Akujen yhtä äkkinen tyhjentyminen.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja 0rs0n, 27.10.2019.

  1. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Itse asiassa mittasin molemmat akut capricesta ehkä puolitoista kuukautta aikasemmin. Oli hyvä. Ja taunuksesta 3 viikkoa aikasemmin. Kun oli sillon levällään. Oli hyvä. Akku testerillä. Voiko sit luottaa? Tuon tapauksen jälkeen ku ajanu pari päivää ni mittasin varulta uudestaan. Edelleen hyvät. Ja latauksen mittasin. Heti. Ja sen jälkeen mitannu pariin otteeseen. Ihan tarkastakseni. Hyvin lataa. Nytkin on capricessa virtaa. Vaikka olen sahaillut sitä käyntiin. Ku siinä on vika päällä (lämpöanturi ilmeisesti).
     
    Poke tykkää tästä.
  2. Poke

    Poke Gearhead

    Järvimalmia...? Menee geologiseksi tutkimukseksi.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No se mitää akuja tyhjää.
     
  4. Poke

    Poke Gearhead

    Missä kohdin niin olen sanonut?
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Siinä kohdin ku kirjotit ton.
     
  6. f34

    f34 Double Gearhead

    Tämä ilmiö on ihan normaalia.
    Ihmiselle sattuu joku outo tapahtuma ja hän alkaa siitä kertomaan muille ihmeteltäväksi. Muut alkavat heti etsimään tapahtumalle järkiperäistä selitystä tai luokittelee kertojan höppänäksi.
    Tällöin tarinan aloittajan pitää alkaa perustelemaan ja vahvistamaan, että on oikeasti tapahtunut ja ei ole tavallista selitystä.
    Tästä alkaa kierre joka etenee niin, että tarinan kertoja pitää argumentoida koko ajan lisää ja vahvistaa käsitystä lisäyksillä, jotka ei ole enään edes totta.
    Tässä vaiheessa kertoja ei voi enään perääntyä, kun menty väittelyssä niin pitkälle. Tai hän alkaa uskomaan itsekin omiin todisteluihin, vaikka lisäykset ei olisi todellisia.
    Tämmöistä sattuu monelle ja sitä on todella vaikea myöntää itse. Kaikissa tapauksissa tarinan aloittaja tulee tämän kiistämään.
     
    Muokattu: 14.11.2019
    Jussi289 tykkää tästä.
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Kuten sanoin. Voi olla vaan tosi hyvä yhteen sattuma. Tai jostakin luonnon ilmiöstä johtua....... en tiedä mistä. Mutta ole mikään ihme vaikka näin voisi käydä? Jos vaan tietäis mitä tarvitaan tämmöseen reaktioon....... enkä ole etsimässä korjaus menetelmää. Lähinnä tämä tuli mieleen ihmettelynä. Ja oisko jotain selitystä. Muutaman vuoden olen asiaa ihmetellyt. Ja kysynyt monelta mikä voisi olla. Viimeisin oli kyllä hauska sattumus kun olin itse reissussa ja rouva soitti ku kumpikaan lähe käyntiin. Pojille siinä vitsailin että myrsky vieny virrat. Kun oli se myrsky mikä oli viimeksi. No kotiin päästyäni aamuyöllä kattomaan ni molemmista virrat pois..... kuten sanonu jälkeen päin. Ei kummassakaan mitää vikaa akuissa/latauksissa/muissa sähkölaitteissa ole ollutkaan........ kuten aikaisemmissakaan kerroissa. Noin 11 vuoden aikana mitä tätä on tapahtunut. En siis väitä että mitään yli luonnollista on meneillään. Vain jos sattuis olemaan mahdollista että joku reaktio sen tekee. Tai sit vaan ihmeellinen yhteen sattuma muutaman kerran.

    kaikki kerrat on tapahtunut myöhään syksyllä-talven aikaan. Alussa pari kertaa oli kovat pakkaset mihinkä sillon liitin sen. Mut sen jälkeen ollut plussa kelillä sitä. Mikä aloitti sen ihmetyksen......
     

Kerro tästä muillekin!