haaveena -70 Road runner/satelite/GTX mistä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja darttimies, 31.12.2019.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tossa mun ex-runnerissa oli kanssa jotku tehtaan hinnat-alkaen rummut joka nurkassa. Ne pääs kerran yllättämään ei-niin-positiivisella tavalla ja oli jo katastrooffi lähellä. Ei ollut ihan linjassa kokemuksen ja koneen kanssa...
     
  2. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tuo Hemi RoadRunner lienee kuitenkin keräily/sijoitus auto jonka arvoa ei omistaja/sijoittaja lähde alentamaan laittamalla siihen jotkut disc braket jotka siinä ei alunperin ole olleet.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Hyvin toimii noi moparin isot rummut vrt chevyn rumpuihin ainaskin, nyt ymmärrän mitä sevymiehet aina parjaa ettei rummuilla pysähy kun omat kokemukset oli aina päinvastasia tosin vain tosta omasta moopparista.
     
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Joo en sitä tarkoitakkaan, että tollasen niitä ruvettas enää vaihtamaan. Mutta hurjaa että niitä on saanut aikoinaan noihin.
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin tälläkin foorumilla jotkut ovat itkeneet Rockauton hinnoista. Että kyllä halvemmille jarruillekin olisi kysyntää näinä päivinäkin.
     
    kimmok2014 tykkää tästä.
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Osien hinnat on ok Rockautossa, mutta se rahti....
    Itse kyllä laitan Nypykkään Brembot yms jarrut. Kerran oli läheltä piti tilanne -73 Dartilla, missä oli hyvät levyt ja palat. Kun 100km/h alueella eräs idiootti tuuppas kolmion takaa eteen Toytolla, onneksi oli leveä risteysalue missä pysty väistää.
     
  7. grantorino

    grantorino Gearhead

    Mikä etu rummuissa vikana on, isot rummut voivat olla paljon tehokkaammat kuin levyjarrut, ainoastaan jäähdytys ongelma voi tulla jossain kilpa-ajossa, jossa paljon jarrutellaan, mutta kuka sitä nyt museoautollaan enää kaahaa.
     
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ei se auta vaikka itse ois Maanteiden Ritari, kun muut ajaa miten sattuu.
     

Kerro tästä muillekin!