GM 55P perä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja zero, 11.2.2020.

  1. zero

    zero 3rd gear

    Löytyykö täältä henkilöä ketä olisi perehtynyt enemmänkin otsikon mukaiseen perään?
    Omassa kuuskymppisessä hantin puolen vetarissa on päittäisvälystä muutama milli, vaihdoin viime kesänä laakerit molemmin puolin ja sama välys sinne jäi, en sen enempää jaksanut sen kanssa painia kun ei tunnu ajoa haittaavan, mutta nyt se taas tuli mieleen.
    Ei hanki Google auttaa kun ei oikein tiedä millä sanoilla etsisi tietoa asiasta.
    Vetoakselit ovat hieman erilaiset, tai sanotaanko eri näköiset.
    Laipat jotka pitävät laakerin pesässään olivat symmetriset. Akseli ei liiku laakerissa vaan koko laakeri liikkuu pesässään. Onko tuossa akselissa nyt vaan tehtaalainen vika että laakerin pesä on liian syvä, kuuluisiko sitä shimmata jollain levyillä vai mikä on juttu?
    Sitten toinen asia, rockautosta kun katsoo vetareita, niin väittää niissä on reilu tuuma pituus eroa oikean ja vasemman välillä, pitääkö paikkansa?
    Ylipäätään kaikki muukin knoppitieto tohon perään liittyen kiinnostaa, siitä löytyy kovin huonosti tietoa mistään.
     
  2. zero

    zero 3rd gear

Kerro tästä muillekin!