2020 Street Slide uudet päivät

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja B, 27.4.2020.

  1. B

    B Gearhead

    Vielä kerran koitetaan uusilla päivämäärillä. Jos näillä ei onnistu niin sitten täytyy heittää pyyhe kehään tämän vuoden osalta.

    Kisat 22.08.2020

    Varapäivä kisoille 05.09.2020

    Paikkahan on sama eli Hyvinkään lentokenttä.
     
    JYR, Shirley, merc ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. leibe's

    leibe's Gearhead

    Minne ilm, joko auki?
     
  3. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    leibe's tykkää tästä.
  4. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Oliko niin, että D-luokassa (isolohkot) ei saa käyttää NOSsia?
     
  5. 383

    383 Gearhead

    Ei saa vai et bracket ;)
     
  6. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Ainakin viime vuonna sai paikan päällä luvan ajaa kaasuilla.
    Kannattaa kysyä kilpailupäälliköltä mikä on meininki.
     
  7. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    BL:t ajanevat power addereilla varttia. Mun pitäisi lajitella / kisata Street Slidea ilman NOSsia ja vetää BL-kisat NOSsilla. Sehän olisi epäreilua jos mä lajittelisin D-luokkaa NOSsilla.

    Voidaan tiukan paikan tullen pitää pullo kiinni koko tapahtuman ajan jos yo. häiritsee liikaa järjestäjiä D-luokan kaavion laskemista.
     
  8. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Niin siis D:ssäkin sai ajaa kaasuilla.
     
  9. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Mun mielestä vähän erikoinen toi systeemi. Ajat D luokassa lajittelut ja kun kaaviot tulee on mustan listan autot mukana. Taatusti syö osallistujia ihan tosta D luokasta. Itsellekkin tuli yllärinä viimevuonna ja olin viimenen joka mahtu mukaan kaavioon.Ulkopuolelle jääneille tuli yllärinä myös tuo mustan listan mukaanottaminen.
     
    GBS tykkää tästä.
  10. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ei kai siin mitään jos on ilmottautunut black list autolla C:hen tai D:hen ja maksanut sen osallistumismaksun.
     
  11. B

    B Gearhead

    Luokissakin saa ajaa kaasuilla.
     
  12. GBS

    GBS 2nd gear

    Ajaako BL kuskit myös luokissa samalla kun neppailevat haasteitaan?
     
    Muokattu: 9.8.2020
  13. Juuri näin.

    Edellisinä vuosina osa BL-kuskeista halusi osallistua mukaan itse Street Slide kisaan ja ilmoittautuivat C tai D-luokkaan ihan normaalisti.
    BL-vedot ajettiin lajitteluvetojen yhteydessä, joka ei häirinnyt ketään ja sen jälkeen C tai D-luokkaan ilmoittautuneet BL-kuskit ajoivat sulassa sovussa listan ulkopuolisten kanssa itse kisaa normaalisti.
    Kaasuilla sai viime vuonna vetää Hyvinkäällä oli BL-kuski tai ei.

    Miten näiden BL-autojen osallistuminen itse kisaan vähentäisi muiden osallistumismäärää ei ihan avaudu, samat autot voisi kuitenkin osallistua Street Slide-kisaan vaikka ei ajaisikaan listaa?

    BL-fiilistelyfotoo Hyvinkäältä vuodelta 2018
    [​IMG]
     
  14. B

    B Gearhead

    Lauantaina olisi tämäkin tapahtuma.
     
  15. B

    B Gearhead

    Kaikille tiedoksi:
    Pidämme kisat huomenna normaalisti.
    B
     
  16. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Mun pointti oli ihan se että jos asiasta tietää etukäteen niin ei tuu suru puseroon. Mun vieressä oli joku Camaro ja kuulun ku puhui megatsulle että mitä vittua, ei olla kaaviossa vaikka ollaan lajiteltu kavioon. Mulle ihan sama millä vetää ja ketä mut siitä olis voinu olla info. Siellä isolohkoissa kuitenkin 11 ja 12 s autoja suurin osa ja skipattiin viimevuonna ulos kaaviosta eikä kenelläkään sitä tietoa ollut.
     
  17. Hai

    Hai Double Gearhead

    Vähä on pitkä burnislätäkkö.
     
    rallikuski tykkää tästä.
  18. Hai

    Hai Double Gearhead

    Onkos se 5.9.2020 sitten uus yritys?
     
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Sade tuntuu olevan vakiokeli Street Slide:ssa nykyään, järjestetään se milloin tahansa...olisipa ollut eilen :odconfused:

    Olikohan se toissa vuonna vai sitä edellinen kun nelikot (Jeep ja Uskalin C300 AWD) vetelivät kaatosateessa täyttä häkää...hyvältä näytti ja pitoa tuntui piisaavan mainiosti :odwink:
     
  20. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Varsin oli sosiaalinen tapahtuma, kelloja vastaa ei ajettu.
    Varapäivää ei ole, koska se olisi järjestetty jos koronan takia ei olisi tänään pystytty tapahtumaa järjestämään.
    Muutama kuva sudittelusta https://kuvia.1g.fi/kuvat/2020/NNc+Street+Slide/
     
    Mija, cdv70, sleepercooler ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!