rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. mukko

    mukko 2nd gear

    Eka nyssäkkä oli tullu sairaalareissun aikana, ei tietoa koska kun en pahemmin seuraillut.
    Sisäoven kahvat+suodattimia samalla hintaa millä "paikallisesta" liikkeestä olisi yhden kahvan saanut. Onhan se köyhänä, ja kipeenä :rotfl::rotfl:, vähän perseestä kun ei voi mukavaa kauppiasta tukea :wc: (nykynen opiskelija + emäntäkin opiskelee + 3 koulussa käyvää penskaa ja pari jotka ei käy, tekee tämä etäopiskelu melkosen loven lompakkoon kun pitääkin tehä lounaskin koko laumalle. Ja kesätyöpaikoille sai heittää hyvästit koska jäi/jää niin moni harjottelu välistä...ta-vitun-daa)

    Jospa se toinenkin laatikko löytäs perille, ekassa ei ees magneettia ollu :poff:
     
  2. generalo

    generalo Gearhead

    Rokkiauton paketti kököttänyt seurannan mukaan jo kuusi päivää Fedexin terminaalissa Vantaalla... Pitänee huomenna soitella ja kysellä, että mikä mättää. Sinne asti paketti kulkikin ihan mallikkaasti.
     
  3. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    toissa päivänä tilattu ja rasti laitettu,ilmoituksen mukaan ensi keskiviikkona perillä.seurataan.
     
  4. generalo

    generalo Gearhead

    Soitin äsken. Pakettia kuulemma yritetty toimittaa minulle kotiin 15.4., mutta en ollut kotona. Eipä tästä kyllä minulle mitään viestiä laitettu tai soitettu, vaikka puhelinnumero heidän järjestelmässään oikein... Näinköhän ois lähtenyt paketti takaisin amerikkaan jos en olisi selvitellyt.

    No huomenna kuulemma uusi toimitusyritys, ja kuski soittaa minulle ensin.
     
  5. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Paikallinen jakaja soittaa ylensä kun on lähdössä tuomaan. Sovitaan sitten tuoko paketin töihin vai kotiin. Palvelu pelaa.
     
  6. vwg4

    vwg4 1st gear

    Sama homma on käynyt itellekin. oli vieläpä palautunut vantaalle 600km 'toimitusyrityksen' jälkeen. Chatilla silloin asia selvisi hyvin
     
  7. generalo

    generalo Gearhead

    No nyt soittivat fedexiltä, että paketti palautunut takaisin Vantaalle ja seuraava yritys ehkä maanantaina. Vittu kun mäni siätämiseksi...

    Varta vasten ajelin mökiltä kotiin päivystämään paketin saapumista.
     
  8. bathory

    bathory Gearhead

    Mulle kävi viime tilauksessa silleen, että katoin seurantaa ja ihmettelin, että pakettia olisi yritetty toimittaa. Soitin sinne sitten, että mikä homma tää on, niin kuski ei kuulemma löytänyt taloni ovea, johon olisi sen jättänyt. No, ei kai siinä mitään mutta sain silleen, että toivat töihin sen paketin. Asun paritalossa, niin kaipa se sitten on hankala nähdä kumpi A ja kumpi B. Mutta miksei sillon soitellut sitten. Toki varmaan tiukka aikataulukin voi olla. Että olisivatko ollenkaan soitelleet..
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Nyt olen pettynyt Rockautoon.... ei tullut magneettia. Tosin tilasin vain 6.2d polttoainesuodattimen :D
     
  10. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Kuski jätti tänään paketin rappusille ku satuin just silloin olla kävelyllä koiran kans. Tiesin että kävi koska videoovikello piippas puhelimessa ja yritin jutella kuskin kans sen kautta mutta ei se mitään vastannu. Nopeasti tuli ku viime perjantaina tilasin ja tänään jo tuli.
     
  11. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ristus. Mitähä vittua tapahtus, ko Rockauton lähetykset ei tulis ajoissa.

    Aina oon tilannu taxprepay tyyppisesti yleensä FedEx kuriirilla ja vitun yllättävästi ne on AINA tullu ajoissa.

    Varmaan jotain "varmana haluun maksaa itte tullit ja muut. ku säästän" urpoja oottelee niitä postin tai tullin lappuja ja maksaa postin perseilystä joitain pennejä. Sitte ku ne tulee.

    Maksan tullit ja verot, ja postin maksut , ni vissiin se mun paketti lähtee huomenna . Ei kannata ootella lappiin ees ens viikolla.
     
    Muokattu: 1.5.2020
  12. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Anteeks. Oli vaan pakko avautua.
     
  13. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Mulla on sama kaveri toimittanut paketteja jo pari vuotta,kysyy soittaessa ootko kotona vai vienkö työpaikalle,hyvää palvelua ja kyseessä Fedex.
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    oli pari päivää aikaisemmin ovella
     
  15. Rautamäki

    Rautamäki 3rd gear

    Nyt ei oikein kulje, viikon jo tehnyt matkaa. Lontoon kohdalla "Delay beyond our control", nyt on paketti Saksassa ja arvioitu toimituspäivä "Pending" eli riippuu jostakin seikasta. Fedex ja tulli maksettu etukäteen tupakkiaskin kokoisesta osasta.
     
  16. north

    north Gearhead

    Juu ei oikein osat liiku, mun lähetys viimeinen ilmoitus
    Status
    In-Transit
    April 19, 2020 at 10:09 am

    Processed Through Regional Facility

    JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER
     
  17. aesvi

    aesvi Gearhead

    Minulla on tapana laittaa ovenpieleen lappu, jossa annan luvan jättää paketti oventaakse, ellen ole paikalla - toimii hyvin.

    Joltain firmalta, en muista miltä, tulee tekstari, jossa tietyllä valinnalla voi antaa luvan jättää.

    Samoin voi antaa "pysyväisluvan" ainakin, jos perustaa netissä ko. firmalle "tilin" tai sitten täyttämällä "lupalapun", jota yksi kuski aikanaan ehdotti, mutta ei kuitenkaan muistanut ko. lappua tuoda.

    Noilla on säästynyt "hutitoimituksilta", eikä tarvi "päivystää" - siinäkin saatta hetken herpaannus/unohdus johtaa siihen, että "auto meni jo" :(.
     
  18. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

  19. Jummijammi

    Jummijammi 2nd gear

    Saattaa us-partsin kivijalkaa vähän ravistella koronat ja yhä edellee kiihtyvä rockautosta tilaaminen mutta minkäs teet
    Hyvä palvelu aina ollut rokilla ja toimitus nopeaa, kiitos siitä fedexille
     
  20. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    Ite olen ollu varsin tyytyväinen US-PARTSIIN,viime viikollakin tavaraa tilasin n.12.30 ja romppeet oli postin kautta perillä seuraavana päivänä 15.30 ja välimatkaa on 300 km.
     

Kerro tästä muillekin!