ole niille tarkoitettu.

    Ebayn ja Aliexpressin LEDit ovat olleeet täyttä skeidaa.:wc:
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitä skeidaa ne on ollut? Oon useita tilannut ja pelaa ilman häiriöitä. Just nämä tuuletinmallit ym ettei ne peltikantaan lätkästyt ledisirut.



    Valoteho ollut xenonia vastaava kun olen muutamassa kokeillut toinen valo led toinen xenon.
     
  7. skide

    skide Gearhead

    Niiden antama valokeila (kuvio) on ollut täysin pielessä. Sebring -06:ssa kun on tuo H13 umpio ja tarjonta siihen on varsin rajoitettua.
     
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

Kerro tästä muillekin!