Falcont (kunnes ylläpito avaa alkuperäisen topikin)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja T5, 20.1.2019.

Tags:
  1. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Se ettei toi osille ilmainen rahti kilisyttäny varotuskelloja niinkun jälkeenpäin ajatellen olis voinu, muuten ei vielä tuolloin 2017 syksyllä ollu isompia merkkejä ilmassa toiminnan puuroutumisesta vaikka koitin asiaa kuuklailla. Eikä sillä, itellä meni loppujen viimeksi homma maaliin suht kunnialla kun ainoo mitä hävis oli aika ja just ne ilmaset rahdit osille, mutta olishan se kokonaisuutena voinu paremmin mennä (=mennä kuten sovittu). Toisaalta olis voinu mennä kyllä paaaaaljon huonomminkin, pitää olla tyytyväinen tilanteeseen.
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No tuskinkpa olisi kilistänyt minullakaan (noh olen kyllä aika sinisilmäinen, kaikille koijareille tiedoksi) eikä varmaan monella muullakaan sen aikaisilla tiedoilla.
     
    mikaa7146 ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Mulle tuli Falcontin kautta aika paljon osia. Siinä vaiheessa alkoi vähän epäillyttää, kun laskujen lähetykset nopeutui, mutta tavaroiden toimitukset hidastui. Onneksi sitten kaveri alkoi roudaamaan omia romujaan jenkeistä ja aloin sitten pistään kamoja siihen kyytiin. Ei jäänyt onneksi rahaa tai osia sisään.
     
    mikkis83, mikaa7146, sleepercooler ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. helskutti

    helskutti 3rd gear

    voi elämä nyt se natikka otti huutokaupassa hintaa 3800+alv. tuo oli minun muistin mukaan halvimmillaan 2500€ falcontin listoilla tosin olisiko sen rahan maksamalla autoa sitten saanut.
     
    1purehell tykkää tästä.
  5. f34

    f34 Double Gearhead

    Ilmeisesti silloinkin olisi saanut 2500€ edestä hyviä selityksiä.
     
    rb, Tseitsei2 ja mikaa7146 tykkäävät tästä.
  6. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Yksi kaveri maksoi kyseisestä Natikasta 5K€ ja sitten sai hyviä selityksiä pitkän aikaa. Sai osan rahoista takaisin miltei vuoden vääntämisen jälkeen.
     
  7. pantera

    pantera Double Gearhead

     
    mikaa7146 tykkää tästä.
  8. T5

    T5 Gearhead

    Tuota natikkaa itsekin vähän sillä silmällä katselin. Silloin sen olisi tosiaan tuohon 2500€ saanu mukaansa, kunhan maksun olisi suorittanut suoraan ESS:lle.
     
    mikaa7146 tykkää tästä.
  9. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Täytynee kyllä jokseenkin olla tyytyväinen että, omat autokaupat päättyivät kuitenkin parhainpäin vaikka oli, hermo pinnassa.
     
    malvasto, Gary Grand, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. Hillosormi

    Hillosormi 1st gear

    On nyt kuulemma L-S syyttäjälaitoksella syyteharkinnassa. Tarviihan sitä tietysti harkita, ettei mennä syytöntä suotta syyttämään...
     
  11. Cortina71

    Cortina71 3rd gear

    Normaali prosessi..
     
  12. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Joo meille molemmille kävi onni että välittäjä hoiti hommansa kun saatiin automme vaikka et aina tavoittanut
     
    mikaa7146 tykkää tästä.
  13. Jstaff

    Jstaff 1st gear

    Toivottavasti tämä törkeästi ihmisiä huijannut k**ipää saa kunnon tuomion ja joutuu vastaamaan teoistaan.
     
    mikkis83 ja Hillosormi tykkäävät tästä.
  14. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Suotta riehut. Se on vainaalle sakko.
    Tämä tapahtui Suomessa.
     
  15. malvasto

    malvasto 3rd gear


    Täytyy myös olla tyytyväinen, ettei itsellä edennyt homma kauppoihin asti, yhdestä autosta olin kiinnostunut ja soittelin heille n. 4v sitten. Jokin siinä jäi vaan kaivelemaan ja jäi kaupankäynti siihen.
     
    Muokattu: 2.1.2020
    passerby tykkää tästä.
  16. Jstaff

    Jstaff 1st gear

    Sen näkee sitten kun tuomio tulee....
     
  17. TransAmSport

    TransAmSport 3rd gear

    Mielenkiinnolla olen seurannut tätä ja aiempaa Falcont ketjua.Mulla oli sama homma,2016 keväällä löysin Floridasta auton ja soittelin Janille saisko sen ostettua ja tuotua.Ei kuulemma saanut myyjää kiinni ja kontituspaikan kaverit yrittää kovasti.Aikansa siinä yritti.
    Noh,sitten eräs herra sanoi että sinuna en lähtis sen F.n kelkkaan,ja ei kontituspaikan tyypit mitään soittele, ne pistää tavaraa konttiin eikä tee mitään autokauppaa, missä auto on niin hoidetaan se kotiin? Pistin sitten liinat kiinni F.n kanssa ja annoin toimeksiannon tänne jälkimmäiseen.Viikossa oli kaupat neuvoteltu ja kahdessa viikossa auto Floridan satamassa.Kiitos herra Panteran kaikki sujui mallikkaasti ja auto tuli kotiin
     
    mikkis83, Norri, Pertti K ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. v8chevys

    v8chevys Gearhead

    terve , pitkästä aikaa tulin kurkkimaan uteliaisuuttani falcont keskusteluun .
    kerronpa nyt oman tarinani kun aikaakin on jo kulunut omista kaupoista .
    2016 olisko elokuuta ollut , oli itseä kiinnostava Buick myynnissä , no kaupoille päästiin . lupaukset auton tulosta sovittiin , parin kuukauden päästä kyselin tilannetta , ei kauppoja ollut vielä syntynyt . sit laitoin takarajan muutaman viikon päähän et käsiraha takas jollei kauppoja . no ei tullut kauppoja , siitä sitten rahojen palautukseen . oli kuulemma jenkkien päässä et menis jopa muutama viikko palautuksessa … no 4 kuukautta meni , mut sain kumminki rahat .
    no sit meni reilu kuukaus ni löytyi taas Buick minkä oli laittanut myyntiin , oli oikein rekisteröitynä suomeen hinta , jess . teinpä kaupat huhtikuussa 2017 , auto luvattiin heinäkuun nurkilla suomeen . (puolet maksoin kaupanteko vaiheessa 6000e) . ei näkynyt autoa (selityksiä) , lopulta auto tuli syyskuun alussa , tai niin ainakin sanoi (tässä vaiheessa piti loput n.5000e maksaa) . kävi katsastamassa , ei mennyt läpi , niin hänen kaveri teki kuulemma korjauksia oman työnsä ohella et menis hetki kun auton saa . kului kuukausi , toinen … kyselin kyllä aktiivisesti mikä mättää ja meinasin jopa hakea sen ilman leimaa kotiinkin . muistaakseni marraskuun lopulla hän laittoi että kaveri ei saa korjattua jotain vikoja et menee toiseen korjaamoon joulukuussa . sanoi korjaamon nimen ja odottelin muutamat viikot josko saisivat kuntoon , sitten soitin sinne korjaamoon tyhmänä kyselläkseni auton tilannetta ni sanoivat että tossa se on maannut toista viikkoa jo odottamassa et haettais pois , mutta sanoi että korjaamolasku tarvii maksaa ensin ennenku auton sais ulos … olin et voi vittu nytkö tämä alkaa ku olin lukenu jo hyvissä ajoin palstoja failcontista . sit soitin jampalle kysyin et koska auton saa hakea ni olivat soittanut korjaamolta hänelle et asiakas kyseli autoaan... ei kieltänyt rahavaikeuksia siinä , vaan sanoi et muutaman päivän päästä saa rahaa (joltain huijattua kai) , just ennen joulua sain tiedon et auton saa hakea , no en saanut autokuljetusautoa ku vasta joulun jälkeen tuomaan . oli muutama päivä aika odottava tunnelma et onko se auto siltikään siellä enää pihalla vai onko joku lunastanut sen . sain kuin sainkin ennen uuttavuotta auton , ikäväkseni todeten että varmaan aika viimeisimpiä autoja oli mitä tais tulla putiikista asiakkaille .
    loppuun todetakseni meni kyllä luotto ennekuin uskaltaa jonkun kanssa tehdä kauppoja tällä tavalla
     
    Norri, PilsnerBil ja Peeaa tykkäävät tästä.
  19. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Oli sentään auto olemassa ja Suomessa, eikä mikään mielikuvitusauto.
     
    Norri tykkää tästä.
  20. sbc-camaro

    sbc-camaro 3rd gear

    Mulla hieman vastaavanlaiset kokemukset falcontista 2018 loppuvuodesta. Onneksi sain ostoon tarkoitetut rahat takaisin pienen väännön jälkeen ja cambriamotors hoiti homman kotiin, tosin eri auton mikä alkujaan oli tarkoitus joka vieläkin hieman harmittaa vaikka sainkin toisen hyvän tilalle. Homma valkeni siinä vaiheessa kun aloin itse kyselemään auton myyjältä mikä mättää ja myyjä sanoi ettei hänelle ole soitettu moneen päivään vaikka niin oli sovittu ja lähetti mulle kuvakaappaukset falcontin ja hänen viestienvaihdosta.
     

Kerro tästä muillekin!