Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Voi jeesus :D
     
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Tuohan on palstalaisen, Raden, suburbani. Taas myynnissä, olisko ollut kuukausi sitten kanssa muutaman hetken myyntilaidalla.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  3. rade

    rade Gearhead

    Joo mun auto on kyseessä. Ei oikein tiedä mitä tekisi sille. En haluaisi myydä sitä mutta toisaalta tarttis rahoitusta toiseen Suburban projektiin. Pyynti hinnan saa kyllä myyjä määrittää ja miksi jonkun pitää nähdä vaivaa onko hinnassa tinkivaraa?? Tässä sitä ei ole!!
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos et halua myydä, poista ilmoitus. Jos myyt anna ilmoituksen olla. Turhaa ostajien ja itsesikin kiusausta arpoa.


    Mulla hyvä periaate mikä toimii: jos mietin auton myyntiä ok mutta jos oon ilmoituksen tehnyt niin silloin olen aina myynyt auton oli mikä oli. En ole siis poistanut ilmoitusta enää vaan olen antanut olla myynnissä kunnes myyty.
     
  5. rade

    rade Gearhead

    Noin kyllä pitäisi toimia. Mutta jotenkin itse koko ajan käy sisäistä kampailua myynnin suhteen. Ajattelin että jos löytyy ostaja niin myyn. Otan kylläkin pois myynnistä jos en myy, tein jo kerran n. 1kk sitten.
     
    Karpov ja Pertti K tykkäävät tästä.
  6. MudMax

    MudMax Gearhead

    Tuossa on ollut ilmeisesti kyse siitä, että edellinen leima oli voimassa 2.11.2019 (koska 30.10.2020 on arkiperjantai), niin jos olisit käynyt leimalla 3.10. niin olisit saanut nykykäytännön mukaisen "pitkän leiman" 1v 1kk, eli leima olisi voimassa silti samaan aiemman katsastuksen määräämään päivämäärään 2.11.2020.

    Mutta perjantaisin (ennen karkausvuotta myös torstaisin) katsastamisessa on sellainen kompa, että kun katsastin oman miinan pe 31.8.2019 ja viimeiseksi voimassa olopäiväksi tuli viikonlopun takia ma 2.9.2019 ja katsastin 2.9.2019, niin leima on voimassa kuitenkin vain 31.8.2020 saakka, eli alle vuoden leima.
    Harrasteautoilla kannattaa siis vetää yli, eli katsastaa vasta kun aikoo ajaa, jos nyt ei satu koko katsastus poistumaan.
     
  7. esmi

    esmi Gearhead

    Edellinen leima ois loppunut 31.10.2019
     
  8. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Mä oon ratkassu myydäkkö vaiko eikö niin, että laitan sellasen hinnan ettei harmita jos menee. Kuten sen ylihintasen tekniikanvaihtofleetsiden kanssa mikä täälläkin muutama sivu sitten oli. Ei ollu tarvetta myydä mutta jatkohytillinen ois ollu mieluisampi. Kävi tuuri ja vaihdoinkin sen pidempään.
     
    isalmela, Pertti K ja three hundred tykkäävät tästä.
  9. timant

    timant 2nd gear

    isalmela tykkää tästä.
  10. malvasto

    malvasto 3rd gear

    isalmela ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  11. Ftw-

    Ftw- Gearhead

  12. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Tämähän on ihan tavallisesta Gsi Mantasta tehty,joskin todella hyvin ja aikaa ja vaivaa säästämättä,joten sikäli ei mikään harvinaisuus vaan replica niinkuin ilmoituksessa lukee.Muistan tämän lähtökohdan -90-luvun Riihimäeltä...silloin oli hopean värinen ja 400-levikkeillä.:)
    Eiköhän tämäkin päädy ulkomaille kuten tekijänsä edellinenkin Manta.:cool:
     
    Gary Grand ja malvasto tykkäävät tästä.
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Voi olla että replicoita vielä vähemmän => täytyy olla alkuperäsitä arvokkaampi.
     
    mikkis83 ja malvasto tykkäävät tästä.
  14. kippis

    kippis Gearhead

  15. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Jaa,kristallipallosta oli patterit loppu niin enpä tiennyt aihiota. Ilmoituksessa lukee manta 400 rothmans replica,ei manta 400 replica ja otteessakin näytti olevan 400 niin päättelin sen olevan aito.
     
  16. mjm2

    mjm2 3rd gear

    https://www.opelclubfinland.fi/viewtopic.php?t=229175

    Oikein muistat.
     
    Seevu tykkää tästä.
  17. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Onkos tietoa löytyykö Suomesta ihan aitoja 400 mantoja?
     
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

  19. esmi

    esmi Gearhead

    Ei ihan ruskealta näytä!, vai onko minusta tullut värisokea.
     
    palontie tykkää tästä.
  20. J.J.

    J.J. Gearhead

    Triplaantunut hinta tässä syksyn aikana.

    Mahtaa olla keväällä hintaa.

    No markkinat määrää hinnan, jos on kysyntää niin hinta sen mukaan.
     

Kerro tästä muillekin!