402 bbc kuntoon ja samalla pieni piristys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Ja_su, 7.12.2019.

  1. max

    max Double Gearhead

    Hyvä!
    Tehua tulee varmasti yli 400hp ja vääntöäkin 600nm nurkille.Santalalta löytyy sitten erilaisia vaihtoehtoja peltisarjoja tohon kokeiluun ja hän kyllä tietää mitkä siihen kiinni ruuvataan,ellet omia vie mukaan.Myös sähköinen vesipumppu sieltä löytyy ellet omaa vie mukanasi.
    Laita tuloksia esille kun meteli on loppunut.
     
  2. Ja_su

    Ja_su 1st gear

    Olipas miellyttävä kokemus tuo säätö- ja dynopenkki. Kiitos siitä Sämpylle. Voimaa ei ollut sitä määrää mitä täällä on väläytelty, mutta sen verran kuin itsellä oli ajatuksena kun moottoria aloin rakentamaan.
    325 hv 5000rpm
    560nm 3200rpm
    Vääntökäyrä todella tasainen 3600 rpm asti.
    Sämpyn sanoin:”käy ku kello”.

    -Jasu
     
    fenix, SBChevy ja tero79 tykkäävät tästä.
  3. max

    max Double Gearhead

    Joo, mä olen tällainen ikuinen optimisti,mutta kyllä tuokin määrä vie Impalaa aivan riittävästi.
    Juu tuolla Santalalla on mukava käydä kun saa itsekin osallistua ruuvaamiseen ja touhuun.
    Yks kerta kun olin kaverin kanssa siellä niin pidettiin ruoka ja kaljatauko,kunnes dynohuoneesta kuului kovaääninen karjaisu:”HENKILÖKUNTA!” ja siihen päättyi tauko ja taas oltiin työkalut käsissä.
     
  4. Ja_su

    Ja_su 1st gear

    Aivan varmasti liikuttaa Impalaa sen mitä on tarvekin. Tyytyväinen olen lopputulokseen. Tarkoituksena oli kuitenkin lievästi piristää ja tehdä hyvä käytöksinen moottori. Joo parasta oli ettei joutunut vaan seuraamaan lasin takaa mitä tapahtuu vaan sai osallistua ja Sämpy siinä samalla kertoi mikä vaikuttaa mitenkin. Saattoi siinä oppiakin samalla jotain.
    Kai sitä ens talveksi täytyy uutta lohkoa alkaa metsästämään. Sen verran kärpänen pääsi puraisemaan o_O;)
     
    fenix, janihei ja SBChevy tykkäävät tästä.
  5. janihei

    janihei Gearhead

    Kärpänen kun kerran puraisee, niin loppua ei näy. Hauskaa puuhaa vaikka välillä ottaa pattiin niin perkeleesti
     
    SBChevy tykkää tästä.
  6. SBChevy

    SBChevy 1st gear

    Laitahan sitten vaikka videota tuleen miten 325hv vie impalaa!
    Luulen että aika tavalla lyö penkkiin.
     

Kerro tästä muillekin!