Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Myyntitekstin mukaan tohon tuleekin mukaan 33x12.5 mutikat mitkä taitaa olla isointa mitä avalancheen sopii ilman suurempia muutoksia?
     
  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Avensis erilaisel takavalopanelil
     
    juko7 tykkää tästä.
  3. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Eikö ne kuvissa ole alla? 7.5 tuuman korotus näyttää hoopolta Suomessa laillisilla renkailla. Pitäisi olla ainakin vähintään 40 tuumaiset.

    https://www.amazon.com/AMP-Terrain-Attack-33x12-5R22-109Q/dp/B01H6718T6

    Edit: Linkin mallikuvassa näkyy olevan eri kokoinen rengas.
     
  4. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Ilmoituksessa sanotaan, että ovipelti on irrotettu oikomista varten..
     
  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Makunsa jokaisella, ite tykkään tuosta korotuksesta ja sisusta on juuri se joka vähän tökkää, kun tykkään enempi tummasta versiosta tuon värin kanssa :odwink:

    Hyvää tuossa lisäksi se kun EI OLE kuorma-auto...vuosi sitten kun etsin autoa, niin olisin voinut olla hyvinkin kiinnostunut tuosta...silloin oli kyllä vastaava K-A tyrkyllä :odrazz:

    No, ehkäpä se lyhyt "LS-pick up" vielä joskus tulee tyrkylle...mieluiten tietty joku SS, Intimidator, C3, Denali jne :odroll:
     
  6. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Joo, niinpä onkin nuo renkaat alla. Yhdistin 33x12.5 maasturirenkaaseen pienemmässä vannekoossa ja sehän on paljon isommalla kyljellä kuin tuo. Sorry my bad!
     
  7. speedy

    speedy Double Gearhead

    Mikäs kuorkissa tökkii ? Jos korttia on ? Tavallinen tallaaja ku kattoo tuota hintaa, niin alkaa pyörryttää, 30te autoon investoida.. huh huh ! :confused:
     
    Muokattu: 25.2.2020
    isalmela tykkää tästä.
  8. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Tämä yksilö oli muutama vuosi sitten usein parkissa vanhempieni asunnon lähistöllä, kuva on vuodelta 2015.

    [​IMG]

    Olin paikalla tämän Impala-sukupolven ensiesittelyssä Detroitissa. Jotakin mainosrihkamaa kuten Impala 2000 -logolla varustettuja muistilehtiöitä ja kyniä on tallessa sieltä.
     
    redneck1 ja isalmela tykkäävät tästä.
  9. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  10. malvasto

    malvasto 3rd gear

  11. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Mopar isolohko, jota on saanut kyseiseen autoon. Ei kai auton virittäminen ole ollut ihan tavatonta silloinkaan kun tuo on ollut uusi. Ainakaan auton kotimaassa. o_O
     
    BHBS tykkää tästä.
  12. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Museoajoneuvo

    Museoajoneuvon valmistusvuoden päättymisestä on kulunut vähintään 30 vuotta ja se on säilytetty alkuperäistä vastaavassa kunnossa tai entisöity asianmukaisesti. Lausunnon museoajoneuvokelpoisuudesta antaa valtakunnallinen rekisteröity museoajoneuvojärjestö,

    Trafin sivuilta lainattu. Onko tämä sitten alkuperäistä vastaavassa kunnossa jne?
     
  13. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    No ei ole alkuperäinen jos joutunut porauttamaan lohkon remontin vuoksi esim 30 ylikokoon tai verhoilemaan penkit uusiksi. Jos konehuone orgis kuosissa päällisinpuolin mielestäni tuo on sallittu.
     
    Peeaa tykkää tästä.
  14. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Toki näihin museo vermeisiin on joutunut tekemään usein korjauksia ym fiksausta, sen ymmärrän. Ne voisi tehdä silti mielestäni alkuperäistä kunnioittaen ja viritellä ja rakennella niitä vähemmän museo vehkeitä
     
  15. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Joo ymmärrän kyllä pointtisi. Jos kuitenkin ulospäin alkuperäinen niin mielestäni ok vaikka hieman kuutiot lisääntyneet..:))
     
    Peeaa tykkää tästä.
  16. malvasto

    malvasto 3rd gear

    Joo hemi klooni museoautossa on ihan ok jos kyseistä mallia on valmistettu hemillä. Stroker sarjaa ja alumiini kansia tuskin on voinut rastittaa uutena varusteluun 70 luvulla
     
  17. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Kirjavaa on käytäntö tarkastajilla. Meinasin pari vuotta sitten museokatsastaa -66 Mustangin. Tarkastajat tuli paikalle ja kehuivat auton kuntoa, siihen asti kunnes selvisi että auto on ollut alunperin kutoskoneella. Ei kuulemma käy, vaikka oli kaikki akselit ja jarrut kasikonetta vastaavat ja otteessa koneen koko ajan tasalla.
     
  18. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Tuo kuutonen vs v8 on selvä homma; auton vin numero ja auto ei enää vastaa toisiaan. :oops:
     
  19. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    No miten sitten on mahdollista että jotkut Hemi-kloonit saavat museostatuksen. Ja tiedän myös sellaisia museoautoja, joissa alunperin ollut kutoskone ja vaihdettu kasi tilalle, ja kaiken lisäksi se koneenvaihto jopa lukee otteessa!
     
    Catiska tykkää tästä.
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead


    Tähänkin asiaan sopii hyvin Pertti Jotunin pistämätön lausunto

    "Maailmassa on paljon asioita joita tiede ei pysty selittämään"

    Museokatsastuksiin ei vaan ole yhteneväistä valtakunnallista linjaa.
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!