Fossiliset polttoaineet myyntikieltoon!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mietmi-3, 30.12.2019.

  1. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

  2. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Jos svedut pitää samanlaista kiirettä, kuin ydinvoimasta luopumisen kanssa, niin asia tulee olemaan ajankohtainen ehkä meidän lastenlasten lapsien aikana...
     
    Gary Grand, Pikuppeilija, Pertti K ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Ramin perinne diesel cummins kulkee vaikka Hesburgerin paistoöljyllä taikka sehän ei o amerikan temppu tehä omaa tiisseliäkään.

    toisaalta avaa joppareille valtavia bisneksen laajentumisen mahdollisuuksia ku ryssät ei noihin hömpötyksiin o lähössä mukkaan. Jos kuka pentsiiniä tarviaa.
     
    12345678910, Gary Grand, Camino'79 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Nyt on uusi vuosi tulossa , eikä aprillipäivä... ruåttalaiset on erehtyny.
     
    12345678910 tykkää tästä.
  5. hantta

    hantta Double Gearhead

    Kohta Forssan pick- nickillä surisee kuin seksimessuilla :)
     
    12345678910 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  6. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

    Jos noin hulluksi menee touhu, niin sitten vaihdetaan päättäjät vaikka aseiden kanssa. Tai lähetetään kutsu Putinille, että tulevat "vapauttamaan" Suomen. Vaikka melko negatiivisesti suhtaudunkin tuohon itänaapuriin, niin joskus tuntuu että olisiko se enää paskempi vaihtoehto jos tuohon EU-vostoliittoon vertaa.

    Sikälikin idioottimaista touhua tuo maailman pelastaminen että kun itärajan takana on mittavat öljyvarannot omistava maa, joka ei tule luopumaan fossiilisista polttoaineista. Samaten Kiina, kivihiiltä käyttäviä voimaloita rakennetaan ja Etelä-Kiinan mereltä keinotekoisia saaria rakentamalla valloitetaan alueita öljyesiintymien takia. Kaiken lisäksi niitä kuvaillaan Lähi-idän öljyesiintymiä rikkaammiksi, eli eipä varmaan kiinalaisillakaan ole aikomuksena jättää niitä käyttämättä.

    Tosin maailman meno on jo muutenkin niin hullua, ettei tarvi kauaa odotella kun rytisee kunnolla...
     
    12345678910, Gary Grand, rb ja 16 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. sectoid

    sectoid Gearhead

    €U:n alueella on kova kilpailu siitä, että kuka ampuu omaa jalkaa eniten.

    Mitä tähän nyt sitten enää sanoisi. Olen sanottavani sanonut jo vuosia sitten.

    Olen syntynyt väärään aikakauteen, ja varsinkin väärään maahan. En oikein ymmärrä, että miksi jouduin keskelle kommunismia. Taisin kuolla jo aikaisemmin, ja elän nyt helvetissä.
     
    cutlass cruiser, Tseitsei2, juko7 ja 23 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Olet asian ytimessä. Listaasi voi lisätä Intian, joka rakentelee ihan pieniä kivihiilivoimaloita vaan..sekä vielä semmoinen juttu, että kiinalaiset rakentaa kivihiilivoimaloita Afrikkaan, minkä kerkeää.

    Ja täällä jeesustellaan polttomoottoriautoista. Turpeesta ei edes uskalla sanoa mitään..
     
    rb, Jussi289, Sierra ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. mopar72

    mopar72 Gearhead

    Tuli mullakin heti jo sama surullisen kuuluisa ydinvoimasta luopuminen. Siitähän oli kansan äänestys 1980, ja jatkoa on tullut ja selityksiä.
     
  10. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Onneksi olen itse ehtinyt ajella kaikenlaisilla vanhemmilla härpättimillä n. 35 vuotta ja bensaakin palanut enemmän kuin tuhansilla harrastajilla yhteensä eli voin olla tyytyväinen siltä osin.Olenkin jo monta kymmentä vuotta toitotellut kanssaharrastelijoille ,että ajakaa niillä saamarin vehkeillänne älkääkä siellä silkkipeiton alla tallissa niitä pitäkö:p.Tulee kohta "kiire",että ehtii ajelemaano_O.
     
    12345678910, cutlass cruiser, redneck1 ja 19 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kerrankin diskuteerauskulttuurista jotain hyötyä.
     
    12345678910, Tseitsei2, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. urho3

    urho3 Gearhead

    Enemmän kuin tuhansilla harrastajilla yhteensä?
     
    redneck1 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  13. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Nu tar vi snapsen.
     
    passerby tykkää tästä.
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    :rotfl::rotfl:
    Vissiin suomessa sitten eletään 2029 niin kuin bangladeshissa nyt.
     
    cutlass cruiser, Gary Grand ja sdfsd tykkäävät tästä.
  15. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    No aika paljon on kalustoa mihin tulee kesä aikana se 2000 km jos sitäkään.Ei noita vanhempia härveleitä juuri näe kesälläkään normaalina arkena tai viikonloppuna nykyään juuri ollenkaan.Ja talvella saa todellakin ajella ihan itsekseen.Itse ajelen päivittäin ympäri vuoden niin kai siinä ehtii myös tarkkailemaan noita muitakin härveleitä.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  16. urho3

    urho3 Gearhead

    Eli sinä ajat vuodessa 2mijoonaa kilometriä? Minä nyt en aja kun 50tkm vuoteen ja monenikäistä kalustoa tulee vastaan. Alta 1950 vuoden malleja aika vähän, vaan ei kai niitä silloinkaan hirveästi ollut kappalemääräisesti ja moniko niistä säilyi ehjänä.
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Mä oon yrittäny omaa kalustoani aina varjella tolta suolalta, mut alkaa tuntua turhalta se säästö...

    Tuskin kerkiäis mikään puhki ruostua vaikka joka päivä ajelis, ennenku kaikki kiva on kielletty :D
     
    Gary Grand, Camino'79 ja Bukero tykkäävät tästä.
  18. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Luetun ymmärtäminen lienee ylivoimaista teikäläiselle.Eka viestissä oli ,että 35 vuoden aikana.Toisaalta tänäänkin olen polttanut monta litraa bensaa Ramblerilla ajellessa ja kumminkin tuhansia jenkkipelejä on köllötellyt senkin ajan silkkipeiton alla;).Tulee kalustoa vastaan joo,mutta monesti siihen liittyy joku tapahtuma.Aika hiljaista on kyllä muuten.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  19. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Niin,kelle porukkaa näitä härveleitä säästelee?!Jokaisella on tietääkseni vain yksi elämä ja aika monella se menee just tuollaseks himmaamiseksi harrastekalustonkin suhteen.Mä en säästele noita omia härveleitä,ajettavaksihan ne on tarkotettu.Ja kun joskus lentää se lusikka ns. nurkkaan niin arvaappa kiinnostaako meikäläistä sen jälkeen miten omien autojen sitten käyo_O.
     
    tevo, Diktaattori, slote ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!