Parhaat kannet vm75 pontiac 455?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja BT.justice, 19.11.2018.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Et viitsis laittaa mikä valu sulla on noissa kansissa?
     
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Aimäävai? En mä niist valuist mitään tolkkuu saanu, mut toises oli air injector mestat pakokanavissa, mut ei porattu. Toises ei. Ei ne mun mielest ihan paskat kannet ollu noin äkkisältään.
     
  3. LPV

    LPV 3rd gear

    Onko ne Pontiac kannet?
    Keskimmäisten "siamilaisten" pakoaukkojen yllä lukee yleensä jotain. Onko noissa ollu jotain air injectoreita jonain vuonna? En ole nähnyt edes 301 koneessa.
     
  4. kuula

    kuula Gearhead

    Voin olla toki väärässä, ja mistään mitään tietämättä. Tässäkii ketjussa on jo Keijolla S.D kansia hyllyssä , ainakii kahella. Ei pojat oo. Ram air on sit eri juttu, mutta ei oo suomessa sd kansia ihan joka agentilla. Tai sitte minä en tiijä mittään.
     
    tero79 tykkää tästä.
  5. Hiukan samaa itsekin ihmetellyt. Ekalle sivulle linkkansin SD kansista jutun ja niissä oli hintapyynti 6500$..
     
  6. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

    Ram airitkin hiukan hämäävä ilmaisu, Ram Air III mitään ihmeellistä ole mut Ram Air IV sit vähän eri juttu. Eikä kyllä niitäkään luullakseni usealta hyllystä löydy Suomenmaassa. Melkoisen arvokkaita nekin "numerot täsmää-miehille". Ram Air V kansia tuskin Suomesta löytyy ensimmäistäkään paria...
     
    tero79 tykkää tästä.
  7. J.J.

    J.J. Gearhead

    Nettiautossa yksi Firebird kaupan "SD" kansilla.
    Muistan kun kyselin joskus markka-aikana ramair4 kansien perään niin hinta oli kyllä melkoinen jo silloin.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jaa-a... mulle kun riittäisi ne 72-75cc palotilaiset 1.96-/1.66 venaiset kannet... mutta kun nekin on kiven alla. Tai hyllyn päällä. Jollakin, mutta kun en tiedä kenellä.
     
  9. No näköjään:

    https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/10849420

    [​IMG]
    Numerot näyttää samalta kuin tässä:

    [​IMG]
     
  10. Pon462

    Pon462 1st gear

    Mulla löytyy tallin pöydän alta 326 HO kannet 141 Closed Chamber palotiloilla ventiilit imu 1.92 pako 1.64 On vaan ton mun Auton alkuperäisestä koneesta (Firebird 67 Convertible) niin,on siellä koko moottorikin.
     
  11. jpe

    jpe 3rd gear

    Taitaa Edelbrock puhua 'round port kansista'. Alunperin siis tuollaiset kai oli vain RAIV ja 455HO pannuissa.

    Eli helpoiten erottaa pakokavavista kun ei ole keskimmäiset mallia 'siiamilaiset D portit', vaan selkeästi erilliset ja pyöreät tai ainakin pyöreähköt. Eli siis pakosarjatkin erilaiset.
     
    tero79 tykkää tästä.
  12. gto69

    gto69 Gearhead

  13. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  14. J.J.

    J.J. Gearhead

    No onhan nuo nyt paljon edukkaammat kuin KRE tai edeli.
     
  15. paja1

    paja1 Double Gearhead

    Edelbrokit maksoi 3150e kun Suomen tiskiltä kävi kipasemassa...
     
    tero79 tykkää tästä.
  16. Pon462

    Pon462 1st gear

    Eikös noi ole ihan kohtuu hintaset 1,715 euroa 2 sylinterin kantta.Toki tuleehan siihen rahti ja tulli päälle.
     
  17. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Joo prrskeles...o_O

    Mähän katsoin huolimattomasti. Hinta olikin parille.

    Saamari mitä puusilmiä tälläkin foorumilla kirjoittelee. :D
     
  18. gto69

    gto69 Gearhead

    Suoraan kun ostaa speedmasterilta niin tulee imusarja vielä kaupan päälle:D
     
  19. tero79

    tero79 3rd gear

    Tuolla on ollu hyllyissä päällä ja alla kansia ja lohkoja.. Kampuroita.. Mäntiä.. Ja niitä joskus kaupitellukkin.. Ja on vieläkin.. :)
     
  20. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    No pienipalotilaisia Ponun kansia mä haeskelen. Pistä vaikka YV millaisia olisi kaupan. valunumerohan oli keskimmäisissä pakokanavissa päällä.
     

Kerro tästä muillekin!