Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mitäs ihmettä tossa ilmoituksessa?kaikki kerrottu.
     
  2. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    No empä nyt arvannut katkojankärkiä tuosta löytyvän. Olisikohan omassa vastaavassa myös ne sitten syynä käyntihäiriöihin :p
     
    Vesa_H ja palontie tykkäävät tästä.
  3. malvasto

    malvasto 3rd gear

    -kk-, jarona ja isalmela tykkäävät tästä.
  4. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    https://m.nettiauto.com/dodge/ram/10932454

    Dodge Ram 2500 5,9 TDic V8 4X4.

    Ei puutu kuin maininta Äijämonsteri!

    Pitäsköhän tilata tuo paljon mainostetulla kotiinkuljetuksella, kotipihaan kun toisivat niin kurkkais pellin alle ja toteais että "mitäs vittua täällähän on joku kutoskone, tää piti olla veekasi, viekää pois!"
     
    belair66, 1purehell, 12345678910 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Eikö se sitten ole V8?
     
  6. tsipi

    tsipi Gearhead

    No eihän se varmaankaan ole. Tai ainaki alunperin cumminssilla ja tuskin sitä kukaan tuon pellin alta vaihtaisi. Dodge ymmärtänyt, että voima tehdään suoralla kutosella.
     
    jariha tykkää tästä.
  7. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tämänhän kaikki tietävät tietenkin että Cummins on tuottokone. Dodgella vaan laittoivat sen auton voimanlähteeksi.
     
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kyllä mäkin olen kuvitellut, että 5.9 on V8.
    Joskus tuommoinenkin oli vaihtoehto mun listalla (vaikka Chevymies olenkin).
    Yleensä kyllä bensakoneisia vehkeitä katson, joten voi olla siitä jäänyt mielikuva.
     
    Muokattu: 14.11.2019
  9. matti R

    matti R 3rd gear

    kippis, Peeaa ja jarona tykkäävät tästä.
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mun silmään ei oo ikuna oikeen sopinut noitten c-pilari, jotenkin häiritsevä.
     
  11. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Siitä on pitänyt tehdä hieman vahvempi kun tuo B-pilari puuttuu, ihan tyylikäs kyllä!
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Niin. Photoshopilla olisi helppo kokeilla miltä näyttäisi erimallisella pilarilla?
    Ei minua tuo häiritse. Enemmän ihmettelen -68 Buick Skylark/GS:n alaspäin taakse kaareutuvaa kylkipokkausta, joka on mun mielestä todella epäonnistunut veto?
    [​IMG]
     
  13. fxsts

    fxsts Double Gearhead

    Nyt on oltava samaa mieltä!
     
  14. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Kaikissa autoissa taitaa olla joku yksityiskohta joka häiritsee silmää, mutta kyllä tuo Moparin alaspäin kapeneva tolppa on aina ollut mun inhokkilistalla kärkipäässä. Sori vaan Moparistit. Joissakin nykyautoissa esiintyvään väärinpäin kallistettu takatolppaan ei myöskään taida silmäni tottua ikinä.
     
    Gary Grand, palontie, Turbiini ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Bitter luxus sportin luulin löytäväni nettiautosta. Mutta löytyi vaan tällainen. Hieman hämy että Google ei tunne tuollaista autoa ollenkaan. Suomen kilvet näyttää olevan, (joskin heikkolaatuisesti väärennetyt), ja joku ajelee noilla samoilla tunnuksilla Citroenillä.. Onkohan joku pila- / kusetusilmoitus? Kuvien laadusta päätellen autossa on varmaan voimakas radioaktiivinen säteily? :odeek:
    https://www.nettiauto.com/bitter/sc/10924414

    Honda:
    "Lisää kuvia saa pyytämällä" Kiitos, saisinko nekin yhtä epäselvinä?
    https://www.nettiauto.com/honda/civic/10904571

     
    jariha, Peeaa ja malvasto tykkäävät tästä.
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Minusta toi Slapside 65-68 2d HT on hyvän näkönen, sama kuin B-bodyt. Tosin olen enemmän Fuselage miehiä.
    Sit toi 67-68 coupe katto... köh se on ruma.... sori VIP yms.
    Sit on muutama todella rare 2d tolppa c-body, ne on todella harvinaisia.
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    lincolnissa on se ihme varapyöräkyhmy takaluukun kannessa vaikkei siellä ole edes varapyörää. Saattas olla parempi jos sen "tasottaisi.
     
    isalmela tykkää tästä.
  18. Vesa_H

    Vesa_H 2nd gear

    isalmela ja Pertti K tykkäävät tästä.
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Katkojankärjet ja s/m renkaat. Melko sekaisin on oltava tuon Jeepin myyjä?
     
    Gary Grand ja Vesa_H tykkäävät tästä.
  20. kippis

    kippis Gearhead

    kyllä tuo hienonpuolelle menee ja toi ylipitkä takaloosteri. hieno ! kelpais
     

Kerro tästä muillekin!