Yläkuolokohta sbc

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja manun, 5.6.2020.

  1. manun

    manun Gearhead

    Tilanne on se että koneesta vielä kannet irti ja dampperia sovittelin paikalleen niin huomasin että kun ykkösen mäntä ylhäällä niin dampperissa oleva viiva jo noin 4,5 senttiä ohi nolla merkistä, mitenkähän tuota lähtis rakentamaan..
     
  2. manun

    manun Gearhead

    Dampperi muuten ok kuntosennäkönen ja sen peltilätkän laitoin missä merkit ykkösen männän puolelle kahden kopan pultin alle. Oiskohan tässä syy tämä koneen lämpöongelmiin jos on ajoitus ollu metässä
     
  3. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Onko se dampperi sisä- ja ulkokehällä ja välissä vulkanointi? Ne kehät voi päästä keskenään pyörähtämään. Kyllähän se väärä ajoitus lämpöihinkin vaikuttaa. 4.5cm on asteissa jo jonkun verran, mittasin huvikseen omasta dampperista missä asteikko koko matkan ympär ( sun voi olla eri kokonen eli eri tulema) nii se tekee 30 astetta.
     
  4. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Sulla on joko eriparia olevat dampperi ja ajoitusmerkki, tai dampperin ulkokehä on luistanut sisäosaan nähden.

    Jos teet dampperiin uudet merkit oikeelle kohdalle, niin merkkaa myös sisäosaan tai hihnapyörään merkit että näet jos liikkuvat toisiinsa nähden.
     
    valtope ja atobee tykkäävät tästä.
  5. manun

    manun Gearhead

    Joo on siinä vulkanointi välissä, o. Kyllä ehjän näkönen mutta onhanse voinu ajanmittaan luistaa. Ei kyllä raskis uutta ostaa tässä vaiheessa vielä. Taijan vaan merkin vetästä tuohon
     
  6. atobee

    atobee Gearhead

    Niinkuin Artsi tuossa sanoi: "eriparia olevat dampperi ja ajoitusmerkki".
     
  7. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Mä laitoin mun dampperiin sellaisen asteikkotarran, joita myydään vauhtiliikkeissä. Katsoo sen YKK:n kuntoon ja tarran nollaviivan lätkäisee oikeaan kohtaan.
    Toki suosittelen vahvasti myös ihan mekaanisesti tekemään merkinnään siihen dampperiiin, jos vaikka tarra jostain syystä ottaa loparit.
     
    SBChevy tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!